Antti90 13.06.2004 10:54:00 | |
---|
Sopiiko moinen minun rg malliselle kitaralle? Ja voikos sitä kantaa selässä kuten rockbägiä? Jotta perkele! |
re infecta 13.06.2004 11:20:34 | |
---|
Sopiiko moinen minun rg malliselle kitaralle? Ja voikos sitä kantaa selässä kuten rockbägiä? Sopii RG-malliselle kitaralle. Ei voi kantaa selässä, mutta mukana tulee remmi, jolla laukku nousee olalle. Itse omistan Softlight-kotelon - suosittelen! Etsitään rumpalia! Katso ilmoitukseni. |
vale 13.06.2004 11:34:53 | |
---|
Kyllähän se kitaraa suojaa ja mallistosta löytyy kotelo myös RG:lle, mutta mielummin ostaisin kovan kotelon, joka on vielä parempi suoja kitaralle, eikä ne niin kamalasti maksa, ottaen huomioon hyöty. Rock n' Roll is the only way to DIE |
re infecta 14.06.2004 10:26:27 | |
---|
Kyllähän se kitaraa suojaa ja mallistosta löytyy kotelo myös RG:lle. Niin ja tämä mallihan on se universaali sähkiksen kotelo. Erikseen tehtyjä koteloita on sitten LP:lle, Flying-V:lle ja Explorerille. Kyllä tämä kotelo suojaa yhtä hyvin kuin kovakin kotelo. Tässä on todella runsaasti pehmustetta ympärillä. Etuina kovaan koteloon nähden kevyempi paino, olkakantomahdollisuus ja säilytystilat. Softlight-kotelo on kuitenkin paksumpi kuin tavallinen kova laukku. Etsitään rumpalia! Katso ilmoitukseni. |
Antti90 14.06.2004 11:21:47 | |
---|
Jotta perkele! |
Etsitään rumpalia! Katso ilmoitukseni. |
Antti90 14.06.2004 19:01:20 | |
---|
ookoo. mites sitten se tilavuus,riittääkö roipetta laukkuihin vai onko liian pienet tilat? esim. nuotit,piuhat,plekut,hihna jne. Jotta perkele! |
re infecta 14.06.2004 21:47:53 | |
---|
ookoo. mites sitten se tilavuus,riittääkö roipetta laukkuihin vai onko liian pienet tilat? esim. nuotit,piuhat,plekut,hihna jne. Nimenomaan tilaa on riittävästi: yksi iso pussi (A4) ja kaksi kannen alla olevaa kovareunaista laatikkoa. Itselläni mukana piuha, hihna, plekuja, korvatulpat, capo, cd:itä ja paperia... :) Hyvin mahtuu! Etsitään rumpalia! Katso ilmoitukseni. |