Aihe: Virgil Donatin videot
1
jms
26.02.2003 12:19:03
tietääkö kukaan mistä löytäis Virgil Donatin Obsessive Rhythms ja Power Drumming opetus videot??
aXIS
26.02.2003 12:35:07
tietääkö kukaan mistä löytäis Virgil Donatin Obsessive Rhythms ja Power Drumming opetus videot??

Power drumming-videon löytää ainakin F-musiikilta. Obsessive rhythmiä olen itsekin etsiskellyt kauan, ei tulosta...
welho
26.02.2003 23:24:55

Itse löysin joskus tuon Power Drummingin englannista lomamatkalla...

Ostin ihan heräteostoksena. Äijästä en ollut aiemmin mitään kuullut.Tsiigailin kannen kuvaa ja ajattelin lähinnä että mikäs hönö tämä on. Kyllä putos leuka metrin kun pääsin kotia ja löin kasetin koneeseen=)
Setit kuntoon, setit kunnossa!!
aXIS
27.02.2003 08:22:43

Itse löysin joskus tuon Power Drummingin englannista lomamatkalla...

Ostin ihan heräteostoksena. Äijästä en ollut aiemmin mitään kuullut.Tsiigailin kannen kuvaa ja ajattelin lähinnä että mikäs hönö tämä on. Kyllä putos leuka metrin kun pääsin kotia ja löin kasetin koneeseen=)

Joo, leuka putos, hitto, Virgil pistää kyl sellasella otteella ton workoutin läpi et huhuh...ja..ja ne soolot, ihan hurjia. Ja miettii vielä, että tämä video oli kuvattu vuonna-91!! Jätkä on reenannu ihan sairaasti, ja kyllä sen näkee ja kuulee. Sil on sellanen hullunkiilto silmissä koko ajan, varmaan mättää rumpuja 10 h päivässä...obsessio...
lkx
27.02.2003 12:16:20

Mä en oo nähny äijän mitään opetusvideoita. Oon vaan tsekannu netistä jotain clipsejä ja muutaman biisin + ton Planet X:n uusimman (=rok!!!).

Tutustuin Donatin juttuihin siis vasta äskettäin, mutta kyllä on vi*** äijjä! Se on vissiin reenannu jostain kolmevuotiaasta täysillä ja jatkaa vaan... =P)
There is no spoon...
aXIS
27.02.2003 14:00:59
Mä en oo nähny äijän mitään opetusvideoita. Oon vaan tsekannu netistä jotain clipsejä ja muutaman biisin + ton Planet X:n uusimman (=rok!!!).

Tutustuin Donatin juttuihin siis vasta äskettäin, mutta kyllä on vi*** äijjä! Se on vissiin reenannu jostain kolmevuotiaasta täysillä ja jatkaa vaan... =P)

joo, Virgil sai ekan rumpusetin kolmevuotiaana ja taitaa olla nyt yli 40 v., eli 40 v hakannu noita kannuja. Kyllä sen kuulee! Sanoisin, että tässä on rumpali hall of fameen Modern Drummerissa tänä vuonna!!! Tsekkaas myös Marco Minnemaan ja live in LA, ihan hullu mies!
Åååke
27.02.2003 14:27:00
Laitetaan vielä Thomas Lang samaan sarjaan. johnny Rabbia ja JoJo Mayeria on myös kehuttu.
juoni
12.06.2004 14:01:08
F-musiikilla ei ainankaan parilla viime käynnillä ollut Power Drummingia eikä V.D. at Modern Drummer Fest. '97:aa, joka voisi myöskin olla kiintoisa. Mikä se nettikauppa on josta näitä filmejä löytyy joka lähtöön??
Lahjattomat Treenaa
HCW
12.06.2004 14:15:26
Joo, leuka putos, hitto, Virgil pistää kyl sellasella otteella ton workoutin läpi et huhuh...ja..ja ne soolot, ihan hurjia.

Jos joku videon omistaja viitsii listata niin nuo Donatin videon workoutit kiinnostais.Eli mites nuo menee?
"Ei mulla teittiä mitään vastaan ole,mut mää vaan olen kylän lyöjä"
totomiettinen
12.06.2004 15:38:30
Siinä on tosiaan kyllä varmasti yksi maailman eniten treenanneista ja tietyssä mielessä taitavimmista rumpaleista. Mutta se paistaa kyllä soitossa läpi. On monesti soittonsa vain pelkkää masturbaatiota ilman musikaalisuuden hiventä(huom! oma mielipide) Lieköhän miehellä edes kavereita...
Paas
12.06.2004 15:55:13
Lieköhän miehellä edes kavereita...

Soittokavereita varmaan pääasiassa. :)
The Mullet: Hairstyle of the Gods http://www.mulletsgalore.com/
totomiettinen
12.06.2004 17:00:53
Soittokavereita varmaan pääasiassa. :)

Mahdollista tuokin... epäilykseni silti suuri ;)
lkx
12.06.2004 19:57:07

Kellä rumpalilla mitään oikeita kavereita olis? Korkeintaan niitä muusikoita... :D:D
There is no spoon...
totomiettinen
12.06.2004 22:04:41
Kellä rumpalilla mitään oikeita kavereita olis? Korkeintaan niitä muusikoita... :D:D

LOL!
AP
13.06.2004 00:07:39 (muokattu 13.06.2004 00:07:59)
Siinä on tosiaan kyllä varmasti yksi maailman eniten treenanneista ja tietyssä mielessä taitavimmista rumpaleista. Mutta se paistaa kyllä soitossa läpi. On monesti soittonsa vain pelkkää masturbaatiota ilman musikaalisuuden hiventä(huom! oma mielipide) Lieköhän miehellä edes kavereita...

Nyt täytyy olla osittain samaa mieltä. Olen ennenkin epäillyt, että josko näistä huipputreenareista kuten esim Donati ja Weckl, on sittenkään minkäänmoisiksi legendoiksi tyyliin Buddy Rich tai Bonham.
Teknistä taitoa löytyy, mutta tyylitajua tahi luovuutta jää kaipaamaan...IMHO.
K100 #7
juoni
14.06.2004 00:50:36
Nyt täytyy olla osittain samaa mieltä. Olen ennenkin epäillyt, että josko näistä huipputreenareista kuten esim Donati ja Weckl, on sittenkään minkäänmoisiksi legendoiksi tyyliin Buddy Rich tai Bonham.
Teknistä taitoa löytyy, mutta tyylitajua tahi luovuutta jää kaipaamaan...IMHO.

Osittain samaa mieltä olen itsekin ainankin Donatin kohdalla, mutta Dave Weckl on kyllä mielestäni ihan musikaalisestakin näkökulmasta aivan guru. Mielipidettäni tukevat esim. Mike Sternin ja Chick Corean kommentit siitä että kaveri todellakin osaa soittaa biisiä, eikä vain rumpuja. Ja kyllä Donatikin mielestäni soittaa aivan tajuttoman hyvin -siis ihan musikkalisessa mielessä- sitä mitä soittaa, eli enemmän tai vähemmän progressiivista heavyä.
Kaikki eivät toki kaikkien korvaa miellytä. Omaani esim. Steve Gadd ei kuullosta mitenkään erityiseltä, vaikka onkin yleisesti tunnustettu huippuosaaja.
Haulla löysin tämän vanhan ketjun, kun todellakin nuo Virgil-sedän filmit kiinnostaisivat, että muistaisiko joku sen laajavalikoimaisen nettikaupan osoitetta?
Lahjattomat Treenaa
Jaska
14.06.2004 01:20:24
jee
AP
14.06.2004 08:25:47
todellakin nuo Virgil-sedän filmit kiinnostaisivat, että muistaisiko joku sen laajavalikoimaisen nettikaupan osoitetta?

Ja pikkuklippejä saa osoitteesta www.drummerworld.com

Ne vaativat Quick time playerin, jonka saa ladattua Applen sivulta.
K100 #7
AP
14.06.2004 16:55:01
Tuon pätkän ansiosta ne juuri kiinnostavatkin, että on kyllä katottu.

Juuh. Vaikka en nyt suunnatonta ihailua mr Donatia kohdaan podekaan, niin onhan miehen taitoa pakko kunnioittaa -- niin kuin mitä vaan, mikä on pitkällisen harjoittelun ja paljon työn kautta opittu.
K100 #7
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)