samir94 24.06.2017 09:19:09 | |
---|
B-tone-flat: Lisäksi tämmöiset hehkutukset päättyvät yleensä siihen että torilla tavataan. Tietenkin itsellä oli se etu, että pääsin kyseistä vahvistinmallia testaamaan paikan päällä ennen ostopäätöstä niin ei tarvitse tuostakaan huolehtia. |
TTV 27.06.2017 16:28:31 | |
---|
"Keep the metal scene alive" - Charles Schuldiner (R.I.P.),
"You Love Me" - Dave Mustaine (Long live the King) |
Savu 27.06.2017 16:37:58 | |
---|
Torilla tavataan! |
varakeef 27.06.2017 18:49:06 | |
---|
TTV: Bluetonen sivut ovat päivittyneet paremmin eri alustoille sopiviksi. http://www.bluetone.fi/ Olisiko suomenkielistä versiota saatavilla jossain? "Käytös siivo ja hillitty sopii lehmälle"
- Laura Latvala |
TTV 27.06.2017 19:37:18 | |
---|
varakeef: Olisiko suomenkielistä versiota saatavilla jossain? Eipä näy olevan :-) Pajan pojat "puhuvat myös suomea", eli askarruttavat asiat varmasti selviävät kysymällä. "Keep the metal scene alive" - Charles Schuldiner (R.I.P.),
sustain65 27.06.2017 19:51:51 | |
---|
varakeef: Olisiko suomenkielistä versiota saatavilla jossain? Minulla voi tietysti olla vähän ikävä asenne, mutta suomalaisissa kouluissa on kyllä opetettu englantia jo varsin kauan ja kyseistä tarvitsee siellä sun täällä, joten ehkä voidaan olettaa "kaikkien" osaavaan sitä sen verran kuin mitä noiden sivujen lukeminen edellyttää. |
varakeef 27.06.2017 19:54:52 | |
---|
TTV: Eipä näy olevan :-) Pajan pojat "puhuvat myös suomea", eli askarruttavat asiat varmasti selviävät kysymällä. Puhuvat myös ruotsia, ja itse puhun myös hieman ranskaa, mutta en kyllä käsitä miksi sivut ovat vain englanniksi. Lähinnä suomalaisilla soittajilla noita olen nähnyt, ja selaan kyllä mieluummin suomeksi. En ole juuri nyt hankkimassa lisää Blutone-vahvistimia, mutta mistäpä sitä tietää, vaikka jonkinlaisen herätteen saisi. Turhalta tuntuisi malliston yksityiskohdista kyseleminen muussa kuin akuuteissa ostoaikeissa. "Käytös siivo ja hillitty sopii lehmälle"
- Laura Latvala |
sustain65 27.06.2017 20:01:23 | |
---|
varakeef: Puhuvat myös ruotsia, ja itse puhun myös hieman ranskaa, mutta en kyllä käsitä miksi sivut ovat vain englanniksi. Lähinnä suomalaisilla soittajilla noita olen nähnyt, ja selaan kyllä mieluummin suomeksi. En ole juuri nyt hankkimassa lisää Blutone-vahvistimia, mutta mistäpä sitä tietää, vaikka jonkinlaisen herätteen saisi. Turhalta tuntuisi malliston yksityiskohdista kyseleminen muussa kuin akuuteissa ostoaikeissa. Mahtaisiko olla pyrkimyksistä laajentaa kysyntää ulkomaiden suuntaan kyse? Toki täällä kotomaassakin on soittajia joille enkku on parempi kieli kuin suomi, mutta se ei varmaan mitenkään voi olla hyvä peruste. Olen kyllä aiemmin ymmärtänyt, että kotimaa tarjoaa riittävät markkinat eikä ainakaan mittava laajentuminen ulkomaille kiinnosta, tosin voi olla että muistan väärin tai olen nähnyt harhanäkyjä aiheesta. Mutta ehkä rajoitetussa mitassa rajanaapurien markkinat kiinnostavat, silloinkin enkku on parempi kuin suomi. |
TTV 27.06.2017 20:02:30 | |
---|
varakeef: Puhuvat myös ruotsia, ja itse puhun myös hieman ranskaa, mutta en kyllä käsitä miksi sivut ovat vain englanniksi. Lähinnä suomalaisilla soittajilla noita olen nähnyt, ja selaan kyllä mieluummin suomeksi. En ole juuri nyt hankkimassa lisää Blutone-vahvistimia, mutta mistäpä sitä tietää, vaikka jonkinlaisen herätteen saisi. Turhalta tuntuisi malliston yksityiskohdista kyseleminen muussa kuin akuuteissa ostoaikeissa. Eiköhän se suomennokset tule, jos yhteydenotot tykkänään tyrehtyy englannin takia... Pienen firman on tehtävä paloittain muutokset ja kyllähän englanti on kitarakamoissa aika yleinen soittajien keskuudessa, joten tuskin kovin moni kielimuuriin oikeasti törmää... "Keep the metal scene alive" - Charles Schuldiner (R.I.P.),
petrip 27.06.2017 20:06:20 | |
---|
Päätellen firman tuloksesta ja liikevaihdosta, niin uskoisin, että tilanne on juurikin se, että kotimaan markkinat eivät riitä. https://www.finder.fi/Kopiokoneita/ … nea+Oy/Helsinki/yhteystiedot/801492 sustain65: Olen kyllä aiemmin ymmärtänyt, että kotimaa tarjoaa riittävät markkinat eikä ainakaan mittava laajentuminen ulkomaille kiinnosta, tosin voi olla että muistan väärin tai olen nähnyt harhanäkyjä aiheesta.Never trust someone who tells you to trust them. Trust me. |
J.Nikkanen 27.06.2017 20:08:21 | |
---|
Kopiokoneita. Meinasi naurattaa mutta siis niitäpä niitä. |
varakeef 27.06.2017 20:08:22 | |
---|
sustain65: Mutta ehkä rajoitetussa mitassa rajanaapurien markkinat kiinnostavat, silloinkin enkku on parempi kuin suomi. Ovatko nuo jotenkin toisensa poissulkevia vaihtoehtoja? "Käytös siivo ja hillitty sopii lehmälle"
- Laura Latvala |
Laulava Kylätohtori 27.06.2017 20:17:28 | |
---|
varakeef: Puhuvat myös ruotsia, ja itse puhun myös hieman ranskaa, mutta en kyllä käsitä miksi sivut ovat vain englanniksi. Lähinnä suomalaisilla soittajilla noita olen nähnyt, ja selaan kyllä mieluummin suomeksi. En ole juuri nyt hankkimassa lisää Blutone-vahvistimia, mutta mistäpä sitä tietää, vaikka jonkinlaisen herätteen saisi. Turhalta tuntuisi malliston yksityiskohdista kyseleminen muussa kuin akuuteissa ostoaikeissa. Taitaa nuo resurssit olla aika rajalliset. Ehkä siinä on selitys, ettei kaikkea pystytä kerralla tekemään. Toisaalta, kotimaan markkinat lienee kovasti pienet. Bluetonejahan on tehty kuitenkin useampi sata ja kun ovat tehty siinä mielessä huonosti, etteivät mene rikki, niin ei saa myytyä koko ajan uusia vanhojen tilalle. Pelkkää spekulaatiota, mutta jos halutaan kasvua, niin kuvittelisin, että helposti joudutaan tähyämään rajojen ulkopuolelle. Torin perusteella suomalaiset kitarakamamarkkinat ovat melko pienet ja surkastuneet... More is less. |
sustain65 27.06.2017 20:25:06 | |
---|
varakeef: Ovatko nuo jotenkin toisensa poissulkevia vaihtoehtoja? Rajallisella määrällä käytettävissä työtunteja kyllä. |
harryk 27.06.2017 20:33:09 | |
---|
J.Nikkanen: Kopiokoneita. Meinasi naurattaa mutta siis niitäpä niitä. Ostin erään eri toimialalla toimineen tyhjän yhtiön osakekannan tähän nykyiseen liiketoimintaan n. 8 vuotta sitten. Tein kaikki tarvittavat muutokset koskien yhtiön nimeä ja toimialaa ym. patentti- ja rekisterihallitukseen. Muutokset hyväksyttiin, jonka jälkeen noiden tietojen oikeellisuudesta vastaa julkinen viranomainen. Pahoittelen jos tämä väärä tieto ahdistaa jotakuta, mutta pienenä yksityisyrittäjänä en voi muuttaa valtion virkakoneiston toimintaa. En tiedä mistä tuo yhtiötämme koskeva väärä tieto johtuu, mutta emme voi todellakaan tälle asialle tällä hetkellä yhtään mitään. Suomalaisia käsintehtyjä putkivahvistimia kaikille soittajille www.bluetone.fi |
harryk 27.06.2017 20:34:48 | |
---|
varakeef: Ovatko nuo jotenkin toisensa poissulkevia vaihtoehtoja? Teimme kotisivuja uusiessamme tietoisen päätöksen siitä, että käytämme sivuilla pääkielenä englantia kotisivuillamme, kuten moni muukin suomalainen yritys nykyään tekee. Suomalaisia käsintehtyjä putkivahvistimia kaikille soittajille www.bluetone.fi |
harryk: Ostin erään eri toimialalla toimineen tyhjän yhtiön osakekannan tähän nykyiseen liiketoimintaan n. 8 vuotta sitten. Tein kaikki tarvittavat muutokset koskien yhtiön nimeä ja toimialaa ym. patentti- ja rekisterihallitukseen. Muutokset hyväksyttiin, jonka jälkeen noiden tietojen oikeellisuudesta vastaa julkinen viranomainen. Pahoittelen jos tämä väärä tieto ahdistaa jotakuta, mutta pienenä yksityisyrittäjänä en voi muuttaa valtion virkakoneiston toimintaa. En tiedä mistä tuo yhtiötämme koskeva väärä tieto johtuu, mutta emme voi todellakaan tälle asialle tällä hetkellä yhtään mitään. Eipä tuo ahdista, hölmistyin ensin, sitten hymyilytti ja hetken päästä jo hieman nauratti. Eihän toimialakuvaus ihan metsässäkään ole! Ja tähän sitten semmonen hymiö että kaikki tajuaa ottaa hieman huumoria mukaan, eiks jeah? Jos ja kun tuolla lontoonkielisellä meiningillä haetaan asiakkaita rajojemme ulkopuolelta niin ei muuta kuin onnea, menestystä ja voimia koitokseen! Niin ja vallan siistit sivut tälleen kännykällä selailtuna, kompuutterilla testailen vasta huomenissa. Ehdottomasti peukkua! |
Guitarfreak 27.06.2017 21:59:26 | |
---|
J.Nikkanen: Kopiokoneita. Meinasi naurattaa mutta siis niitäpä niitä. Delaypedaaleita ja muita semmoisia kopiokoneita.. Englanti ihan hyvä vaihtoehto jos haluaa myydä kamaa muuallakin kuin ~5miljoonan ihmisen populaatiolla joilla läheskää kaikilla ei oo intressejä ostaa putkivahvistinta :) (käytetäänkö sitä vahvistamaa mitä putkia??) - amp generaattorissa oli muuten "Fixed bias 4xOctal-pääteaste" Lelut kallistuu - äijät rapistuu |
Laulava Kylätohtori 27.06.2017 22:06:42 | |
---|
Bluetonella on sen verran innovatiivista ja raikasta ajattelua näissä vahvistimissa, että uskon olevan ihan realistista potentiaalia saada jalansijaa myös ulkomailla. Niitä Marshallin '67 Plexiäkin autenttisempia Marshallin '67 Plexi klooneja tekee monet, mutta Bluetone vie homman pari askelta eteenpäin... More is less. |
antnis 28.06.2017 00:54:08 | |
---|
Hyvin toimivat sivut. Enempi ihmettelisin, jos niistä olisi saatavissa vain suomenkielinen versio. |