seitikki 14.06.2004 10:57:03 (muokattu 11.05.2006 13:29:39) | |
---|
....................... Pistän suhun letkuja ja elän sun kauttas. Oikeesti olen kuollu. |
mutti 14.06.2004 11:58:57 | |
---|
Jee! Ei vaan tossa on aineksia. Joskus vois vielä hioa sitä. (siellä on muuten virjoitus kirhe) Jos olisin älykäs, se näkyisi allekirjoituksessani. |
seitikki 14.06.2004 11:59:26 (muokattu 14.06.2004 11:59:43) | |
---|
Jee! Ei vaan tossa on aineksia. Joskus vois vielä hioa sitä. (siellä on muuten virjoitus kirhe) Korjasin virheen ja olen itekki sitä mieltä et ehdottomasti hioa tarvii...hmm... joo:) Pistän suhun letkuja ja elän sun kauttas. Oikeesti olen kuollu. |
Tottapa tuo. Kiittämättömyys on maailman palkka, sanotaan. Paskaakos tässä. |
Kurome 14.06.2004 13:32:07 | |
---|
Juuh, Anssi Kela tulee mieleen. Siitä puuttuu sellasta sanoituksellista taidetta. Oloni muuttui hetkessä kaljuuntuvaksi, hikoilevaksi keski-ikäiseksi mieheksi, jonka johtama yhtiö tekee peltiä japanilaisiin autoihin. Eräänä päivänä tapaan siskosi ja hiki kasvoillani muuttuu tipoiksi, jotka valuvat alaspäin. Viekkaan hymyn saattelemana tarjoan juomaa, jonka sitten saan pääleni ja menen kotiin runkkaamaan. Oloni on siis mitä mainioin ja tältä pohjalta voinen kehaista lyyrisiä taitojasi. Mutta palatessani normaaliin elämään, vaihdan radion kanavaa, mikäli sieltä tuollaiset sanoitukset alkavat raikaamaan. Jos dikkaat Anssista ja Maijasta, niin jatka samaan malliin. "Be my reminder here that i am not alone in this..." MJK |
seitikki 14.06.2004 14:34:31 (muokattu 14.06.2004 14:35:14) | |
---|
Juuh, Anssi Kela tulee mieleen. Siitä puuttuu sellasta sanoituksellista taidetta. Oloni muuttui hetkessä kaljuuntuvaksi, hikoilevaksi keski-ikäiseksi mieheksi, jonka johtama yhtiö tekee peltiä japanilaisiin autoihin. Eräänä päivänä tapaan siskosi ja hiki kasvoillani muuttuu tipoiksi, jotka valuvat alaspäin. Viekkaan hymyn saattelemana tarjoan juomaa, jonka sitten saan pääleni ja menen kotiin runkkaamaan. Oloni on siis mitä mainioin ja tältä pohjalta voinen kehaista lyyrisiä taitojasi. Mutta palatessani normaaliin elämään, vaihdan radion kanavaa, mikäli sieltä tuollaiset sanoitukset alkavat raikaamaan. Jos dikkaat Anssista ja Maijasta, niin jatka samaan malliin. Kiitos. En yleensä kylläkään edes kirjoita tämän kaltaisia juttuja.., mutta "kertsiosion" (Mutta missä sun siskos menee, se menee baariin taas sen tekee. Pikkusiskos juo itsensä humalaan, pääsee miehiä kaatamaan.) olin kirjoittanut joskus muutama vuosi sitte, se tuli tänään mieleen ja siihen ympärille sitte vaan kirjoitin nuo muut. Maija on hyvä, mutta en kuitenkaan näe, että tämä olisi tyylini kirjoittaa. Pistän suhun letkuja ja elän sun kauttas. Oikeesti olen kuollu. |
Himpi 15.06.2004 08:28:51 | |
---|
Harmi, minä nimittäin pidin tästä ja pidän muistakin tarinankertojista. Tosin epämääräisissä sanoituksissakin on puolensa: niitä kukin saa tulkita tavallaan. Lehmä on turvallinen valinta. |
ganesha 17.06.2004 17:53:51 | |
---|
onhan noita tarinoita...mutta harvoinpa ne biisinteksteinä hirveämmin sykähdyttää. sivun mittaiseen tarinaan kun on perkeleen vaikea saada syvyyttä sitten millään. mutta onhan näillä tämmöisillä tarinoilla myyty suomessa kultaa ja platinaa...en näe syytä miksei tämäkin voisi myydä. itse luen kuitenkin tarinat mielummin tiiliskiven paksuisista romaaneista ja biisinteksteissä arvostan enemmän oivaltavaa lyyrisyyttä, mutta makuja on monia. enpä ole itsekään sanoittajana sen kummempi neropatti joten tämän vuodatuksen takia nyt ei kannata ranteitaan auki repiä :D ihmettelen vain mitä joku näistä tämmöisistä kertomuksista saa irti. on kai niissä jotain samaistumispintaa tällaisille taviksille mut silti... ugh. olen puhunut. :D "if we can´t be free, let´s at least be cheap!" - Frank Zappa |
hoja 17.06.2004 20:39:51 | |
---|
Hyvä tarina.. tykkään lyriikoista, joissa on tarina. Loppusointuja vaan hiomaan, nythän tuolla aina välillä soinnutetaan ja välillä ei. Semmoiset lyriikat tuntuvat ainakin minusta vähän hutiloiden tehdyiltä. K100 #8
Oleminen on havaituksi tulemista - esse est percipi |
seitikki 19.06.2004 15:29:00 | |
---|
Hyvä tarina.. tykkään lyriikoista, joissa on tarina. Loppusointuja vaan hiomaan, nythän tuolla aina välillä soinnutetaan ja välillä ei. Semmoiset lyriikat tuntuvat ainakin minusta vähän hutiloiden tehdyiltä. No mutta sehän riippuu ihan tabuista.. Pistän suhun letkuja ja elän sun kauttas. Oikeesti olen kuollu. |