P-Nut 13.06.2004 21:03:22 | |
---|
Olen tässä moneen otteeseen etsiskellyt hintatietoa suomen kaupoista tuosta Voxin Valvetronix AD60VT vahvistimesta ja DLX-musiikki myy sitä 716€ hintaan, mikä on alin hinta minkä olen suomen kaupoista löytänyt. Tietysti voisi olla vaihtoehtona ostaa käytettynä jos jostain sattuisi löytämään myyjän. Ihan Ebaystä en tuonhintaista vahvistinta kuitenkaan uskalla ostaa kun riskit on kuitenkin mukana varsinkin jos se tulee jostain toiselta puolen maaboltsia. Mistä olette itse ostanut ja mihin hintaan tai tietäisittekö mistä saisi käytettynä ? Kyllä se siitä kun vähän potkii |
superfly 13.06.2004 21:58:27 | |
---|
|
P-Nut 13.06.2004 22:15:42 (muokattu 13.06.2004 22:16:47) | |
---|
Joo luin ja olen lukenut muutenkin kasan arvosteluja. Taitaa se toisaalta olla paras vaihtoehto ostaa suomesta. Ei oo kyllä varaa ostaa tuota kalliimpaa pedaalia, joten se halvempi saa kelvata. Kai siinäkin joku takuu on jos se heti menee paskaks. Heikoksihan sitä on haukuttu, mutta saa nähdä. Superfly : Viitsitkö vääntää jonkinlaisia ääninäytteitä omasta Voxistas. Ois kiva kuunnella jotain itse editoimia ja hiomia soundeja :) Kyllä se siitä kun vähän potkii |
LaXu 13.06.2004 22:16:50 (muokattu 13.06.2004 22:17:24) | |
---|
Nyt kun Valvetronixeista tuli puhe, niin onko noilla VTX-malleilla mitään muuta eroa kuin kaiuttimet? EDIT: Niin, minäkin mieluusti kuulisin näytteitä Voxista, varsinkin sen Marsu-mallinnuksista. Ja mielellään ilman efektejä. |
superfly 13.06.2004 22:57:42 | |
---|
Joo luin ja olen lukenut muutenkin kasan arvosteluja. Taitaa se toisaalta olla paras vaihtoehto ostaa suomesta. Ei oo kyllä varaa ostaa tuota kalliimpaa pedaalia, joten se halvempi saa kelvata. Kai siinäkin joku takuu on jos se heti menee paskaks. Heikoksihan sitä on haukuttu, mutta saa nähdä. Superfly : Viitsitkö vääntää jonkinlaisia ääninäytteitä omasta Voxistas. Ois kiva kuunnella jotain itse editoimia ja hiomia soundeja :) Kai sillä halvemmallakin ihan pärjäilee. Tuo vaffari on soittokämpillä, enkä pääse oikein nauhoittelemaan. Tuolla olisi kyllä tarkoitus soitella meidän lähiaikoina työn alla olevalla demolla, joten silloin viimeistään pääset kuuntelemaan näytteitä tositoimissa. Taitaa olla vaan myöhäistä sitten jo :) Ja Laxulle: Muistakseeni se ero VTX:n eduksi on juuri tuo parempi elementti ja muistaakseni se oli suljettu takaa. Korjatkaa joku, jos olen väärässä. Tuolla tulevalla demolla taitaa muuten olla juuri useimmiten nuo toivomasi Marsu-mallinukset käytössä. Ja efektejä en juuri käytä. |
Nyt kun Valvetronixeista tuli puhe, niin onko noilla VTX-malleilla mitään muuta eroa kuin kaiuttimet? Ei ole muuta eroa. |
lukeman 14.06.2004 01:06:09 | |
---|
Olen tässä moneen otteeseen etsiskellyt hintatietoa suomen kaupoista tuosta Voxin Valvetronix AD60VT vahvistimesta ja DLX-musiikki myy sitä 716€ hintaan, mikä on alin hinta minkä olen suomen kaupoista löytänyt. Kenties DLX Music tai St. Paul´s sound. Itse onnistuin löytämään käytettynä, näitähän ei ainakaan vielä kovin paljon käytettynä liiku. |
P-Nut 14.06.2004 01:14:00 | |
---|
Kerrohan Lukeman sinäkin jonkinmoinen arvostelu tai muutama sananen muuten vaan Valvetronixista kun se sulta kerran löytyy/löytyi ? Kyllä se siitä kun vähän potkii |
lukeman 14.06.2004 12:49:44 | |
---|
Kerrohan Lukeman sinäkin jonkinmoinen arvostelu tai muutama sananen muuten vaan Valvetronixista kun se sulta kerran löytyy/löytyi ? Kerron heti, kunhan olen ehtinyt laitteeseen perehtyä kunnolla, pari soundia olen väsännyt "hätäisesti", säätömahdollisuuksia on varsin mukavasti, soundiskaala on tosi laaja . Entisenä Flextonen omistajana minun mielestäni Vox pesee F-tonen mennen tullen. Ostin Voxin kevyemmän musiikin soittoon, (mm. Agents, ym..), tosin viime lauantaina tuolla soitin rokkikeikan ja Vox hoiti tehtävänsä erinomaisesti. Kerron lisää kun vahvistin on tutumpi. |