vkl 22.04.2017 16:28:47 | |
---|
|
jubar1 22.04.2017 16:38:33 | |
---|
R.I.P Pekka Behind The Lines!
Naura omille soittotaidoillesi.... niin kaikki muutkin tekevät! |
HaloOfFlies 22.04.2017 17:10:07 (muokattu 22.04.2017 17:10:33) | |
---|
Viime kesänä olivat tulossa Raaheen, mutta peruivat sitten. Toista tilaisuutta livenä näkemiseen ei sitten enää tulekaan. Out on the street for a living, picture's only begun. Got you under their thumb. |
Bullitt 22.04.2017 19:30:23 | |
---|
HaloOfFlies: Viime kesänä olivat tulossa Raaheen, mutta peruivat sitten. Toista tilaisuutta livenä näkemiseen ei sitten enää tulekaan. Kerran näin viitisen vuotta sitten livenä. Eihän se suoraan sanottuna häävi keikka ollut kun solisti oli niin kännissä mutta hienoja kappaleita on narulle tulkinnut kyllä. "tiedettä. KAKKAA" - haitaripartio |
joku muu sikko 24.04.2017 13:18:59 | |
---|
Räntä lentää ja tyhjänä tuoppi on. Ulkona tosiaan tulee räntää nyt. Vanha pappa huutelee nimimerkin takaa.
-obiwan- |
Marlowe 24.04.2017 21:51:52 | |
---|
Pekka Myllykoski oli mielestäni yksi Suomen parhaista tekstittäjistä ja oivaltavimmista sanasepoista, joka sai monet kantribiisit taipumaan komeasti myös härmäksi, perusidean säilyttäen ja niihin jotakin suomalaiskansallista tuoden. Freud, Marx, Engels & Jungin ehdin nähdä kerran livenä Tampereen Klubilla. Tuttavat olivat kyllä kertoneet, että useampi heidän näkemänsä keikka oli mennyt pilalle kun kossusta oli tullut kuski, mutta tällä kertaa sattui kohdalle hyvä ilta ja hienon keikanhan yhtye heitti. Hyviä muistoja on siis pelkästään minulla. Lepää rauhassa, Pekka. "Barry, Dick ja minä olemme tulleet siihen tulokseen, että vakavasti otettavalla ihmisellä täytyy olla... vähintään viisisataa levyä" (Nick Hornby) |
Lepää rauhassa, Pekka. Oli kyllä iso menetys. Jos joku osasi koreilla sanoilla, oli se Pekka. Kerran näin livenä ja kossun tilalla oli Jaffa. Hyvä keikka oli se. |
Euphonium 26.04.2017 15:17:21 | |
---|
Jkob: Oli kyllä iso menetys. Jos joku osasi koreilla sanoilla, oli se Pekka. Kerran näin livenä ja kossun tilalla oli Jaffa. Hyvä keikka oli se. Joo, kyllä oli Suomen parhaita sanoittajia. Minusta parepi, kuin esim. aina hehkutettu juice. Freukkarit olen nähnyt livenä muutamia kertoja, joskus Pekka ihan tillintallin, joskus selvempi, mutta hyviä keikkoja yleensä olleet. Ensimmäisen kerran olen nähnyt Freukkarit Valkeakoskella Koivu ja tähti juhannusfestareilla joskus 80-luvun alkupuolella. Silloin en edes tiennyt, mikä bändi oli kyseessä. Vasta kun kuulin levyn Rntaan pistää, sukat haisee... hoksasin, että tämähän on bändi, minkä olen nähnyt livenä. Pekka oli siellä Valkeakoskella silloin myös siellä teltoilla jonkun kitaristin kanssa (pajukallio?)kaksistaan laulamassa, mistä minulle jäi ,ieleen biisi Iloinen poika ja iloinen tyttö. |