Funkånaut 19.04.2017 00:02:57 (muokattu 19.04.2017 11:16:27) | |
---|
En kyllä oikein tajua, miks tommonen skenaario ei ole paitsio. Ronaldo ei ois koskaan ehtinyt tohon palloon, ellei olisi ollut varttia paitsiossa etukäteen. Helkutin komea nousu Marcelolta kyl. "Aber Einmischung die Enkelin ist schneller." - päänahka |
Jormaz 19.04.2017 00:04:42 | |
---|
Jew goal! Vittu mitä paskaa taas. No tiedäthän.. Tarkoitettu.. tiedäthän.. |
VeeKoo 19.04.2017 00:05:36 (muokattu 19.04.2017 00:19:02) | |
---|
|
Funkånaut 19.04.2017 00:06:41 (muokattu 19.04.2017 00:07:52) | |
---|
VeeKoo: Mukavaahan se on kaks paitsiomaalia tehä jatkoilla. Vittu että vihaan tuota joukkuetta. Lahjovat EU:n tuki_markoilla tuomarit sekä UEFAn. Odotan Jari Porttilan paljastuksia tästä mätäpaiseesta. "Aber Einmischung die Enkelin ist schneller." - päänahka |
Tuomoo 19.04.2017 00:20:09 | |
---|
Saatanan saatanan saatana. Kaikkien aikojen inhokkipelaajani iskee viisi maalia otteluparissa, ja vie kaikkien aikojen inhokkijoukkueeni jatkoon. Joskus mä niin vihaan tätä lajia. "Joka lukematta paskoo on vilpuööinen mies"
-haitaripartio |
Brian May jr. 19.04.2017 00:45:38 | |
---|
Yksi jännä huomio muuten. Asustelen tällä hetkellä Madridissa ja tuon ekan paitsiomaalin aikana kiinnitin huomiota, etteivät espanjalaiset kommentaattorit maininneet paitsiota sanallakaan. Keskittyivät kehumaan Ronaldon kosketusta, vetoa, reaktiokykyä yms. mutta hidastuskuvista huolimatta eivät tarttuneet ollenkaan täysin ilmiselvään asiaan. Lopetin katsomisen kun tilanne oli 3-2 (5-3), mutta ilmeisesti toisesta maalista ei näytetty ollenkaan noita paitsiohidastuksia? On tämä taas tällaista helvetinmoista paskaa. Vettä! |
vital 19.04.2017 08:45:50 | |
---|
Ronaldon kaksi viimeisimmät maalit olivat paitsiossa. Vidalin toinen keltainen oli puhdas taklaus (aikasemmin kyllä olisi pitänyt saada keltainen kortti). Casemiro olisi pitänyt saada toista keltaista parikin kertaa. Bayern on aina ollut inhokkiseura mulle, mutta nyt harmittaa niiden puolesta ja vituttaa että Real pääsi jatkoon. Saa nähdä miten illan Uefalona - Juven pelissä käy |
Rhapa 19.04.2017 10:32:17 | |
---|
Näin ne epsanjalaisseurat porskuttelee jatkoon vuodesta toiseen. Häpeällistä. Sit puhutaan miten kova taso siellä keskieuroopassa onkaan jalkapallossa. Hmm. Ok. |
Viihdyttävä peli oli mutta mistä lähtien matsi on kestänyt 120 min? "Jos olet suuren hotellin aulassa ja kuulet 'Tonava Kaunoisen' soivan, häivy vähän helvetin äkkiä. Älä mieti. Juokse." |
vantage 19.04.2017 15:43:05 | |
---|
Milkop: Viihdyttävä peli oli mutta mistä lähtien matsi on kestänyt 120 min? Muistaakseni vain pari vuotta ollut tuo menetelmä käytössä. Voin olla väärässäkin mutta en jotenkin muista vastaavanlaisia ottelupareja olleen ainakaan aina käytössä. |
Tuomoo 19.04.2017 15:54:53 | |
---|
Milkop: Viihdyttävä peli oli mutta mistä lähtien matsi on kestänyt 120 min? Eihän tuossa ollut kuin ihan tavallinen 90 minuutin peliaika, mutta kun kokonaismaalimäärä oli kahden ottelun jälkeen tasalukemissa, niin pelattiin 2 x 15 min jatkoajat. Maalieron ollessa tasan peli voi ratketa myös ns. vierasmaalisäännön turvin, eli se joukkue joka on tehnyt vierasotteluissa enemmän maaleja, voittaa. Ja mikäli voittoa ei saada vierasmaalisäännön eikä jatkoaikojenkaan turvin selville, niin sitten voidaan pelata rankkarikisa. "Joka lukematta paskoo on vilpuööinen mies"
-haitaripartio |
Karmea Karju 19.04.2017 20:16:14 | |
---|
Barca - PSG ja eilinen oli sellasta touhua taas, että tuntuu muutamilla isoimmalla seuralla olevan kotimatseissa se 13 pelaaja... Juven toivon tuosta jatkoon "räpiköivän", mutta varuilta rahat laittaa barcan jatkoon menolle. Kun olen oikeassa kyynisesti totean: Olihan tämä selvä juttu, ainoa ihme oli kun barcan jatkoon menolle sai niinkin kovan kertoimen kuin 5,95. |
vantage 19.04.2017 20:46:13 | |
---|
Karmea Karju: . Kun olen oikeassa kyynisesti totean: Olihan tämä selvä juttu, ainoa ihme oli kun barcan jatkoon menolle sai niinkin kovan kertoimen kuin 5,95. Itse laitoin barcan voittaan, monaco peliin alle 3.5 maalia (riski!!) ja st louisin voittaan moneylinenä. Vähän jännitystä iltaan siis! |
Karmea Karju 19.04.2017 20:59:07 | |
---|
https://soccerstreams.net/ Streamilta jos joku seurailee niin ihan pätevä sivu, acestreamilla (hiukan kikkailua vaatii) löytyy loistavalla laadulla pätkimättömiä streameja (ei aina tosin), selainstreamejä myös kokeillut niin ihan hyviä kanssa, kunhan muistaa hinta-laatusuhteen ennen kun kiroaa :) https://www.reddit.com/r/NHLStreams/ redditistä sitten änäriä yms. varmaa futiksetkin tuota kautta löytynee, mut pätevä sivu tuo alkuun linkkaamani... |
vital 19.04.2017 21:31:11 | |
---|
Karmea Karju: https://soccerstreams.net/ Streamilta jos joku seurailee niin ihan pätevä sivu, acestreamilla (hiukan kikkailua vaatii) löytyy loistavalla laadulla pätkimättömiä streameja (ei aina tosin), selainstreamejä myös kokeillut niin ihan hyviä kanssa, kunhan muistaa hinta-laatusuhteen ennen kun kiroaa :) https://www.reddit.com/r/NHLStreams/ redditistä sitten änäriä yms. varmaa futiksetkin tuota kautta löytynee, mut pätevä sivu tuo alkuun linkkaamani... Tämän kautta löysin hyviä streameja ennen kun hommasin Viaplaytä: https://www.reddit.com/r/soccerstreams/ |
Tuomoo 19.04.2017 22:35:54 | |
---|
Karmea Karju: https://soccerstreams.net/ Streamilta jos joku seurailee niin ihan pätevä sivu, acestreamilla (hiukan kikkailua vaatii) löytyy loistavalla laadulla pätkimättömiä streameja (ei aina tosin), selainstreamejä myös kokeillut niin ihan hyviä kanssa, kunhan muistaa hinta-laatusuhteen ennen kun kiroaa :) https://www.reddit.com/r/NHLStreams/ redditistä sitten änäriä yms. varmaa futiksetkin tuota kautta löytynee, mut pätevä sivu tuo alkuun linkkaamani... Mä en ole saanut tuota acestreamia toimimaan vaikka olen yrittänyt ties kuinka monta kertaa. Johtuneekohan sitten siitä että olen puhelimella jaetun wifin varassa, mene ja tiedä, joillakin operaattoreilla ainakin P2P-liikenne on ollut 3G/4G -verkoissa jossakin määrin estettynä. Tuntuu olevan vaikeaa löytää tänään toimivaa streamia, jostakin syystä kaikki pätkii. Tai sitten mun verkko pätkii, mikä on todennäköisempää. Pitänee nostaa nopeutta vielä vaan ylöspäin. Olispa valokuitu niin ei olisi tätäkään ongelmaa. "Joka lukematta paskoo on vilpuööinen mies"
-haitaripartio |
Karmea Karju 19.04.2017 22:38:08 | |
---|
Tuomoo: Mä en ole saanut tuota acestreamia toimimaan vaikka olen yrittänyt ties kuinka monta kertaa. Johtuneekohan sitten siitä että olen puhelimella jaetun wifin varassa, mene ja tiedä, joillakin operaattoreilla ainakin P2P-liikenne on ollut 3G/4G -verkoissa jossakin määrin estettynä. Tuntuu olevan vaikeaa löytää tänään toimivaa streamia, jostakin syystä kaikki pätkii. Tai sitten mun verkko pätkii, mikä on todennäköisempää. Pitänee nostaa nopeutta vielä vaan ylöspäin. Olispa valokuitu niin ei olisi tätäkään ongelmaa. Suattaapi olla tuo P2P-liikenne, ei toimi nässä |
Karmea Karju 19.04.2017 22:43:09 | |
---|
Tuomari sulaa toisella puoliskolla... |
Brian May jr. 19.04.2017 23:37:24 | |
---|
Brian May jr.: Noniin, nyt revanssi siitä parin vuoden takaisesta finaalista! Hih, minähän sanoin :) FORZA JUVE! Vettä! |
Karmea Karju 20.04.2017 00:09:58 (muokattu 20.04.2017 00:10:22) | |
---|
Brian May jr.: Hih, minähän sanoin :) FORZA JUVE! Tuomarit suli ja ja ja... ei sanottavaa enää mulla muuta kuin: USKOMA VTUNTONTA! Huikeesti suoritus ja ihme jos on jos ei juve mene finaaliin, yksittäisessä matsissa sit käy miten käy. Buffonille toivoisin kyllä kannua. Voi ainakin kaikki uefaloona-salaliittoteoriat nyt unohtaa vissiin? Ja todellakin: FORZA JUVE!! |