lapio 14.06.2004 01:12:04 | |
---|
Varmaan tulee hankittua uusikin Motörhead albumi. Sen verran kovaa kamaa suoltavat nykyisinkin ulos. We are Motörhead on minusta näistä uudemmista levyistä parhaimpia. Tosin pienellä varauksella, sillä Hammered ei kolahtanut niin hyvin. Hyllystä löytyy Ace of spades, No sleep 'till Hammersmith, Iron Fist, Orgasmatron, Rock 'n' Roll, 1916, Sacrifice, We are Motörhead ja Hammered. Oma ykkössuosikki on selkeästi 1916. Minusta tällä levyllä kahden kitaristin Motörhead toimii erinomaisesti. |
Deranged 14.06.2004 08:33:52 | |
---|
Hurriganesin keikka oli kyllä aivan paska. Cissehän oli niin pätikässä, että ei pystynyt edes kunnolla soittamaan eikä Alpunkaan kunto kehuttava ollu. Ehkä surkein keikka mitä oon koskaan todistanut miltään bändiltä. Näin se aika kultaa muistot. Tai sitten olen tullut seniiliksi. |
salmivaara 14.06.2004 13:10:35 | |
---|
Hyllystä löytyy n. 12-15 levyä, kaapista löytyy paitaa, parista takista merkit, kädestä tatulaatio, kirja on hyllyssä ja joitain aiheeseen liittyviä lehtiäkin löytyy. 1999 Oulussa tuli nähtyä livenä ja vois sanoa että paras keikka, millä olen ikinä ollut. Against the grain, thats where Ill stay, swimming upstream, I maintain against the grain |
EtG 14.06.2004 13:19:08 (muokattu 14.06.2004 13:20:11) | |
---|
löytyy hyllystä kokoelma.... koneelta loput.... Pakkanen karistaa nudistit |
Lemmy on karu jätkä ulkonäkönsä perusteella ja elämänkerran perusteella.... eli oon ton elämänkerran lukenu.... suosittelen! Pakkanen karistaa nudistit |
Jani The Rock 14.06.2004 15:16:12 | |
---|
Olen tuota joskus kirjakaupassa pyöritellyt, kirjastosta en ole vielä etsinyt. Infoa tuosta Lemmy-kirjasta? Kantsiiko lukea? Onko siinä Lemmyn omaa tarinaa vai onko se jonkun toimittajan kokoama tietopaketti? Kyllä se kannattaa lukea, ja Lemmyn itsensä kirjoittama se tosiaan on niinkuin joku jo mainitsikin. Helvetin hyvää tekstiä, ja ruma sana sanotaan niinkuin se on. Ei mitään Ozzy-kirjan tyylistä Suosikki-puppua. Don`t mess with the countryboys |
Mr. Mustard 14.06.2004 15:41:46 | |
---|
Onko Motörhead mielestänne punkkia, heviä vai perusrockia? Tällä lokeroinnilla ei nyt ole niin merkitystä, mutta itse olen määritellyt bändin soiton sekoitukseksi punk-asennetta, hevisoundeilla ja biisit perusrockia. "Life is what happens to you when you´re busy making other plans" - John Lennon. |
lfc 14.06.2004 15:49:46 | |
---|
Onko Motörhead mielestänne punkkia, heviä vai perusrockia? Tällä lokeroinnilla ei nyt ole niin merkitystä, mutta itse olen määritellyt bändin soiton sekoitukseksi punk-asennetta, hevisoundeilla ja biisit perusrockia. Juuri tuohon lokeroon minäkin tuon Motörheadin pistäisin. Olisiko se sitten vaikka punkheviä? Life is a game, that's never too lame. |
Desmond Jones 14.06.2004 17:55:48 | |
---|
Kyllä se kannattaa lukea, ja Lemmyn itsensä kirjoittama se tosiaan on niinkuin joku jo mainitsikin. Helvetin hyvää tekstiä, ja ruma sana sanotaan niinkuin se on. Ei mitään Ozzy-kirjan tyylistä Suosikki-puppua. Ite jouduin lukemaan ton suomennetun version ja on aika vaikea kuvitella mitään jumprahuittia Lemmyn sanovan =) Hyvä kirja kummiskin. Laitto kuuntelemaan Mötorheadia enemmänkin. I´m checking out, I´m never coming back again
I´m checking out, I´m listed M.I.A! |
-JiiTee- 15.06.2004 12:22:14 | |
---|
Kyllä moottoripiä rokkaa, tuli nähtyä joskus Helsingin jäähallissa, en nyt millään muista vuotta. Lemmy alotti keikan kädet puuskassa karjaisten "We´re Motörhead. We kick your ass!" - näin tekivät. |
Akiman 15.06.2004 14:23:57 | |
---|
No Sleep At All live on nauhotettu Hämeenlinnan Giants Of Rockissa 1988. Olin katsomassa ko. keikan ;) Samoin, mutta olin tosin vanhempien matkassa Ahvenistolla päin ja vuodesta voikin arvella, että sitä ikää löytyi kolmisen vuotta, joten muistikuvat keikasta ovat vähintään mitättömät. :D Sonos Metallicos ~ Kotimainen metallimedia ~ www.sonosmetallicos.net ~ Irkissä #sonosmetallicos @ ircnet |
kuhta52 15.06.2004 17:24:45 | |
---|
Onhan se Lemmy sellainen ikoni. Kirja on luettu Englanniksi ja onhan sekin aikamoista luettavaa. Vähän ehkä itseääntoistava opus kuitenkin: rundia, levyntekoa, douppausta ja naisia. Ihan hassua mutta vähän puuduttavaa. Levyjä omistan n. 15 (en ole kotona, muuten tarkistaisin) ja on hyvää musaa. Aika harva koko levy on täysi timantti mutta joka levyllä kyllä piisaa hyvää raitaa. Ainoa, mikä äijässä häiritsee, on kuitenkin se douppaus. Kun itse ei sitten millään pysty siihen suhtautua. Omahan on tietysti asiansa mutta kuitenkin. Bonegrinderin "No more wasting time" MCD ulkona!
www.bonegrinder.com |
spp 16.06.2004 12:58:42 | |
---|
Onko Lemmy karu jätkä;)? Ei. Lemmy on Jumala ..Hate myself again.. |
onde 17.06.2004 21:40:58 | |
---|
Lemmy on niin kova jätkä että ei sitä voi lokeroida mihinkään katekoriaan! Mulla on kaikki viralliset Mötikkä levyt ja pari live bootleggia ja totta kai Lemmyn kirja.Ekan kosketuksen Lemmyyn sain joskus 80-luvun alussa Bomber-kiertueella Helsingin jäähallissa jolloin järkkärit jostain syystä löi hallin valot päälle kesken konsertin ja ei Lemmykään tykännyt moisesta tempusta!! Kuten ootte huomannut mun tunnarit tällä palstalla on ollut jo pitkään Lemmy aiheinen! ps.Kaikki Ruisrockiin! But that´s the way I like it baby I don´t wanna live for ever |
spp 18.06.2004 12:34:47 | |
---|
ps.Kaikki Ruisrockiin! Jos ei urpot kaverit pakota tuona nimenomaisena viikonloppuna Hampuriin, niin I'm there, dude!
..Hate myself again.. |
Valdemar 18.06.2004 16:14:01 | |
---|
Itsehän kuuntelen justiisa Infernoa, perkeleen kovalta kuulostaa ja on ehkä raskaampaa kuin ennen, täytyy levynä hankkia kun löysin mp3MOSINA. Ja ruisrokkiin kyllä. Backseat of a trans-am! |
juhopetteri 20.06.2004 11:18:38 | |
---|
motörheadin uuden ostin jo, se on mahtava! menen ruisrockiin, pakkohan se on kun maailman paras bändi kerta on sinne tulossa! about kaikki motörheadit löytyy hyllystä..tätä stone deaf forever boxia myöten ! motörhead on kaikkien aikojen paras bändi, ja paras se tulee olemaan myös tulevaisuudessa..lemmy on jumala :) Born to lose Live to win |
VR 20.06.2004 22:17:55 | |
---|
Ruisrockiin se matka mullakin vie. Pitäis kyllä perehtyä enemmän tohon Motörheadin musiikkiin, kun ei löydy levyhyllystä muuta kun toi Bite The Bullet. Everything is a OK. |
Mr. Mustard 21.06.2004 21:15:02 | |
---|
Tänään tuli ostettua Inferno, mutta valitettavasti ehdin kuuntelemaan vasta huomenna. Ostin 2 euroa kalliimman limited editionin jossa on bonus DVD mukana. Kansilehtitietojen mukaan DVD sisältää: 1. Interview&making of "Inferno" 2. Brave New World Videoclip 4. Serial Killer Videoclip 5. We Are Motörhead Videoclip Upeat pahvikannet ja kotelo! "Life is what happens to you when you´re busy making other plans" - John Lennon. |
Tinmo 21.06.2004 21:51:38 | |
---|
Eikös levy tuu vasta huomenna myyntiin? Taitaa olla kuitenki taattua Motörhead-laatua... täytyy huomenna hakea oma pois! Jos minä saisin päättää, Aki Sirkesalo saisi lapiosta. |