Aihe: "Marshall" vs Marshall-pedaalit
1
Vladi
12.06.2017 08:53:20
Moro!

Tehtiin kavereiden kanssa kohtalaisen epätieteellinen testi, jossa vertailtiin Victory Sheriff 22:sta ja muutamaan Marshall-in-a-box-pedaalia.

https://www.youtube.com/watch?v=DeRhgvXXljw

Löytyykö selkeää suosikkia?

-Vladi
Harashoo tovaarish!
elon arska
12.06.2017 10:05:21
Victory oli paras. Ei ollut noista pedaaleista vastusta.
no vähä rypäis ja paka shousii. -haitaripartio
hallu
12.06.2017 11:54:41
Hienosti duunattu video. Musta tuo kaiku oli vähän liikaa, kuiva soundi vaan näihin vertailuihin niin saisi parhaan käsityksen. Mutta siis täydet kymmenen pistettä ja papukaijamerkki ja suuret kiitokset viitseliäisyydestä tehdä näin havainnollinen ja hieno video.
Jos se vaappuu ja vaakkuu, se on ankka
Vladi
12.06.2017 12:10:59
hallu: Hienosti duunattu video. Musta tuo kaiku oli vähän liikaa, kuiva soundi vaan näihin vertailuihin niin saisi parhaan käsityksen. Mutta siis täydet kymmenen pistettä ja papukaijamerkki ja suuret kiitokset viitseliäisyydestä tehdä näin havainnollinen ja hieno video.

Kiitos! Joo kaikua on paikoittain aivan liikaa. Kuten videolla totesinkin, tää oli enemmän tämmöinen hengailumeininki. Huoneessa kaiun määrä tuntui erittäin kohtuulliselta enkä tsekannut äänitettyjä soundeja kuin alussa.

Ehkä joku kerta tehdään joku virallisempi vertailu, mutta kyllä tämäkin jotain demonstroi vahvarin ja pedaalien erosta.
Harashoo tovaarish!
-JiiTee-
06.07.2017 11:21:53
Hieno video ja oli ihan sisältökin mielenkiintoista.

Ihan pakko jakaa yhden Youtuubikuluttajan subjektiivinen kehitysehdotus:
Laita ihmeessä "se pihvi" siihen videon alkuun. (Esim se neljän kuvan kollaasi jossa pikavertailu), ja sit vasta tän jälkeen se höpinäintro + pidemmät demottelut.

Näin katsojalle kävis heti selväks et mistä on kyse, näkis et on ajauksella ja huolella tehty video ja siksi katsomisen arvoinen loppuun asti.

Nyt videon alku ei "erotu massasta" ja sitä herkästi erehtyy luulemaan enempi "home made" kuin mitä itseasiassa onkaan.

Lisäks henk koht mulla on asennevamma laitevideoita kohtaan joissa ensin puhutaan pitkät tovit ja sit vasta kuulee itse laitetta. Sitä laitetta ja sen ääntä sinne on tultu kuuntelemaan / katsomaan. Ne "höpinät" kiinnostaa vasta sitten jos itse asia, eli se laitedemo / -vertailu oli hyvä.

Tässä teidän videossa se itse asia oli oikeinkin hyvä, mutta sitä sai mun mielestä venata vähän liian kauan.
opel99
06.07.2017 12:21:06
kiitokset hyvästä esittelyvideosta,plussa sille
ei se ikä vaan asenne
Vladi
06.07.2017 12:24:53
-JiiTee-: Hieno video ja oli ihan sisältökin mielenkiintoista.

Ihan pakko jakaa yhden Youtuubikuluttajan subjektiivinen kehitysehdotus:
Laita ihmeessä "se pihvi" siihen videon alkuun. (Esim se neljän kuvan kollaasi jossa pikavertailu), ja sit vasta tän jälkeen se höpinäintro + pidemmät demottelut.

Näin katsojalle kävis heti selväks et mistä on kyse, näkis et on ajauksella ja huolella tehty video ja siksi katsomisen arvoinen loppuun asti.

Nyt videon alku ei "erotu massasta" ja sitä herkästi erehtyy luulemaan enempi "home made" kuin mitä itseasiassa onkaan.

Lisäks henk koht mulla on asennevamma laitevideoita kohtaan joissa ensin puhutaan pitkät tovit ja sit vasta kuulee itse laitetta. Sitä laitetta ja sen ääntä sinne on tultu kuuntelemaan / katsomaan. Ne "höpinät" kiinnostaa vasta sitten jos itse asia, eli se laitedemo / -vertailu oli hyvä.

Tässä teidän videossa se itse asia oli oikeinkin hyvä, mutta sitä sai mun mielestä venata vähän liian kauan.

Iso kiitos palautteesta, tässä on paljon hyvää pohdittavaa. Yritän löytää just balanssia sen väliltä, että paljonko asioita kannattaa pohjustaa. Vähän sellainen "Mitä kuulemme seuraavaksi" vs "Mitä kuulimme äsken"-vastakkainasettelu. Pitää vielä hioa konseptia, tämmöiset kommentit auttaa paljon.
Harashoo tovaarish!
Gary the pine
06.07.2017 13:21:18 (muokattu 06.07.2017 13:32:50)
Vladi: Yritän löytää just balanssia sen väliltä, että paljonko asioita kannattaa pohjustaa.

Johanilla on mun mielestä erittäin toimiva konsepti ton suhteen, 0,5% lätinää pilke silmäkulmassa ja sit asiaan, ehkä joku snadi loppuyhteenveto vikaks. Ja matsku on loistavaa.

https://www.youtube.com/user/JohanSegeborn

Vaikka voihan sen näinkin duunaa, et suoraan vaan asiaan...

https://www.youtube.com/watch?v=81quWh8p5wM
Tulin, näin, paskoin housuun.
peltsi451
06.07.2017 21:25:16
Hieno video, kiitos siitä. Lämmitti mieltä että mukaan oli kelpuutettu JHS Angry Charlie. On nykyään oma suosikkini näistä box-pedaaleista, aika monta on kokeiltu, Wamplerit, Catalinbreadit, Carl Martin yms. Onhan näitä. Vaan kyllä hirveesti merkitystä millaisen vahvistimen kanssa. Ja tässä videossa toki se vahvistin yksinään paras.
Ardez
06.07.2017 22:34:50
Hieno vertailu ja muilta tulikin jo hyviä kehitysehdotuksia!

Plussaa Focalin CMS:istä, itellä nököttää 65:t tässä korvan oikeella ja vasemmalla puolella :)
Täällä ollaan, huusi Mooses pensaasta - Esa Pulliainen
Icy-Sun
08.07.2017 10:39:43
Mainio video. Jostain syystä purkeista plexi drive deluxe miellytti eniten omaa korvaa.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)