migeboy 11.06.2004 18:19:05 | |
---|
mitä se lo-fi tekee? Tuota minäkin mietin. |
Swan 11.06.2004 18:22:34 | |
---|
"If I could play one note through a whole song, I would." - The Edge |
migeboy 11.06.2004 18:25:18 | |
---|
|
waukku 15.06.2004 00:51:59 | |
---|
Onkos tuosta smash boxista rokin soitantoon? Vitusta tänne tultiin ja päin vittua täällä myöskin menee./ Tommy taberman |
Minulla on tuo DS7 (distortion) ihan kohtuu soundinen, tosin tällä hetkellä minulle varsin tarpeeton kapistus. Kytkin on sökönä. Ei aina meinaa mennä päälle. Lainasin kaveriltani TS7:n (tubescreamer) kokeiluun ja se on varsin hyvä soundinen peli. Siinä on kytkin TS9 ja hot moodille. Tuolla hot moodilla saa aivan perhanan ison soundin ja tuo TS9 tila on hieman kevysempi, mutta mainio. Toimii hyvin sooloboostina. |
Rocktron 15.06.2004 20:26:52 | |
---|
No onahn tuo ds7 ihan ok, mutta jos sitä vertaa esim. Bossin DS-1:een, ei tuolla ole mitään jakoa. Jeps. Kokeilin sitä samaa pedaalia Laney TF300:lla jonka ostin kanikonttorista eikä kyllä soinu yhtään niinku ois halunnu :) Että saapi jäädä liikkeeseen. -Näääiin!- |
Eemil 15.06.2004 20:36:30 | |
---|
Onkos tuosta smash boxista rokin soitantoon? Aika rajamailla mennään. Mulla on soolosärön tuottamiseen tuo käytössä niin että drive on nollissa. Se on varsinainen säröpesäke. Tonelok-sarjasta annan kehut Delay/echolle, Smashboxille ja basson Phat headille. Haukut menee Chorus/flangerille. Eniten kehuja tuolle bassosäristimelle, aivan perkeleen hyvä laitos. Elikkä voisi sanoa, että hyvää tuuria meillä, basistilla on tuommoinen Phat head, mulla on smashbox ja delay/echo, sekä toisella kitaristille sama delay/echo. |
Schenker 16.06.2004 20:49:42 | |
---|
Mites se uusi Ibanezin "weeping demon" waukku pedaali?? Mahtaako joku olla testannut?? |