Tämä saattaa olla vähän tyhmääkin kysyä, mutta ostin itselleni Marshall JCM 900 nupin ja nyt vaivaa sellainen että kun siinä on 2 Master volumea, kahdelle eri kanavalle, niin mitä virkaa on pre amp volumella ? Mulla on ollut useita putkinuppeja ( ei Marsua ), niin tälläistä potikkaa ei ole ollut. Master volume ja kanavien omat volumet on ollut mutta tämä pre-amp volume on aivan uusi. Mitä / miten te mahdolliset JCM 900 käyttäjät sitä käytätte. Eli pointti että miten tuo volumen määrä ja miten vaikuttaa soundiin ? Olen ruuvaamalla toki saanut asiallista soundia irti mutta hämää tuon käyttötarkoitus muutenkin kun volumen säätämisen kannalta.. Liikaa parametrejä laitteessa.. |
Andi: Tämä saattaa olla vähän tyhmääkin kysyä, mutta ostin itselleni Marshall JCM 900 nupin ja nyt vaivaa sellainen että kun siinä on 2 Master volumea, kahdelle eri kanavalle, niin mitä virkaa on pre amp volumella ? Mulla on ollut useita putkinuppeja ( ei Marsua ), niin tälläistä potikkaa ei ole ollut. Master volume ja kanavien omat volumet on ollut mutta tämä pre-amp volume on aivan uusi. Mitä / miten te mahdolliset JCM 900 käyttäjät sitä käytätte. Eli pointti että miten tuo volumen määrä ja miten vaikuttaa soundiin ? Olen ruuvaamalla toki saanut asiallista soundia irti mutta hämää tuon käyttötarkoitus muutenkin kun volumen säätämisen kannalta.. Liikaa parametrejä laitteessa.. Mulla ei ole ollut 900:sta, mutta kait se vähän samaan tapaan toimii kuin pre-amp gain? Vähemmän on nykyään enemmän |