Tervehdys Ostin viime viikolla Bossin rv-5 reverb-pedaalin ja olen ihmetellyt se jousikaikusoundissa ilmenevää "napsahdusta". Muissa (Plate, room, etc.) preseteissä se ei kuulu ollenkaan, ja tuossa spring-asennossakin se häviää kun effect level on alle klo 11. Kysymys kuuluu; onko kyseessä halvan pedaalin halpa jousikaikumallinnos, jossa korostuu väärät asiat liian pinnassa, vai onko pedaalissani vika? Itse en oikein tuohon vikaan usko, sillä muut presetit toimivat ilman "ylikorostusta" vaikka säädöt olisivat täysillä. Olen kokeillut eri kitaroilla, piuhoilla, vahvistimilla sekä linjasoitossa. Terv. Vesku |
vekotin75: Tervehdys Ostin viime viikolla Bossin rv-5 reverb-pedaalin ja olen ihmetellyt se jousikaikusoundissa ilmenevää "napsahdusta". Muissa (Plate, room, etc.) preseteissä se ei kuulu ollenkaan, ja tuossa spring-asennossakin se häviää kun effect level on alle klo 11. Kysymys kuuluu; onko kyseessä halvan pedaalin halpa jousikaikumallinnos, jossa korostuu väärät asiat liian pinnassa, vai onko pedaalissani vika? Itse en oikein tuohon vikaan usko, sillä muut presetit toimivat ilman "ylikorostusta" vaikka säädöt olisivat täysillä. Olen kokeillut eri kitaroilla, piuhoilla, vahvistimilla sekä linjasoitossa. Terv. Vesku Luulisin, että se kuuluu asiaan. Minulla on Bossin FRV-1 ja se heläjää itsestään eli tekee tuota napsumista. Se onkin osa sen laitteen viehätystä. "Juici meni ravintolaan ja tilas tarjoilijalta: "Jekku ruuan kans!" "Taidatkin olla sellainen anagrammijätkä", kommentoi tarjoilija." -Jabe |