työläinen 14.06.2004 09:31:19 | |
---|
mun tekee mieli niin nyt suihin sulle antaa kesämieli on niin kovin vallaton nyt elimeltä maistuu tää ooooo kesän lapsi mä oon.... "Aaaa kesän lapsi mä oon, beee poissa huoleni on..." Vaikka kuinka hjuva rumpali, silti aina VÄHÄN häiritse soittaminen. |
Yrjo- humppa: "Yrjö kuulethan nyt lauluni, jälleen uskon sulle suoleni."...ja jne. |
clave 14.06.2004 13:48:55 | |
---|
Ennen vikoja valsseja orkka spiikkaa:" Hyvähän se teidän on (yleisö) kun pääsette täältä lämpimään kotiin nukkumaan. Orkesteri kuitenkin joutuu lähtemään liukkaille" (spiikkitoimii siis talvikeikkailukautena) Toinen juttu kun joskus jengi vaatii encorea huutamalla "We want more, we want more..." Orkka soittaa melodianpätkän bosiksesta nimeltään More. Avautuu valistunemmille. |
Jaskaa pakoon 14.06.2004 15:58:41 | |
---|
Kerran jouduttiin synttärikeikalla soittamaan Ystävän laulu. Ja koska tunnelma oli siihen sovelias, tuli tulkituksi: "Ja jos silloin kun myrsky soi vain sun kumppanis masturboi..." |
pekkajau 15.06.2004 09:04:39 (muokattu 15.06.2004 09:06:12) | |
---|
Soitettiin kerran aika sopivasti viimesenä valssina yhdessä ehkä suomen kuppaisimmassa "ravintolassa" ja myös ehkä suomen kuppaisimmalle yleisölle, joka oli ympäripäissään ja lähinnä vain vittuili ja örisi vaahto suupielessä kappale nimeltä: "Mörkö se lähti piiriin" oikein hitaana valssina. Kerran aikoinaan parketilla yhdessä korpihotelissa ei ollut koko illan aikana kun pari tanssiparia. Siinä oli semmonen hesalainen leuhka gikolo ja "hirmujernijä", joka hiplasi sitä blondi eukkoaan koko ajan "tanssiessaan" siinä lattialla ja ei ollut kovin kaukana ettei ne ihan ruvenneet "jyystämään" siinä parketilla. No ne nuoli toistensa naamaa koko ajan ja tää ukko tunki kouriaan jatkuvasti sen missin hantuukin alle. No sitten se gikolo tuli siihen meitin eteen notkumaan kun euroopan omistaja ja rupes vaatimaan lespaavalla hesan slankilla jotain VAIN HEILLE! tuoreelle kihlaparille omistettua biisiä. No meidän solisti (terkuja vaan EP:lle) oivalsi heti missä mennään ja spiikas: "No niin arvoisa juhlaväki! Nyt tämä nuori mies tässä "toivoo" jotain kappaletta joka omistettaisiin vain hänelle ja ainoastaan hänelle! No me soitamme HÄNELLE ja vain HÄNELLE sen ainoan oikean ja ihanan kappaleen: "Peukaloisen retket"!" No tää "hesan kikolo" olikin huumormies ja tarjos "pienet" soiton jälkeen! Mä olen Pekka ja mulla on paperitkin siitä! |
Jaskaa pakoon 15.06.2004 11:13:08 | |
---|
Ja kerran joutui sulhanen esittämään Käymme yhdessä ain. Ei ollut sanoja. No, lupasin huudella korvaan aina säkeen alussa. Pieni olkapäällä istunut piru pisti sanomaan "vaikka perseitä on joskus tiellä kohtalon", minkä sulhanen uskollisesti tulkitsi. Hetken päästä oli lavalla hämmentynyt sulho ja neljä lattialla naurun kourissa kieriskelevää soittopaskaa. No, rumpali taisi istua. |
isojussi 15.06.2004 21:26:36 | |
---|
"minä soitan, harva diggaa ihmiset on kummissaan" Mä muuten tein tästä kokonaisen biisin Muistakaa, millä soittimella Jerikon muurit murrettiin! |
isojussi 15.06.2004 21:31:17 | |
---|
Ilman lappuja vetivät...oli kyllä paska bändi kun ei ollut lapun lappua... Piikki oli kyllä ihan vaan Jamille, jolla näyttäis Suomen soitetuimmat humpat menneen korvissa sekaisin... et sä varmaan IsoJ tollasten kans edes kehtais vetää,onnetonta touhua,sano!Kyllähän toki täplät olla pitää että voi vetää... Mä oon muuten tehny melkosen määrän blueskeikkoja - ilman lappuja! ...voi svide,bluesia mäkin oisin aina halunnu soittaa ;-))) Kunsetsääsissitäsoita? Muistakaa, millä soittimella Jerikon muurit murrettiin! |
WanhaWetäjä 15.06.2004 23:35:41 | |
---|
Mä oon muuten tehny melkosen määrän blueskeikkoja - ilman lappuja! Kunsetsääsissitäsoita? Joo on sitä nuorena miehenä tullut bluesiakin joskus väännettyä... Ihan vaan kevennyksenä heitin tuon jutun kokonaisuudessaan,mä olen nykyään enempi hissimusiikin ystävä,siinä on niin kauniita sointuja,paljon majoreita yms,blues on niiiiiiin pitkästyttävää...jopa soittaa,vaikka oonkin kitaristi ;-) Yks kulunut "letkautus"on kitarasoolo blueskappaleessa...hoh hoijaa ;-))
|
Jaskaa pakoon 16.06.2004 09:09:19 | |
---|
Kitarasoolosta bluesissa tuli mieleen musiikillinen rasituskuluma nimeltä Säkkijärven polkka, jota voi ängetä erilaisiin paikkoihin. Itse sain yleisöltä aplodit ja solistilta melkein selkään kun konserttimaisessa tilanteessa kuittasin Säkkiksen paikkaan, jossa solisti oli juuri tulkinnut: "Naapurissa soi akkordeon..." |
Sertzo S 16.06.2004 09:30:34 (muokattu 16.06.2004 09:30:51) | |
---|
Kitarasoolosta bluesissa tuli mieleen musiikillinen rasituskuluma nimeltä Säkkijärven polkka, jota voi ängetä erilaisiin paikkoihin. Itse sain yleisöltä aplodit ja solistilta melkein selkään kun konserttimaisessa tilanteessa kuittasin Säkkiksen paikkaan, jossa solisti oli juuri tulkinnut: "Naapurissa soi akkordeon..." Niin sitä pitää, multa ei olis taittunut. t. haitarinomistaja Sertzo-setä |
isojussi 16.06.2004 12:31:48 | |
---|
...mä olen nykyään enempi hissimusiikin ystävä,siinä on niin kauniita sointuja,paljon majoreita yms... Hei meidänhän pitäis tehdä siinä tapauksessa jossain yhteisiä keikkoja. Hissijatsivetoja mulla on aikas paljon. Muistakaa, millä soittimella Jerikon muurit murrettiin! |
isojussi 16.06.2004 12:36:33 | |
---|
...kuittasin Säkkiksen paikkaan, jossa solisti oli juuri tulkinnut: "Naapurissa soi akkordeon..." Tää idea pitää varastaa. "Ei maha mitään" biisissähän on muistaakseni ekan säkeistön toisessaa A-osassa oikein jossa lauletaan Säkkijärven polkasta ja sopiva tyhjä väli sen perään. Mä tuuppaan aina Säkkijärvee siihen väliin. Muistakaa, millä soittimella Jerikon muurit murrettiin! |
Jaskaa pakoon 16.06.2004 17:26:01 | |
---|
Tää idea pitää varastaa. Siittä vaan jos kelpaa. |
Eddy 17.06.2004 15:10:46 | |
---|
Toinen juttu kun joskus jengi vaatii encorea huutamalla "We want more, we want more..." Orkka soittaa melodianpätkän bosiksesta nimeltään More. Avautuu valistunemmille. Sorry,Gary meni jo bändikämpälle vetämään zetaa...
Koskettelen soittimia... |
mietek 17.06.2004 17:09:30 | |
---|
LoL, kaiffari |
mietek 17.06.2004 17:09:30 | |
---|
LoL, kaiffari |
Tankoprinssi 17.06.2004 21:59:51 | |
---|
Hän j...lauta viulullaan löi päähän toista soittajaa. Ja sitten tango "Sun kanssas lähti silmä". Ei liity ihan aiheeseen suoraan mutta tuli mieleen eräs juttu. Tampereella Lamminpään hautausmaalla oli menossa hautajaiset ja pappi oli juuri siunaamassa "maasta sinä olet tullut jne..." Juuri kun hän lopetti siunaamisen niin läheiseltä Teivon raviradalta kuului kuulutus: "lähtö hyväksytty". Kandeeko enään olla hyvä, kun voi olla kaikkein paras |
pekkajau 18.06.2004 09:07:21 (muokattu 18.06.2004 09:09:45) | |
---|
...nyt lähden maalta kaupunkiin , en enää sekoa eläimiin... Aikana ennen "halpoja" tuontimersuja: Basisti meni autokauppaan ja myyjä esitteli basisitille helevetin siistiä ja hyvinpidettyä mersua ja kertoi kuinka luotettava auto se on esim. keikkamatkoilla. Basisti sanoi:" En saatana osta mitään mersua! Se on kylmä auto! Olen nähnyt monesti kun naiset joutuu pitämään päällään susiturkkia kun ne istuu mersun kyydissä!" Mä olen Pekka ja mulla on paperitkin siitä! |
isojussi 20.06.2004 14:21:45 | |
---|
Leila: ...oon sua lempinyt takaa, eestä ois aikomus vakaa... Eilen vedin hääkeikalla hetken mielijohteesta "Jos sais kerran..." ...sinun takuasi nätti tyttö olen minä lähtenyt peesaamaan... jaa mutta eihän se oo kulunu, vaan uus! Muistakaa, millä soittimella Jerikon muurit murrettiin! |