Aihe: Guns N' Roses
1 2 3 4 591 92 93 94 95125 126 127 128 129
Mahti
28.06.2017 11:35:48
Mikke-poika: http://www.aftonbladet.se/nojesblad … sa-bra-var-guns-n-roses-i-kopenhamn

Linkin takana Köpiksen tuore settilista ja arvostelu. Elkäätten siis klikatko jos olette settilistapimennossa. Neljä tähteä saanut. Muutama päivä enää....

Tuli oltua eilen Telia Parkenilla paikalla ja oli kyllä hyvä meno! Soitto kulki ja laulu hyvässä vireessä.
Jokainen paistaa omat makkaransa
Welho-77
28.06.2017 11:54:22
Onko näillä keikoilla ollut tätä tuntien myöhästelyä vai onko alkanut ku pitänytkin?
JohnJ
28.06.2017 12:09:43
Welho-77: Onko näillä keikoilla ollut tätä tuntien myöhästelyä vai onko alkanut ku pitänytkin?

Ihan ajallaan ovat alkaneet.
Metal meets the bone!
-Spade-
28.06.2017 12:37:42
Alkaa vähän harmittaa, ettei tullut hommattua lippuja.
Ohan se varma.
Pikku-Henry
28.06.2017 12:41:16
nahkalipsi: Siinä on se iso ostari heti vieressä niin siellä ajattelin vejellä terhakkaat alkufiilikset. Ollaan varmaan mestoilla jo päivällä-iltapäivällä.
Areenan A-K sisäänkäyntien välissä on joku Carlsberg Baari jota mainostivat. Pitää tsekkaa miten siihen mahtuu.
Jos näät Colts-lippiksellä (=hevosenkenkälogo) ja GNR nightrain t-paidalla varustetun etäisesti suomea sopertavan tyypin jossain niin tule moikkaamaan.

Yritetäänpäs kuulostella! Meitä on semmonen kolmen kopla, myöskin etäisesti soperramme suomea. Koitamme kauppiksesta löytää jonku nasevan kuppilan missä sais vähän maistella jotain hyvää ennen keikkoja =) Ruokaa vähintään Max Burgerista jos ei muuta
Don't try and threaten me I've watched presidents die.
Folcce
28.06.2017 15:35:41
Welho-77: Onko näillä keikoilla ollut tätä tuntien myöhästelyä vai onko alkanut ku pitänytkin?

Münchenissä aloittivat käytännössä 2 min etuajassa. Guns N' Roses oli ainakin siellä todella kovassa tikissä!!!
Music's my life, Moxey.
pekka_
30.06.2017 11:38:26
Pakko kompata ja sanoa että G'nR on kovassa tikissä. Eilinen tukholman keikka alkoi ajallaan ja soitto kulki.

Kokemus oli lähes uskonnollisen harras kun ekat kuuntelukokemukset bändistä on ala-asteella C-kaseteilta enkä uskonut Axl & Slash comboa livenä näkemään. 5/5 menisin uudelleen katsomaan.
nahkalipsi
30.06.2017 13:21:17
Kyllä. Heittämällä parasta mitä oon ollu katsomassa.
Homma toimi ja bändi on todella kovassa kunnossa. Better ja pari muuta meni aika mikkihiireilyks mut esmes Estranged räjäytti tajunnan.

Friends areena hipoo keikkapaikkana täydellisyyttä. Kannatti todellakin vaivautua. Ihan saatanan kova pläjäys.
Roses are red, violets are blue. All my base are belong to you
Welho-77
30.06.2017 13:29:50
nahkalipsi: Kyllä. Heittämällä parasta mitä oon ollu katsomassa.
Homma toimi ja bändi on todella kovassa kunnossa. Better ja pari muuta meni aika mikkihiireilyks mut esmes Estranged räjäytti tajunnan.

Friends areena hipoo keikkapaikkana täydellisyyttä. Kannatti todellakin vaivautua. Ihan saatanan kova pläjäys.

Siinä muuten kaksi biisiä mitä odotan melkein eniten :D Hauskaa, että Chinese Democrasyltakin nuo pari kovaa viisua vetävät. Jännä, että Slash niitä soittelee.
sirdickyj
30.06.2017 16:07:51
Welho-77: Siinä muuten kaksi biisiä mitä odotan melkein eniten :D Hauskaa, että Chinese Democrasyltakin nuo pari kovaa viisua vetävät. Jännä, että Slash niitä soittelee.

Slash soittaa mitä Axl sanoo että se soittaa.

Noiden coverien tilalla kuulisin mieluusti jotain GnR biisejä. Kuten vaikka Pretty Tied Up tai Bad Obsession tai Right Next Door to Hell. Tai So Fine.
varakeef
30.06.2017 16:45:18
En olekaan 29 vuoteen nähnyt. Pitää vissiin ennen huomista tarkistaa, onko niillä jotain tuoreempia julkaisuja.
"Käytös siivo ja hillitty sopii lehmälle" - Laura Latvala
Dirtyh
30.06.2017 17:56:56

sirdickyj: Noiden coverien tilalla kuulisin mieluusti jotain GnR biisejä.

No juuri näin mutta jos nyt sitten huomiselle jotain coveria toivoisi niin soittaisivat sitten sen Ain't it funin. Käsittääkseni sitä ei ole soitettu livenä kertaakaan.
mrk
30.06.2017 22:02:04
Toimihan tuo eilen ihan saatanan hyvin. Axl oli todella hyvällä tuulella ja äänikin ihan ok kondiksessa. Slash on legenda ja äijän näkeminen lämmittää aina. Areena on paras mitä tuossa kokoluokassa pohjoismaista löytyy. Kaikki toimi ja jonoissa ei tarvinnut aikaa tuhlata. Hotellik oli mukavasti areenassa kiinni, joten erittäin onnistunut pikavisiitti. Huomenna uudestaan.
"Short On Long Term Goals"
Folkson
01.07.2017 11:51:06
You're in the jungle baby!!
Niin. Mä taisin olla 13 silloin. Olin sitä ennen aina ajatellut juovani ensikännit joskus 16-17 vuotiaana, mutta 13 se sitten oli. - JOPPA
Welho-77
01.07.2017 12:36:13 (muokattu 01.07.2017 12:36:27)
Folkson: You're in the jungle baby!!

Itse kävin aikoinaan Asepalveluksen Örön saarella ja kun tultiin lomille sieltä veneellä, niin manteereelle päästyä lauloin:
-You're in a Käsnääs baby and you gonna buy

Elikkäs siis veneellä tultiin Kasnääsiin ja siinä oli kauppa rannassa mistä tuli ostettua jotain.

dit.Paikan päällä oli hauskahko.
Folkson
01.07.2017 12:58:30
Welho-77: Itse kävin aikoinaan Asepalveluksen Örön saarella ja kun tultiin lomille sieltä veneellä, niin manteereelle päästyä lauloin:
-You're in a Käsnääs baby and you gonna buy

Elikkäs siis veneellä tultiin Kasnääsiin ja siinä oli kauppa rannassa mistä tuli ostettua jotain.

dit.Paikan päällä oli hauskahko.

Toimii myös kirjotettuna ns. helvetin hyvin
Niin. Mä taisin olla 13 silloin. Olin sitä ennen aina ajatellut juovani ensikännit joskus 16-17 vuotiaana, mutta 13 se sitten oli. - JOPPA
Daagen
01.07.2017 22:00:59
JohnJ: Ihan ajallaan ovat alkaneet.

Tänään sitte ilmeisesti heti poikkeus :)
Flash
02.07.2017 01:47:00

Jep jep... Tunti myöhässä alkuperäisestä aikataulusta. Helvetisti porukkaa lähti pois ennen loppua. Itselläkin meinasi tulla vähän hoppu juna-asemalle.

Ihan ok keikka, mutta ei mitään elämää suurempaa. Liikaa covereita ja turhia sooloja. Vaan niinhän se on ollut jo iät ja ajat. Mukava oli kumminkin tämä kokoonpano nähdä.
Live Music Is Better!
teg
02.07.2017 08:01:21
Flash: Ihan ok keikka, mutta ei mitään elämää suurempaa. Liikaa covereita.

Aina oon ihmetelly miten nää jaksaa vuodesta/kokoonpanosta toiseen raahata Heavens Dooria ja Live And.. mukana. Niin puhkikuluneita ralleja kuin olla ja voi. Tuo aiheutti kyllä ihmetystä, ettei Monroe lavalla käyny. Ainakin härmäläisissä medioissa aina jaksetaan mainita Hanoi isona esikuvana.

Nyt ois kerrankin ollu mahdollista kiittää ja kumartaa kunnolla ( jossain nyyhkyleffassa ois loppuhuipennuksena lavalle nousseet kaikki Hanoit :) ). Ois ollu mahkuja vetää vaikkapa Aint It Fun yhdessä, Bad Obsessioniinkin ois voinu tai vaikkapa Dea Jail... vaan eipä näyttäny olevan pelimannihenkee tai sitten GNR on vaan niin iso (rahantekokone) ettei siellä juuri poiketa varmoista rutiineista, niinkuin ei kyllä muillakaan megabändeillä.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)