Aihe: Custom Sounds uudistuu..
1 2 3 4 5
Laulava Kylätohtori
12.06.2017 10:53:31
Lifelover: Heinäpaalien väliinkö sitä taskuparkkia sitten harjoitellaan?

Se on ihan vapaavalintaista.
More is less.
Harris
12.06.2017 11:28:35
Tää on niin m.netin parhautta. Nyt väännetään, valitetaan ja kitistään Helsingin kantakaupungissa ajamisesta, pysäköinnistä ja sen hinnasta.
https://www.facebook.com/SixInchBand/
hallu
12.06.2017 12:13:27
Harris: Tää on niin m.netin parhautta. Nyt väännetään, valitetaan ja kitistään Helsingin kantakaupungissa ajamisesta, pysäköinnistä ja sen hinnasta.

Sen lisäksi, että se on kallista, niin kadun varteen pysäköidyt autot joutuvat ilkivallan kohteeksi. Jalankulkijat ovat oikeasti todella agressiivisia Hesassa.
Jos se vaappuu ja vaakkuu, se on ankka
lurkki
12.06.2017 12:17:09 (muokattu 12.06.2017 12:23:22)
hallu: Sen lisäksi, että se on kallista, niin kadun varteen pysäköidyt autot joutuvat ilkivallan kohteeksi. Jalankulkijat ovat oikeasti todella agressiivisia Hesassa.

Eivät ole.
Edit: suojatien kunnioitus on Stadissa ehdoton ja jalankulkija on kaupungissa kuningas.
Näillä mennään ;)
Ymmärrän, että haluat osallistua keskusteluun, mutta täällä tuo keskustelu on viety paljon pidemmälle ja ymmärrys on paljon korkeammalla tasolla kuin sinulla. Joten - älä tule puhumaan asioista joista et tiedä mitään, vaan ota selvää.
hallu
12.06.2017 12:21:23
lurkki: Eivät ole.

Sun kandee joskus mennä katsomaan sinne. Itse olen käynyt, enkä mene sinne mielelläni muuta kuin pakon edessä.
lurkki
12.06.2017 12:24:52
hallu: Sun kandee joskus mennä katsomaan sinne. Itse olen käynyt, enkä mene sinne mielelläni muuta kuin pakon edessä.

Vastasinkin tuohon ylle. Ei mitään konfliktia kolmeenkymmeneen vuoteen.

Tiedän roolini ja paikkani.
Ymmärrän, että haluat osallistua keskusteluun, mutta täällä tuo keskustelu on viety paljon pidemmälle ja ymmärrys on paljon korkeammalla tasolla kuin sinulla. Joten - älä tule puhumaan asioista joista et tiedä mitään, vaan ota selvää.
hallu
12.06.2017 12:26:59
lurkki: ........

Tiedän roolini ja paikkani.

No helppoahan se sitten sulla on :-D. Meille muille stadi on helvetti.
lurkki
12.06.2017 12:30:50
hallu: No helppoahan se sitten sulla on :-D. Meille muille stadi on helvetti.

Koska se on mulle helppoa niin on sen oltava muillekin. Oon kuitenkin ihan perusjäbä.
Ei siis ole supervoimia tms avuja. Emme ole kuitenkaan homogeenin joukko helsinkiläisiä jalankulkijoita, kuten ette ole "te muutkaan".
Jeszse
12.06.2017 12:34:56
Lifelover: Heinäpaalien väliinkö sitä taskuparkkia sitten harjoitellaan?

Sehän ois parasta, ei mee pelti ruttuun omasta eikä muiden autoista.
Mitö jos Vähän kaksyta -Haitaripartio || The Jasser Arafats || Crimson Day
Lifelover
12.06.2017 12:49:39
Jeszse: Sehän ois parasta, ei mee pelti ruttuun omasta eikä muiden autoista.

Riippuu autosta, kyllä joku Ooppeli menee varmaan ruttuun heinäpaalistakin.
"Teillä on mielessä Judas Priest ja kiukaan malli... tämä ketju ei kyllä koskaan petä." - ÄrGee
lurkki
12.06.2017 12:52:43
Lifelover: Riippuu autosta, kyllä joku Ooppeli menee varmaan ruttuun heinäpaalistakin.

Ihan varmuuden vuoksi kannattaa roudata vain trankkupelejä jos kuljin on noin hapero.
Tomtom
12.06.2017 13:01:11
Onko kehäpäätelmä tästä nyt että ko liike toimii vastuuttomasti koska myy liian painavia putkivahvistimia jotka rikkovat maalaisten opel- kuskien autot??
"Jos tämä jatkuu pahasti, joudutaan menemään instanssiin." - Lasse Mårtensson
lurkki
12.06.2017 13:04:26
Tomtom: Onko kehäpäätelmä tästä nyt että ko liike toimii vastuuttomasti koska myy liian painavia putkivahvistimia jotka rikkovat maalaisten opel- kuskien autot??

Tämä katsottakoon liikkeen tappioksi, samoin sijainti ABC-maailmankehän sisäpuolella.
hallu
12.06.2017 14:31:13
lurkki: Koska se on mulle helppoa niin on sen oltava muillekin. Oon kuitenkin ihan perusjäbä.
Ei siis ole supervoimia tms avuja. Emme ole kuitenkaan homogeenin joukko helsinkiläisiä jalankulkijoita, kuten ette ole "te muutkaan".

Jos perustelet helsinkiläisen liikenteen helppouden homogeenisyydellä ("... koska se on helppoa minulle, niin on sen oltava muillekin", ".... on kuitenkin ihan perusjäbä" ), niin silti seuraavassa lauseessa todistat ettei helsinkiläiset jalankulkijat ole homogeenisiä?

Pitäisikö tämä tulkita niin, että stadin liikenteessä pärjää homogeenisyydellä, vaikka yksilöiksi itsemme koemmekin. Toisaalta olen myös itse helsinkiläinen jalankulkija ja minulle on kertynyt kielteisiä kokemuksia toisista jalankulkijoista sen lisäksi että niitä kielteisiä kokemuksia on kertynyt myös auton ratin takana. Se että sinä ja minä näemme helsinkiläisen liikenteen näin eri tavalla todistaa heterogeenisyyden puolesta.
Gary Enfield
12.06.2017 15:32:13
Tallinnanlautoille voin ajaa, muuten tuun tsdadiin mieluiten junalla. Muulloin kuin kesällä ei kannata mennä ollenkaan. Jos ei ole ketään paikallista neuvomassa missä ne himoitut p-paikat tai ei ole varmaa tietoa niin ei kannata mennä silloinkaan
pappasfin
12.06.2017 16:57:29 (muokattu 12.06.2017 17:03:42)
Ei stadi mikään helvetti ole, tänne syntynyt olen paljasjalkainen ja homma ok.
Ei mikään paikkakunta ole toistaan parempi tai huonompi, olipa se sitten Hesa, Tampere, Turku, maaseutu tai kaupunki.

Ei ole paikkaa täydellistä missään muttei asiat niin huonosti ole kuin monesti mainitaan.

Ite olen pärjänny stadin liikenteessä jalkankulkijana ja autolla.
Maltti on valttia, ystävällisyys ja kohteliaisuus ja kun homman tekee rakkaudella itseään ja toisiaan kohtaan niin hyvää tulee ;D
PappaSFin
Gary Enfield
12.06.2017 17:10:44
pappasfin: Ei stadi mikään helvetti ole, tänne syntynyt olen paljasjalkainen ja homma ok.

Ei ole helvetti laisinkaan, mutta välimatkat pitkät ja keskustan parkkipaikkojen tunteminen vaatii paikallistuntemusta. Varmaan tietäisin jos olisi ollut tarve. Ja vaikka pohjoishesan paikallistuntemusta löytyy lapsuudesta niin parkkipaikkojen suhteen siitä ei ole apua ja 70-luvusta tielinjaukset ovat kovasti muuttuneet.
hallu
12.06.2017 17:44:27
pappasfin: Ei stadi mikään helvetti ole, tänne syntynyt olen paljasjalkainen ja homma ok.
Ei mikään paikkakunta ole toistaan parempi tai huonompi, olipa se sitten Hesa, Tampere, Turku, maaseutu tai kaupunki.

Ei ole paikkaa täydellistä missään muttei asiat niin huonosti ole kuin monesti mainitaan.

Ite olen pärjänny stadin liikenteessä jalkankulkijana ja autolla.
Maltti on valttia, ystävällisyys ja kohteliaisuus ja kun homman tekee rakkaudella itseään ja toisiaan kohtaan niin hyvää tulee ;D

Mä saatoin kirjoittaa vähän liian provosoivasti. Stadin liikenteessä kyllä maltti on valttia ja semmoinen "teiden ritari" moodi pitää löytää itsestään, mutta menee todella tukalaksi koko homma. Sitä paitsi pääkaupunkiseudulla on alueellisia eroja liikennekulttuurissa jotka eskaloituvat eritavalla riippuen millä välineellä on itse liikkeellä. Stadin keskustaan on kaikkein kurjinta tulla omalla autolla, mutta prätkällä on jo huomattavasti helpompaa niin parkkeeraamisen kuin muunkin tielle mahtumisen kannalta. No juu junalla ja jalkaisin tietenkin, mutta ruuhkavirroissa voi joutua sen hullupäänä säntäävän jakkilauman jalkoihin.
dr_solo666
12.06.2017 21:31:20

Hemmetti. Luulin jo, että Custom Sounds on uudistunut. Ei vissiin ollutkaan.
You can always give up on life and become a drummer.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)