assari 11.06.2017 05:22:28 | |
---|
Voiko musiikki edes olla raskasta tai kevyttä? Voiko esimerkiksi haitarimusiikki olla raskasta jos sitä soitetaan valtavalla volyymilla? Haitarimusiikkia on ainakin raskasta kuunnella. |
Arkka 11.06.2017 13:47:18 | |
---|
|
Welho-77 11.06.2017 15:05:45 | |
---|
Kaikki mikä ei ole kevyttä musiikkia. Eli raskasta on mm. Klassinen. |
Roadkill 11.06.2017 15:24:13 | |
---|
Hevi on heviä ja täts it We all like metal and Whiskey!
Livin' Hard and chasin' down Hell. |
Hevissähän pitää olla: - Särökitaraa. PALJON!! - Tupla basareita: VITUSTI!! - Miehekäs keulakuva: kuten Hedfield, Halford tai HYNYNE! Ei mitään puppeli homo inisijöitä!!1 - Biisien lyricsit pitää käsitellä Miehekkäitä aiheita, kuten moottoripyöriä, viinan juontia, tappamista tai lohikäärmeitä! Näilläpä sitä syntyy jo Kunnon Musaa eli Heviä. Hevi on paskimmillaankin parasta ja kaikki muu on nössö homoile ! "Yhdistelmä nyt voitolla kakka" - haitaripartio |
Arkka 11.06.2017 16:47:31 | |
---|
|
ÄrGee 11.06.2017 17:30:07 | |
---|
Arkka: Mietin muuten tätä joku aika sitten kun törmäsin seuraavaan: Dorothy Hindman: drowningXnumbers for amplified cello https://www.youtube.com/watch?v=aOrsyNHzvN8 Tiedä sit mitä toi on, mut mun mielessä toi on heviä. Kieron oloinen dramatiikka ei välttämättä tee musiikista kovinkaan raskasta. Kuten ei dramatiikka myöskään klassisessa musiikissa yleensäkään, vaikka metallimusiikki onkin ammentanut siitä erittäin paljon alkuajoista lähtien. Ja raskauteen ei välttämättä tarvita särökitaroita, nopeita rumpuja tai ns. huutamis-tekniikoilla laulettuja vokaaleja. TO THE STARS!!! Ibanez-pervo. |
santakasa 11.06.2017 17:42:54 | |
---|
Arkka: Mietin muuten tätä joku aika sitten kun törmäsin seuraavaan: Dorothy Hindman: drowningXnumbers for amplified cello https://www.youtube.com/watch?v=aOrsyNHzvN8 Tiedä sit mitä toi on, mut mun mielessä toi on heviä. On tuossa heviä mun korvaan. Gorguts jos tekisi klasaria, olisi varmaan tuon tyylistä. Koska sormeni ovat lyhyet, olen keksinyt omia twistejä omalle motoriikalleni. - mace2691 |
Useful Idiot 11.06.2017 19:25:07 | |
---|
ÄrGee: Kieron oloinen dramatiikka ei välttämättä tee musiikista kovinkaan raskasta. Kuten ei dramatiikka myöskään klassisessa musiikissa yleensäkään, vaikka metallimusiikki onkin ammentanut siitä erittäin paljon alkuajoista lähtien. Ja raskauteen ei välttämättä tarvita särökitaroita, nopeita rumpuja tai ns. huutamis-tekniikoilla laulettuja vokaaleja. Hyvä kirjoitus. Noista rummuista, mun mielestä sellainen "tekniikka-ompelukone-kilistely" ei kuulosta lainkaan raskaalta. Jollain Neurosiksella on mielestäni OIKEASTI raskaan kuuloinen tuo komppiosasto. Ei se nopeus, vaan miten se on soitettu biisin yleismaailmaan... Hello Oslo my name is Koslo |
tomaattiorava 11.06.2017 19:27:19 | |
---|
Loppupeleissä vaikea tyhjentävästi määritellä. Vaikka joku Zeppelinin Dazed n Confused on mun mielestä selkeesti raskasta musaa, siinä vaan on painoa vaikka ei mitään särön kyllästämiä kitaramuureja maalaillakkaan. Ja joku Bethovenin viides nyt on armotonta brutaalia suikalointia ihan akustisesti. |
Hannubal 12.06.2017 18:07:52 | |
---|
Kai se raskas musiikki on sellaista kunnolla päähän potkivaa ja vaarallisen tuntuista. Vihaa ja aggressioita voi purkaa joko soittamalla tai kuuntelemalla tarpeeksi raskasta musiikkia. Joillekin se hieman kevyempikin rock riittää toki tuohon, joillekin sen pitää olla kunnon tuplabasari-riffitykitystä. Hän valikoi vaatteemme ja sanat suuhumme. Hän työntää kätensä meidän taskuumme ja syö meidän laskuumme. |
santakasa 12.06.2017 18:23:46 (muokattu 12.06.2017 18:26:00) | |
---|
Hannubal: Kai se raskas musiikki on sellaista - vaarallisen tuntuista. Tässä aika paljon ratkaisee juurikin sointukuviot ja melodiat. Esimerkkinä Chisun kappaleessa Tabu on aika raskasta menoa juurikin sointukuvioiden ja melodiamaailman osalta. https://www.youtube.com/watch?v=hzJjFeuq_NQ Tosta saisi niin helposti väännettyä rankan metallisovituksen halutessaan. Eli raskasta musiikkia löytää ihan mistä tahansa, kun vain tarpeeksi tonkii. Koska sormeni ovat lyhyet, olen keksinyt omia twistejä omalle motoriikalleni. - mace2691 |
Jeszse 15.06.2017 09:52:02 | |
---|
Ottais sen digihaitarin ja ajais sillä metal zonen läpi ja raining blood hoot hoot hoot |
ÄrGee 15.06.2017 15:17:43 | |
---|
Jeszse: Ottais sen digihaitarin ja ajais sillä metal zonen läpi ja raining blood hoot hoot hoot Itsellä oli viime kesänä ainutlaatuinen tilaisuus nähdä Netta Skog digihaitarin kanssa soittamassa Turmion Kätilöiden ja Children Of Bodomin kanssa :3 Oli ihan riittävän raskasta. TO THE STARS!!! Ibanez-pervo. |
Funkånaut 15.06.2017 16:02:05 | |
---|
Kansantajuisettu versio: Jos siinä on tarpeeksi särökitaraa, se on raskasta musiikkia. Mulle tuo logiikka tosin ei ole auennut, mutta noin se tuntuu monilla menevän. Huolimatta siitä, että särökitara poisottamalla biisi olisikin ehtaa iskelmää. Ollako vai eikö olla, minä vaan kysyn? - Masa Niemi |
Berzerkowitz 15.06.2017 17:16:52 | |
---|
|
Megalomania 15.06.2017 17:45:31 | |
---|
|
ÄrGee 15.06.2017 18:48:41 | |
---|
Funkånaut: Kansantajuisettu versio: Jos siinä on tarpeeksi särökitaraa, se on raskasta musiikkia. Mulle tuo logiikka tosin ei ole auennut, mutta noin se tuntuu monilla menevän. Huolimatta siitä, että särökitara poisottamalla biisi olisikin ehtaa iskelmää. En ymmärrä tätä särökitara uli ulia. Sitä ei edes tarvita raskaassa musiikissa. Ne vain tekevät musiikista usein johonkin raskaan rockin kategoriaan kuuluvaa. https://www.youtube.com/watch?v=c0WActw9OpI&t=322s TO THE STARS!!! Ibanez-pervo. |
Decadetroll 15.06.2017 19:57:10 | |
---|
ÄrGee: En ymmärrä tätä särökitara uli ulia. Sitä ei edes tarvita raskaassa musiikissa. Ne vain tekevät musiikista usein johonkin raskaan rockin kategoriaan kuuluvaa. https://www.youtube.com/watch?v=c0WActw9OpI&t=322s Ja tämä youtube-linkki on raskaan rockin kategoriaan kuuluvaa musiikkia? Lähinnä raskasta korville, eikä johdu siitä, että olisi oikeasti jollain tavalla raskasta musiikkia. I am therefore leaving immediately for Nepal, where I intend to live as a goat.
Master of Teräskäsi 2016 |
ÄrGee 15.06.2017 20:31:06 | |
---|
Decadetroll: Ja tämä youtube-linkki on raskaan rockin kategoriaan kuuluvaa musiikkia? Lähinnä raskasta korville, eikä johdu siitä, että olisi oikeasti jollain tavalla raskasta musiikkia. Oma rajoittuneisuutesi musiikin suhteen ei tarkoita sitä, etteikö raskas konemusiikki, industrial, dark electro jne. olisi raskasta musiikkia :) Eikä sen ollut tarkoitus ollakaan raskasta rockia. TO THE STARS!!! Ibanez-pervo. |