samuel kone 15.04.2004 11:30:06 | |
---|
Tähän väliin on pakko mainostaa Renoisea. Loistava trackeri jossa on täysi vst-tuki. Hinta on tällä hetkellä 38€ joka ei todellakaan ole paljon noin hyvästä ohjelmasta. Kannattaa ladata demo-versio www.renoise.com Todellakin. Renoise on SE juttu, mikäli tracker-tyylinen sekvensointi kiinnostaa. Siinä kun on tosiaan toi vst-tuki ja muiltakin osin laatu on ihan samalla viivalla reasonin fruityn ja kumppaneiden kanssa. logiceille sun muille "pro"-softille ei kenties pärjää, mutta jos inspiraatiosi lähde syntyy käytön helppoudesta sekä vanhasta ft2-tyylistä, ja haluat kuitenkin nauttia kaikista tämän hetken uusimmista plugareista ja äänenlaadusta. Mielestäni on loppupeleissä melko lailla yhdentekevää millä softalla musiikkiaan tekee, tärkeämpää on juuri se, että löytää sellaisen ohjelman, jonka kanssa parhaiten tulee toimeen. Jos reason ei ole sun juttusi, niin sitä EI ole pakko opetella vain koska "muutkin" käyttävät sitä. Vaihtoehtoja on paljon, ja itse olen 8kk:n ajan nauttinut Renoisen ihanuuksista. Lopun viimeksi plugarit tekevät ihmeitä, eivät itse softat.. Wavesin ja Ultrafunkin eq-plug-init..mjamm..mutta Renoiseen siis todellakin kannattaa tutustua. |
rewind 26.04.2004 22:52:36 | |
---|
Saako tuota Renoisea Suomesta vai pitääkö lähteä ulkomailta tilaamaan? http://www.rewind.fi |
finntrolli 28.04.2004 20:14:01 | |
---|
Neekereillä on isot silmät siksi,että he voisivat nähdä nälkää paremmin... |
juhist 29.04.2004 18:48:36 | |
---|
Ostin vko sitten Anttilasta Macix Music Studio 2003 Deluxen. Ihan on ok. Maanmittaushallituksen geodeettisen yksikön kiintopiste .
http://www.melankolikband.cjb.net |
Line6 02.05.2004 22:36:29 | |
---|
Joo, mä käytän nyt tota n- Track studiota. Tais olla www.fasoft.com Justiinsa latasin ton n-track studion ja nyt on kysymyksiä vaikkakuinka paljon! Eli kaikki nää on meikälle ihan uutta. Mitä täytyy hommata jotta saa kitaran saundit tonne ohjelmalle? Vahvistin on line6 flextoneII. Eli koneessa on noita USB paikkoja, mutta ilmeisesti jotain adapteria kaipaa väliin? Siis mitä täytyis hommata että sais omaa musaa nyt tonne koneelle? Jos joku viitsisi antaa tarkan selostuksen, niin olis tosi jees! Kiitoksia jo etukäteen |
KMT 04.05.2004 00:47:47 | |
---|
Kuinkahan Kristal project tiedoston saa mp3:ksi? Tuossa on vain se riski, että basisti tulee ja läpsii korville taajuusaluetunkeutumisrikkeen johdosta. -Fortune |
Fortune 08.05.2004 08:12:27 | |
---|
Kuinkahan Kristal project tiedoston saa mp3:ksi? Ensit teet siitä mixdownin, eli jätät kuuluvaksi ne raidat, jotka haluat lopulliseen tiedostoon ja valitse yläosan "viivoitinpalkista" (eli se aikapalkki, en tiedä virallista nimeä) alueen, jolta mixdown tehdään (eli ctrl pohjaan ja vasemmalla hiirennapilla määrität alueen alkamispisteen ja oikealla päättymispisteen). Sitten File->Export Mixdown. Kristalissa ei ole vakiona mp3-pakkausta, joten voit joko tallentaa mixdownin wav-tiedostona ja pakata sen ämpäriksi ihan millä tahansa ohjelmalla (vaikka Audacity tms.) tai sitten voit pakata biisisi suoraan Ogg Vorbis -tiedostoksi, se on joka tapauksessa mp3:sta parempi pakkausalgoritmi (sanovat isot pojat) ja toimii 2.79 -versiota uudemmissa Winampeissa -> kaikki pystyvät niitä kuuntelemaan. "Look behind you, a three-necked guitar!" |
noir 15.05.2004 10:56:57 | |
---|
Mä haluun sua - sulta ei kysytä. |
Kukaan ei ole tainnut mainita quartzia? |
Fortune 25.06.2004 13:50:52 | |
---|
Kukaan ei ole tainnut mainita quartzia? Ensimmäisen viestin kolmas rivi. "Look behind you, a three-necked guitar!" |
blöö 02.08.2004 03:57:37 | |
---|
AMPLITUBE On muuten niin mahtavat soundit ettei ole tosikaan. En olis ikinä uskonut että sellasta jälkeä vois saada tietokoneella. Ei muuta kun kitara puhtaana koneelle ja AMPLITUBELLA säröä/muuta efektiä siihen. Aivan mahtavat soundit. Kannattaa kokeilla. Hmm, ihan näppärä mutta ei ne nyt mahtavat oo ainakaan säröt ei vakuuta, toista on SimulAnalogin säröt. Tosin makuasiahan toi on. Metalristi. |
tomgron 04.08.2004 04:33:57 | |
---|
Hmm, ihan näppärä mutta ei ne nyt mahtavat oo ainakaan säröt ei vakuuta, toista on SimulAnalogin säröt. Tosin makuasiahan toi on. Kannattaa testata myös Native Instrumentsin ( www.native-instruments.de) GuitarRig-tuotetta...itse omistan sekä Amplituben että GuitarRigin ja jälkimmäinen pesee kaikki mennen tullen.. |
Landola59 07.08.2004 13:46:56 | |
---|
Reason 2.5 joka maksaa nettikaupassa 349euroa saa jo koko bändin kuulumaan. järkyttävän hieno ohjela. demo löytyy propellerheadin sivuilta. Joopa joo... |
blöö 09.08.2004 12:15:37 | |
---|
Kannattaa testata myös Native Instrumentsin (www.native-instruments.de) GuitarRig-tuotetta...itse omistan sekä Amplituben että GuitarRigin ja jälkimmäinen pesee kaikki mennen tullen.. Testattu on mutta ei ole SimulAnalogin voittanutta :) Metalristi. |
murjaani 08.09.2004 10:52:59 (muokattu 20.09.2004 04:07:15) | |
---|
..itse omistan sekä Amplituben että GuitarRigin ja jälkimmäinen pesee kaikki mennen tullen.. Guitar-rig on aivan perseestä, melkein jokainen simulaattori pesee sen mennen tullen. onkin saanut todella kitkerät arviot ympäri maailmaa. Testasin sen itsekkin, oli todella huono. Ainoa oikea paikka sille on lehmän peräsuoli, ja sekin on eläinrääkkäystä. edit: nojoo, tulipa kärjistetysti sanottua, ja joku otti nokkiinsa... mutta taustaa mielipiteelleni oli se, että native-instrumentin muut tuotteet ovat alan ehdotonta huippua, joten odotukset olivat korkealla guitar rigin suhteen, mutta se olikin paha pettymys koko laite, ja se on todella laajasti todettu (melkeinpä)sudeksi koko laite, vaikka aivahan joka vehkeelle myös fanit löytyy -se siitä! |
toxic 11.10.2004 17:22:02 | |
---|
Millä ohjelmalla tuo guitarsuite oikein toimii. Krystalia kokeilin, mut siinä tulee aina joku ihme valitus. |
hirvoksi 19.10.2004 09:39:18 | |
---|
Millä ohjelmalla tuo guitarsuite oikein toimii. Krystalia kokeilin, mut siinä tulee aina joku ihme valitus. Mikä valitus? Mulla toimii tuo paketti ilman ongelmia. Tallensitko guitarsuiten oikeaan plugarikansioon? - Pete "Älä koskaan tee samaa erehdystä kahdesti, ellei se kannata."
- Mae West |
eleeton 28.10.2004 14:34:48 (muokattu 28.10.2004 20:50:06) | |
---|
guitarsuitelle pitää syöttää monosignaalia, kaatuu kun syöttää stereota. |
toxic 31.10.2004 22:18:16 | |
---|
guitarsuitelle pitää syöttää monosignaalia, kaatuu kun syöttää stereota. Ääh, "it`s too late..." Poistin jo krystalin ja GaySuitin :`( No, pitää sit kokeilla kun jaksan. |
Laulajamies 13.11.2004 11:15:29 | |
---|
hellou! voisko joku neuvoa mistäs niitä sampleja kannattais hankkia/mist niitä saa..... koppasin netistä jonkun kristal mutaohjelman ja pitäisi saada sampleja!!! Olen ihan amatööri viel näis konemusa hommissa!!!!!!! |