Aihe: Rolandin pianosoundi keikoilla
1
moozart
18.06.2017 01:13:02
Minua kiiinostaisi tietää RD-700sx:n pitkäaikaisena käyttäjänä, mitä pianosoundeja käytätte eri keikoilla ja oletteko tyytyväisiä Rolandiin ylipäätään tässä asiassa.
Käytättekö tehdasasetuksia, grand pianoa vai ruuvaatteko soundeja?
Toimiiko perus " superior grand" rock pop keikoilla? Onko uudemmissa malleissa parempaa? Kertokaa kokemuksia, itse olen usein pähkäillyt tätä asiaa enkä ole täysin tyytyväinen.
mikey_a84
07.07.2017 07:43:00
moozart: Minua kiiinostaisi tietää RD-700sx:n pitkäaikaisena käyttäjänä, mitä pianosoundeja käytätte eri keikoilla ja oletteko tyytyväisiä Rolandiin ylipäätään tässä asiassa.
Käytättekö tehdasasetuksia, grand pianoa vai ruuvaatteko soundeja?
Toimiiko perus " superior grand" rock pop keikoilla? Onko uudemmissa malleissa parempaa? Kertokaa kokemuksia, itse olen usein pähkäillyt tätä asiaa enkä ole täysin tyytyväinen.

Itse tykkään siitä RD-700SX:n "Superior Grand" -pianosoundista. Kyllähän niitä soundeja ruuvailla saa, jos ihan täydellistä haluaa, mutta itselle nuo perussoundit riittää aika pitkälle.
moozart
10.07.2017 23:19:33
Ihan hyviä pointteja. Mun mielestä Superior grand on liian "iso" ja suttuinen bändisoitossa, mut ehkä eq:n sopivalla säädöllä paranisi. Bright grandia olen myös käyttänyt, kirkas mutta siitä puuttuu sustain niinkuin monesti rollen soundeissa.
En tiedä, kai se on soittajasta eniten kiinni..
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)