|
Riku Rotten 19.06.2017 15:48:06 | |
---|
Pääsin introssa testaamaan laitetta ja hyvähkön tehdassaundien kahlailun jälkeen jäi mielikuva yhden tempun ponista eli se synteettinen perussaundi on ihan ok ja analogimaailman oloinen, mutta hieman epäilyttää että leikkaisi bändin seasta esiin. Käytetyn edullisen voisi ostaa, mutta uutta ei pysty perustelemaan. Keravan intro lopettaa ja siellä ainut yksilö vain 530e. Se on uudeksi halpa. |
RaskasMielinen 19.06.2017 23:54:57 (muokattu 19.06.2017 23:55:15) | |
---|
Miksaamalla saadaan erottumaan mitä halutaan. Onko kitarasynasta kosketinsoittajan korvikkeeksi, riippuu ihan siitä mitä haetaan. Parhaimmillaan kitarasyna on mielestäni silloin, kun normi metalli- tai muuhun kitarasoundiin sekoitetaan kitarasynan avulla jotain aivan muuta, esimerkiksi sinfoniallista tai sitten täysin ufoa/kokeellista. SY-300:sta mulla ei ole kokemuksia mutta GR-55 löytyy. Lisäksi sanoisin, että kitarasyna on parhaimmillaan matkiessaan jousisoittimia ja huonoimmillaan pianona, mikä tosin lienee enemmän kuin ilmeistä, kun miettii asiaa käyttöliittymän kautta. Soittotekniikkaa kehittämällä tosin moni juttu alkaa onnistumaan. "Satan represents man as just another animal, sometimes better, more often worse than those that walk on all-fours." |
Lennu 21.06.2017 21:37:59 | |
---|
Joo, mulla on keikkasetissä efektilaudan jälkeen. Ihan loistopeli, kun ruuvaa silleen, että alta soi suht lujaa "kuiva signaali" mukana. Lähinnä käytän urkumallinnoksia kaksinopeuksisella rotarylla ja jousikoneita paksuntamaan soundia. Löytyy myös ihan 80-lukulainen tosi törkee comp/chorus-combo :D Suosittelen. Kysele jos tarviit sitten pätsejä. "olis niin kova bändi, että vetäis covereinakin vaan omia biisejä" |
arppah8 25.06.2017 18:43:27 (muokattu 25.06.2017 18:52:07) | |
---|
Mulla on SY-300 myös bilebändikäytössä. Itse kaivan siitä lähinnä kasari/ysäridiskosoundeja kitaran tueksi tiettyihin biiseihin, toimii oikein hienosti. Enemmänkin voisi laitosta hyödyntää, stepsequencer esmes on oikein hauska efekti mutta vaatis rumpalilta melkein klikin käytön johon se ei tahdo suostua. Jonkun biisin introssa semmoista tuli kyllä käytettyä. Jotain hammond-emulaatioita tulee myös joskus polkaistua päälle. Kaikkiaan hieno laitos joka taipuu moneen ja editointi oli tämmöiselle oskillaattoreista mitään tietämättömällekin kohtuullisen vaivatonta. Ja luojan kiitos tästä ei saa irti mitään juustoisia jousi/pianosimulaatioita vaan ihan analogisynameininkejä. Suosittelen. Ja miksei leikkaisi bändin seasta? Ei ymmärrä? Itsellä tuo on routattu siten että SY-300 menee omaan linjaan mikserissä, saahan sen esiin miten tahtoo. Eli kitara > SY-300 > dryoutista kitarakamoihin ja SY-300 erikseen mikseriin. Status: Asiallinen mies, puhaltaa 1.37 promillea klo 7.30. Ostamatta ei testata! |