Tinippa84 04.07.2017 20:28:40 | |
---|
https://www.facebook.com/crimsondimensionofficial/ |
hallu 04.07.2017 20:29:13 | |
---|
Tää on hauska ketju kun on täynnä katkenneita linkkejä ;-).... ne halvat kamat siis myyty alta aikayksikön. Jos se vaappuu ja vaakkuu, se on ankka |
Shredator 04.07.2017 21:11:08 | |
---|
Minkä sormet heittää, sen wahi peittää |
jhlamm 05.07.2017 12:12:42 | |
---|
"Human beings, who are almost unique in having the ability to learn from the experience of others, are also remarkable for their apparent disinclination to do so." |
Tinippa84 07.07.2017 07:49:25 | |
---|
Shredator: No jaa, myihän tässä vähän aikaa sitten joku Roadsterin tasan tonnilla :) Ei saakeli ... https://www.facebook.com/crimsondimensionofficial/ |
TTV 09.07.2017 01:51:47 | |
---|
Aamulla pärähtää Torille herkkua halvalla; päätin jämähtää kotimaisiin kitaroihin ja siksi laitan myyntiin 4kpl Standard sarjan ESP:tä(3 Eclipseä ja 1 Horizon) ja 2kpl Prestige sarjan RGA121 Ibanezia. Laatukeppejä moneen tyyliin, hinnat tulee olemaan 1150e/ ESP ja 650e/ Ibanez. Kaikkiin originaalit kovat laukut ja Schallerin hihnalukot mukaan. Postitus onnistuu Matkahuollon kautta (+50e), mutta toki nouto aina parempi ja edukkaampi. STAY TUNED :-) Unohtakaa E-II ja Premiun sarjat ja hommatkaa tästä kunnon kamaa, niin ei tartte katua. Mä toki saatan katua tätä avautumista aamulla, mutta lupaus on annettu ja se pitää :-) "Keep the metal scene alive" - Charles Schuldiner (R.I.P.),
"You Love Me" - Dave Mustaine (Long live the King) |
Savu 09.07.2017 07:16:14 | |
---|
TTV: Aamulla pärähtää Torille herkkua halvalla; päätin jämähtää kotimaisiin kitaroihin ja siksi laitan myyntiin 4kpl Standard sarjan ESP:tä(3 Eclipseä ja 1 Horizon) ja 2kpl Prestige sarjan RGA121 Ibanezia. Laatukeppejä moneen tyyliin, hinnat tulee olemaan 1150e/ ESP ja 650e/ Ibanez. Kaikkiin originaalit kovat laukut ja Schallerin hihnalukot mukaan. Postitus onnistuu Matkahuollon kautta (+50e), mutta toki nouto aina parempi ja edukkaampi. STAY TUNED :-) Unohtakaa E-II ja Premiun sarjat ja hommatkaa tästä kunnon kamaa, niin ei tartte katua. Mä toki saatan katua tätä avautumista aamulla, mutta lupaus on annettu ja se pitää :-) Sinällään "viisas" päätös. Mihin sitä noin paljoa kitaroita muuten tarvis.. ;) Kyllähän tuolla pari kotimaista kitaraa pitäis saada. Olen miettinyt samaa, mutta kun ei ole vielä sitä ensimmäistäkään kotimaista customia.. Torilla tavataan! |
TTV 09.07.2017 12:10:20 | |
---|
Savu: Sinällään "viisas" päätös. Mihin sitä noin paljoa kitaroita muuten tarvis.. ;) Kyllähän tuolla pari kotimaista kitaraa pitäis saada. Olen miettinyt samaa, mutta kun ei ole vielä sitä ensimmäistäkään kotimaista customia.. Viisas ja viisas, melkein jo nyt kaduttaa, mutta sinne menivät :-) https://muusikoiden.net/tori/ilmoitus/1274610 "Keep the metal scene alive" - Charles Schuldiner (R.I.P.),
TTV 14.07.2017 15:57:57 | |
---|
"Keep the metal scene alive" - Charles Schuldiner (R.I.P.),
Lifelover 14.07.2017 16:16:36 | |
---|
"Teillä on mielessä Judas Priest ja kiukaan malli... tämä ketju ei kyllä koskaan petä." - ÄrGee |
pappasfin 14.07.2017 16:47:17 (muokattu 14.07.2017 16:49:18) | |
---|
TTV: Unohtakaa E-II ja Premiun sarjat ja hommatkaa tästä kunnon kamaa..., niin ei tartte katua. .. Hmm.. Mulla on E-II St2 made in Japan, ja on se kyllä ihan kunnon kamaa ;D Ja on ollut myös Ibanezin Premiumsarjan kepukka, ja ihan hyvä sekin oli, toki siinä sarjassa laatu voi hieman enempi heittelehtiä kuin jossain kalliimmassa mutta omani oli kyllä hyvä. Eli itellä ainakin on noista siis hyvät kokemukset. Mitä noita ESPin kepakoita silloin kokeilin niin tuo ST2 malli oli kyllä sen verran hyvä, että lähti mukaan ja kauppaan jäi niitä tuostakin selvästi kalliimpia malleja eli ei häpeä yhtään niin ns. "ameriikan ESPejä" Hyvin näköjään meni kamat sulla kaupaksi ja harventu soittokamat --> nyt on tilaa uusille hankinnoille ;D PappaSFin |
TTV 14.07.2017 18:36:49 (muokattu 14.07.2017 18:39:34) | |
---|
pappasfin: Hmm.. Mulla on E-II St2 made in Japan, ja on se kyllä ihan kunnon kamaa ;D Ja on ollut myös Ibanezin Premiumsarjan kepukka, ja ihan hyvä sekin oli, toki siinä sarjassa laatu voi hieman enempi heittelehtiä kuin jossain kalliimmassa mutta omani oli kyllä hyvä. Eli itellä ainakin on noista siis hyvät kokemukset. Mitä noita ESPin kepakoita silloin kokeilin niin tuo ST2 malli oli kyllä sen verran hyvä, että lähti mukaan ja kauppaan jäi niitä tuostakin selvästi kalliimpia malleja eli ei häpeä yhtään niin ns. "ameriikan ESPejä" Hyvin näköjään meni kamat sulla kaupaksi ja harventu soittokamat --> nyt on tilaa uusille hankinnoille ;D Juu, ei ne huonoja sarjoja olekaan, provosoin vaan hiukan :-) Itseasiassa kamastoni harveni vasta yhdellä kitaralla (RGA121 VFL Prestige) ja tuon FT Eclipsen jätin myyntiin. Onneksi kaveri puhui järkeä ja pidän suurimman osan ESP kokoelmasta itselläni. "Keep the metal scene alive" - Charles Schuldiner (R.I.P.),
pappasfin 14.07.2017 21:10:54 | |
---|
TTV: Juu, ei ne huonoja sarjoja olekaan, provosoin vaan hiukan :-) Itseasiassa kamastoni harveni vasta yhdellä kitaralla (RGA121 VFL Prestige) ja tuon FT Eclipsen jätin myyntiin. Onneksi kaveri puhui järkeä ja pidän suurimman osan ESP kokoelmasta itselläni. Siinä ois käyny kuitenkin siten, että oisit myyny sen kaiken ja kohta ostamassa uutta tilalle ;D On se vaikeaa luopua jostain mistä pitää. PappaSFin |
TTV 14.07.2017 21:28:48 | |
---|
pappasfin: Siinä ois käyny kuitenkin siten, että oisit myyny sen kaiken ja kohta ostamassa uutta tilalle ;D On se vaikeaa luopua jostain mistä pitää. Osuit täsmälleen oikeaan, plussan sait :-) Aloin miettimään, etten saa yhtä hyviä ja hienoja kitaroita niillä rahoilla, joten... "Keep the metal scene alive" - Charles Schuldiner (R.I.P.),
Savu 14.07.2017 23:17:49 | |
---|
TTV: Juu, ei ne huonoja sarjoja olekaan, provosoin vaan hiukan :-) Itseasiassa kamastoni harveni vasta yhdellä kitaralla (RGA121 VFL Prestige) ja tuon FT Eclipsen jätin myyntiin. Onneksi kaveri puhui järkeä ja pidän suurimman osan ESP kokoelmasta itselläni. Kyllä se olit sä eka, joka puhuit että kannattaako niitä myydä. Mä vaan komppasin ;D Annoin sulle hyväksynnän olla myymättä. Toi 700€ ESP on kyl äly halpa. Torilla tavataan! |
TTV 20.07.2017 12:05:52 | |
---|
Tsugu Way 21.07.2017 16:57:26 | |
---|
All That Makes Me Happy Is The Blues. |
TTV 22.07.2017 16:16:16 | |
---|
TTV: Boss GT-8 vain 50 euroa :-) https://muusikoiden.net/tori/ilmoitus/1278157 Eikö teknologia ole sen verran kehittynyt vuosien myötä että vanhemmat GT-6 ja GT-8 alkaa jäädä kyydistä.. Siihen suhteutettuna mun mielestä ok hinta. Itse ostin GT-6 muistaakseni 150e vuonna 2005 ja myin satasella viisi vuotta myöhemmin. Halpahan tuo on silti edelleen mikäli haluaa päästä lähinnä tutustumaan eri efekteihin. "Mitään hyödyllistä tietoa musiikista tai soittimista täältä tuskin oppii, mutta kielioppi väännetään kuntoon vaikka väkisin." |
Guitarfreak 23.07.2017 09:42:14 | |
---|
Snapo: Eikö teknologia ole sen verran kehittynyt vuosien myötä että vanhemmat GT-6 ja GT-8 alkaa jäädä kyydistä.. Siihen suhteutettuna mun mielestä ok hinta. Itse ostin GT-6 muistaakseni 150e vuonna 2005 ja myin satasella viisi vuotta myöhemmin. Halpahan tuo on silti edelleen mikäli haluaa päästä lähinnä tutustumaan eri efekteihin. Njoo... efektithän ei hirveästi vanhene... ja mun käytössä mallinnukset ei toimi muutenkaan :D... käyttökelpoinen vaikkapa efektialustana/midiohjaimena jonkun vaffarin kanssa (testattu - toimis jos osais käyttää presettejä ;)) Lelut kallistuu - äijät rapistuu |