hyppykuppa1 01.03.2004 11:47:46 | |
---|
Morientes! Tietääkö joku onko tuon ME-5 mallin valmistus lopetettu kokonaan, samoin saatavuus?! Onhan toi pirun vanha vehje, muistaakseni ekan kerran tuli markkinoille v. -88 tai -89. Millaiset kokemukset teillä on tosta masinasta? Ite ainakin tykkäsin. Soitin silloin taannoin Fenderin combon kans ja laatu oli aika hyvää.. |
Lynx 01.03.2004 12:56:06 | |
---|
Tuolla on muutama keikka tullut heitettyä. Nyttemmin keräilee pölyä ja silloin tällöin pääsee tositoimiin PC:n LineIn:iin soiteltuna. Alkoi kiinnostaa erillisten efektien hankinta, joten tuo jäi ikäänkuin tarpeettomaksi. Ei siitä isommin pahaa sanottavaa mulla ainakaan ole. Jakitkin minulla on kestänyt suhteellisen kovaakin käyttöä vaikka niistä varoiteltiin. |
Jusstus 01.03.2004 13:48:38 | |
---|
Morientes! Tietääkö joku onko tuon ME-5 mallin valmistus lopetettu kokonaan, samoin saatavuus?! Onhan toi pirun vanha vehje, muistaakseni ekan kerran tuli markkinoille v. -88 tai -89. Millaiset kokemukset teillä on tosta masinasta? Ite ainakin tykkäsin. Soitin silloin taannoin Fenderin combon kans ja laatu oli aika hyvää.. Mulla lojuu tuolla nurkissa tollanen ja. Aika harvassa taitavat olla nykyisellään nuo. Kelpo pelihän on kyseessä, noin niinku multitoosaks. Toi on noita "viimeisiä hyviä" härpäkkeitä, joissa ei oo pilattu laitetta turhan monilla saundeilla ja efekteillä. Mukana peruskaura ja sillä hyvä. Treenikäytössä mulla on tuo edelleen aika usein. "These go to eleven.." |
Lennu 01.03.2004 13:49:55 | |
---|
Mulla on ollut sekä 5 että 6. Jakit on saanut juottaa kumpaankin pari kertaa uudestaan, mutta se on onneksi simppeli homma. Ihan legendaarinen peli, suhinat ja kaikki. ME-6:ssa oli muuten paskemmat delayt ja se oli muutenkin lelumpi. Ei edes efektilenkkiä putkisärölle. "pitää olla rehellinen, jos on, hei!" -tuntematon humalainen 28.2.04. HÄTÄTILAPALSTA |
Jackson Dinky 16.03.2004 18:03:55 (muokattu 16.03.2004 18:16:24) | |
---|
Morientes! Tietääkö joku onko tuon ME-5 mallin valmistus lopetettu kokonaan, samoin saatavuus?! Onhan toi pirun vanha vehje, muistaakseni ekan kerran tuli markkinoille v. -88 tai -89. Millaiset kokemukset teillä on tosta masinasta? Ite ainakin tykkäsin. Soitin silloin taannoin Fenderin combon kans ja laatu oli aika hyvää.. Nyt mulla ois soundiklippejä kyseisen bossin soundeista, bossista line-in plugiin vedetty. Ihan kokeilumielessä että ne jotkut saa pientä hajua minkälaisen äänimaailman kyseinen laite omaa. http://www.mikseri.net/artistit/?id=29508 edit. hetkinen... tämähän on me-5, siis laite on boss me 50 mitä luulin. Francesco Fareri on tyylitajuisin. |
Pnctocn 12.06.2004 01:21:20 | |
---|
Kaivoin omani juuri viikko sitten naftaliinista vahvistimen efektilenkkiin. Värittää itselle turhan paljon soudia suoraan edessä. Aika legendaarinen pelihän tuo on, ensimmäinen multiefektihärveli jonka ostin joskus n.10 vuotta sitten käytettynä. Tulojakki on tarvinnut kolvata ja liimata PC-boardiin kiinni, muutoin toimii todella mallikkaasti. Mielestäni modulaatio ja kaikupuoli ovat hyviä. Säröjä ja kompuraa en juurikaan käytä (putkisärö on omaan korvaan makeampaa, joskus käytän erillistä sd-1:tä voluumiboostina). |
Dj.Dumbass 12.06.2004 18:00:28 | |
---|
Mullakin oli tuollainen ME-5 mutta myin pois. Vaikka olihan siinä toki kivat delayt ja muutama muukin hyvä pointti mut siinä on se saatanan 80-luvun särö enkä saanu sitä kuullostamaan millään vahvistimella hyvältä. eihän 80-luvun soundissa mitään vikaa ole, mutta ei sillä voi soittaa muuta kuin sen ajan hevirokkia. vaikka kuinka sääti ja sääti niin en saanu mieleistä trankulle enkä jcm-800:lle. Dr.Pepper juu es ei; toinen tykkää, toinen ei. "Sehän on ko kirpun nainti; milli pieleen ni se on silmässä." |
Mullakin oli tuollainen ME-5 mutta myin pois. Vaikka olihan siinä toki kivat delayt ja muutama muukin hyvä pointti mut siinä on se saatanan 80-luvun särö enkä saanu sitä kuullostamaan millään vahvistimella hyvältä. eihän 80-luvun soundissa mitään vikaa ole, mutta ei sillä voi soittaa muuta kuin sen ajan hevirokkia. vaikka kuinka sääti ja sääti niin en saanu mieleistä trankulle enkä jcm-800:lle. Dr.Pepper juu es ei; toinen tykkää, toinen ei. Jep. Säröt on aika formulaa, vaikka manuskan mukaan pitäis olla sd-1,od-1,jne. |