Hannubal 31.05.2017 21:57:38 | |
---|
Sykes87: Huh, olipa aikamoista kuraa, erityisesti I Surrender. Laulaja tekee ihan ok jälkeä, mutta Blackmoren soitto ja tuotanto on kyllä ihan alta riman. Richie tarvitsisi tuottajan jolla olisi pokkaa sanoa "ei mennyt ihan putkeen, otetaanpa uusiksi". Nyt tuntuu siltä että minkäänlaista itsekritiikkiä ei juurikaan ole. Niinpä, tämä kuulostaa ihan joltain halvalta karaokeinstrumentaalilta, jonka päälle on sentään laulettu ihan hyvin. Ritchie vähän näppäilee kitaraa taustalla kepeällä sormiotteella. https://www.youtube.com/watch?v=-3j2QKt4wks Hän valikoi vaatteemme ja sanat suuhumme. Hän työntää kätensä meidän taskuumme ja syö meidän laskuumme. |
Jyrken 31.05.2017 22:36:53 | |
---|
Hiton hyvä toi kansikuva myös :D Sopii saundien kanssa yhteen if you mostly play metallica get kirk hammets signature dunlop wahh pedal |
Kuuhelo 01.06.2017 21:41:41 | |
---|
Hannubal: Niinpä, tämä kuulostaa ihan joltain halvalta karaokeinstrumentaalilta, jonka päälle on sentään laulettu ihan hyvin. Ritchie vähän näppäilee kitaraa taustalla kepeällä sormiotteella. https://www.youtube.com/watch?v=-3j2QKt4wks Käys näytää mallia miten se tehdään.. |
Hannubal 01.06.2017 21:54:21 | |
---|
Kuuhelo: Käys näytää mallia miten se tehdään.. Haters gonna hate, likers gonna like. Hän valikoi vaatteemme ja sanat suuhumme. Hän työntää kätensä meidän taskuumme ja syö meidän laskuumme. |
krautio 01.06.2017 22:27:57 (muokattu 01.06.2017 22:29:49) | |
---|
Tämä on ihan täyttä spekulointia, mutta tuli mieleen, että onkohan julkaistu joku Ronnie Romeron harjoitusäänite ajalta, kun liittyi bändiin? Mikä sitten julkaisun motiivi, niin siitä en sano mitään. Näpäytys Turnerin suuntaan? Harmi, kun instrumentaalissa Ritchien kitara soi niin vähän aikaa (miksi ihmeessä se viulu on pitänyt änkeä siihen alkuun!!??) Keihäs soi mielestäni oikein mallikkaasti. Hey Ho, Let's Go! |
Urko 08.07.2017 12:12:20 | |
---|
Olin Rainbow'n Englannin kiertueen viimeisellä keikalla Birminghamin Genting Arenalla 28.6. Lämppärinä toimi Andy Scottin The Sweet, joka paiskoi pirteää powerpoppia hyvällä intensiteetillä ja sopivan pitkällä setillä eli noin 45 minuuttia. Andy Scott oli ollut aiemmin kesäkuussa jalkaoperaatiossa ja heitti olevansa: "Drugged up to my eyeball". Scott kiitti myös Blackmorea lämppärislotista ja sanoi että on harvinaista herkkua soittaa näin isolle yleisölle Englannissa. The Sweetin jälkeen seurasi noin puolen tunnin kaljanhaku/vessa -tauko ja Rainbow aloitti n. 20:45 soittaen aina 23:15 asti. Land of Hope and Glory -intro paukahti soimaan ja bändi aloitti Spotlight Kid -biisillä, jonka aikana taustascreeneistä valui kaksi jumalattoman kokoista silmää, kuten Joe Lynn Turnerin aikaisilla kiertueilla 80-luvulla. Seuraavana biisinä tuli I Surrender jota seurasi Mistreated. Vuoden 2016 keikkoihin verrattuna Ronnie Romero otti nyt lavan haltuun isännän ottein ja mies lauloi jumalattoman hyvin (yhtä hyvin kuin Dio veteli kolmella ekalla levyllä). Äärimmäisen hyvä valinta kyllä ja mies vakuutti aivan täysin livenä. Blackmorekin oli ilahduttavasti keskellä lavaa suurimman osan keikasta ja mies keskittyi musiikkiin täydellisesti ja tarjoili jopa välihuikkaa jollekin eturivin tyypille muutamaan otteeseen :). Setin ehdottomia huippukohtia oli Man on the Silver Mountain, Stargazer, Catch the Rainbow, Spotlight Kid, All Night Long, Since You Been Gone, Carry On... Jon, Soldier of Fortune, Perfect Strangers. Illan liikuttavin hetki koettiin Carry On... Jon -instrumentaalin aikana, joka oli omistettu Jon Lordin muistolle. Taustascreenillä nähtiin kappaleen aikana kuvia Lordista vuosien varrella. Blackmore soitti kappaleen akustisella kitaralla ja Jens Johansson toi siihen jazzin sävyjä loppua kohden. Jumalattoman tyylikäs tapa kunnioittaa kaveria, jonka soitossa tosiaan oli myös jazzahtavaa draivia. Stargazer vyörytettiin päälle hyökyaallon lailla ja se oli paras kuulemani versio kappaleesta. Paatosta oli juuri sopivasti ja biisi rullasi sekä jauhoi hienosti eteenpäin. Since You Been Gone ja All Night Long meni yhteislauluksi ja ne oli illan hitikkäintä antia. Selkein miinus keikassa oli Jens Johanssonin soolospotti joka venahti hiukan liikaa Difficult To Cure -instrumentaalin jälkeen. Keikka oli pidempi kuin ennakkoon arvasin, mutta monipuolisempi kuin olin kuvitellut. Etenkin akustiset palat olivat ihastuttavia ja sopivat hyvin kokonaisuuteen. Joitakin biisejä olisi voinut aloittaa nopeamminkin, mutta bändi viihtyi lavalla erittäin hyvin ja vuorovaikutus yleisöön säilyi loppuun asti. Lavalla oli tosiaan Rainbow eikä mikään tribuuttiakti. "Noutajan pitäisi saapua vähintään viikon sisällä." |
Zed 10.07.2017 13:56:17 (muokattu 10.07.2017 13:56:45) | |
---|
Kuuhelo: Käys näytää mallia miten se tehdään.. Taasko näitä. Jos esimerkiksi minä julkaisen Youtubessa jotakin paskaa, olenko automaattisesti torpedoinut aiheellisenkin kritiikin, mikäli kritisoija itse ei ole julkaissut mitään, saatika sitä kuuluisaa "parempaa"? Onko minulla oikeus kritisoida kehnosti toimivaa autoa, tai virheellisesti suunniteltua toimistotuolia ennen kuin olen itse suunnitellut ja rakentanut toimivammat? Elämäni on toisen kerroksen huoneisto, jonka avonaisesta ikkunasta heitellään huonoja CD-levyjä lumihankeen. |
mlehtinen 14.07.2017 22:39:46 | |
---|
"Can they do it? Fuck yeah, they're the E Street Band!" |
Karmea Karju 15.07.2017 00:48:42 (muokattu 15.07.2017 00:54:59) | |
---|
Blackmore soittaa vaikka haudassakin paremmin kuin ykskään tän mestan itestään kitarajumalaksi luuveleva pelle. |
Karmea Karju: Blackmore soittaa vaikka haudassakin paremmin kuin ykskään tän mestan itestään kitarajumalaksi luuveleva pelle. Hei ystavat hyvat,jattakaa nyt herrajumala Blackmore rauhaan ja keskittykaa johonkin muihin asiohin ,vai pitaa pahaa Han on teille tehnyt?! Come with me for fun in my buggy |
tiukkapipo 10.10.2017 02:35:06 | |
---|
Hei ystavat hyvat,jattakaa nyt herrajumala Blackmore rauhaan ja keskittykaa johonkin muihin asiohin ,vai pitaa pahaa Han on teille tehnyt?! No ei mitään pahaa minulle, pari kertaa on herraa tullut kuultua livenä, se jäähallin viimeinen Purple-konserttinsa oli hyvä, silloin tuntui soitto kiinnostavan, vaikka myöhemmistä haastatteluista on saanut lukea kuinka tulehtunut tilanne bändissä tuolloin oli. Törmäsin netissä johonkin Dion vanhaan haastatteluun, jossa Dio säälien muisteli kuinka huonosti Blackmore oli kohdellut Rainbowin (silloin nuorta) kosketinsoittajaa Tony Careyta. Tsekkasin netistä miehen nykykuulumisia, Carey on toipunut syövästä ja tehnyt nyt jälleen keikkaa. Kumpaako menisin kuuntelemaan, Blackmoren Rainbowia vai Tony Careyn Rainbow-keikkaa, jossa keulilla olisi norjalainen euroviisulaulaja? (Minun ei tarvitsisi kauaa miettiä ostopäätöstä - ja vastaus ei ehkä ole se todennäköisemmältä vaikuttava) https://youtu.be/woFA1v3xOLA |
stapani 10.10.2017 14:22:39 | |
---|
Olipa maukas veto mulle ehkä tärkeimmästä Dio-aikakauden Rainbow-biisistä, kiitos linkistä Tapani |
Flash 16.10.2017 11:51:00 | |
---|
Live Music Is Better! |
HaloOfFlies 16.10.2017 14:52:15 | |
---|
Out on the street for a living, picture's only begun. Got you under their thumb. |
Regalis Apertura 23.10.2017 09:47:05 | |
---|
Juu tuli liput tilattua vaikkei tuo nykykokoonpano (rytmiryhmä etenkin) ihan paras kokoonpano olekkaan;)... Mutta kun kerran Turneria ei saatu mukaan niin näillä mennään. |
p130 23.10.2017 10:13:31 | |
---|
Lippu halussa. Turhaanpa koobrasin heti kun vieläkin saisi... Olen mieluummin yksin oikeassa kuin lauman kanssa väärässä. |
ectman 23.10.2017 10:27:17 | |
---|
Joo, samoin liput hallussa, jää perinteinen Birminghamin reissu väliin varmaan.. Noita lippuja sai jo eilen, Ministrelin sivulta oli linkki (löytyi myös ticketmasterista ihan suoraan). En ostanut, kun luulin että se 99eur Early access tms. lippu on korkeamman hintainen.. olikin "normi" hinta. |
ukko idänmies 23.10.2017 18:56:51 | |
---|
Regalis Apertura: Juu tuli liput tilattua vaikkei tuo nykykokoonpano (rytmiryhmä etenkin) ihan paras kokoonpano olekkaan;)... Mutta kun kerran Turneria ei saatu mukaan niin näillä mennään. Tai siis ei otettu mukaan. Turnerhan olisi itse tiettävästi ollut valmis. Ja on loistava ja monipuolinen laulaja vieläkin. Huone 105, saavu sinne siis. |
Regalis Apertura 24.10.2017 09:32:44 | |
---|
Onkos Blackmorella jotain riitoja Turnerin kanssa? En ole niin tarkkaan seurannut... |
HaloOfFlies 24.10.2017 10:19:20 (muokattu 24.10.2017 10:33:07) | |
---|
Regalis Apertura: Onkos Blackmorella jotain riitoja Turnerin kanssa? En ole niin tarkkaan seurannut... Turner kimpaantui siitä, kun Blackmore vetäytyi vanhan kokoonpanon reunionista viime tipassa ja kokosi uuden miehistön. "I had worked with Ritchie's manager for over a year trying to put something together that was authentic. When I say authentic, I mean authentic lineup, regardless of who was still around, who wasn't. We were going to have people that actually were in Rainbow and they just pulled out at the last minute really and put this thing together." http://teamrock.com/news/2017-07-13 … s-aim-at-ritchie-blackmores-rainbow Out on the street for a living, picture's only begun. Got you under their thumb. |