aivokuolio 10.04.2017 11:35:40 | |
---|
ps3t: Käytännössä voisi olla vaikea löytää pätevää kepittäjää joka haluaa jakaa lavan Larsin kanssa. No ohan se varma. -Läheksä Metallican kitaristiksi? -Emmä. |
Out on the street for a living, picture's only begun. Got you under their thumb. |
carnation 15.04.2017 10:24:13 | |
---|
HaloOfFlies: James Hetfieldiltä kysyttiin, tekisikö Metallica vielä jatkossa yhteistyötä Lady Gagan kanssa. Vastaus oli vähemmän yllättäen "ei". Täysin oikea ratkaisu, sen enempää ottamatta kantaa itse Gagaan koska voisin kirjoittaa ko. artistista melko tulikivenkatkuista tekstiä. http://www.altpress.com/news/entry/ … est_in_working_with_lady_gaga_again Taitaa James vähän juksata, Lady Gaga on kuitenkin tämän hetken valovoimaisimpia ja lahjakkaimpia naisartisteja, jolla on huomattavaa emansipatoris-poliittista substanssia. Yhteislevyä tai -esiintymisiä odotellessa. "Silpomisia, saatanismia, fundamentalismia, moninaista kanibalismia, mielisaiden heiteelle jättöä. Sekoavaa höyrypäistä kapitalismin mätänevää loppua." |
Dirtyh 15.04.2017 10:34:29 | |
---|
HaloOfFlies: sen enempää ottamatta kantaa itse Gagaan koska voisin kirjoittaa ko. artistista melko tulikivenkatkuista tekstiä Mä luulisin että ainakaan Gaga ei ole mitenkään henkilökohtaisesti sua loukannut. Hyvä Danny, melko kypsää menoa! |
öl m 15.04.2017 11:13:52 | |
---|
carnation: huomattavaa emansipatoris-poliittista substanssia. Onko sitä enemmän vai vähemmän kuin kuusi vuotta sitten, vai onko määrä pysynyt vakiona? "Voidaan varmaankin olla yhtä mieltä siitä, että te tarvitsette tällaisen laitteen." |
aivokuolio 15.04.2017 13:36:27 | |
---|
HaloOfFlies: James Hetfieldiltä kysyttiin, tekisikö Metallica vielä jatkossa yhteistyötä Lady Gagan kanssa. Vastaus oli vähemmän yllättäen "ei". Täysin oikea ratkaisu, sen enempää ottamatta kantaa itse Gagaan koska voisin kirjoittaa ko. artistista melko tulikivenkatkuista tekstiä. Mitäs mieltä tästä yhteistyöstä? ;) https://www.youtube.com/watch?v=GXJifYl_byU |
Ojankaivaja 18.04.2017 15:53:07 | |
---|
Tänään tuli levyt postissa. Mitäs mä näillä nyt oikeesti teen vuonna 2017? :) Ei vaa, vien autoon kuunneltavaksi. "meikäki panee sillai että muija on toisessa huoneessa ja yritän venyttää kikkeliä kovaa :)" -Kerpele |
MannihilatoR 18.04.2017 17:21:03 | |
---|
Ojankaivaja: Tänään tuli levyt postissa. Mitäs mä näillä nyt oikeesti teen vuonna 2017? :) Ei vaa, vien autoon kuunneltavaksi. sama juttu. Ja kakkoslevy ei edes skulaa... :/ Basisti ja rumpali hakusessa jotta saataisiin Ancientic-projektistä jääneitä biisejä purkkiin. Tyyli Heavy Metal . . . |
Tympee Huttunen 18.04.2017 17:34:21 | |
---|
Ojankaivaja: Tänään tuli levyt postissa. Mitäs mä näillä nyt oikeesti teen vuonna 2017? :) Ei vaa, vien autoon kuunneltavaksi. Joo levyt tuli. CD-soitin aktiivikäytössä. |
Welho-77 18.04.2017 17:37:57 | |
---|
Palavereja tuon yhteiskeikan tiimoilta kun oli, niin Kirk kävi pissalla ja James gagalla. |
Rhapa 20.04.2017 11:02:39 | |
---|
Kirka vois lähteä sooloilemaan omiaan hetkeksi ja mustaine tuuraamaan. Ah, levy yhteistyössä daven kanssa vois olla makiaa. Metukka on mennyt äänittelyssä tuohon hälläväliä osastolle ja kaikki ripuloinnit kelpaavat, kun taas mustaine runkkaa kaiken elollisen pois levyiltään tätä nykyä (paskonu ne vanhatkin remixseillään), niin voisi olla ihan sopiva yhdistää nuo kaksi "ääripäätä". |
Ojankaivaja 23.04.2017 21:05:19 (muokattu 23.04.2017 21:05:35) | |
---|
Kuuntelin just St.Angerin läpi. Todella kovia biisejä tälläkin levyllä ja tulisi kuunneltua varmaan useimminkin jos soundit olisi ns. 'normaalit'. Hyvä lätty. Paljon parempi kuin DM imo. "meikäki panee sillai että muija on toisessa huoneessa ja yritän venyttää kikkeliä kovaa :)" -Kerpele |
Torniojaws 24.04.2017 08:10:38 | |
---|
Ojankaivaja: Kuuntelin just St.Angerin läpi. Todella kovia biisejä tälläkin levyllä ja tulisi kuunneltua varmaan useimminkin jos soundit olisi ns. 'normaalit' Kokeiles tätä: https://www.youtube.com/watch?v=lU-UI3_6HcM |
pehko 24.04.2017 12:35:36 | |
---|
Ojankaivaja: Kuuntelin just St.Angerin läpi. Todella kovia biisejä tälläkin levyllä ja tulisi kuunneltua varmaan useimminkin jos soundit olisi ns. 'normaalit'. Hyvä lätty. Paljon parempi kuin DM imo. Kova levy. Itteä ei soundit haittaa. Primitiivistä kellari meininkiä. "Sometimes he throws in a bunch of fretless songs and I say "I don't have any fretless bass" and he say's "Go fuck yourself" - Chi Cheng RIP |
pehko 25.04.2017 13:06:34 | |
---|
Struggle Within on Black Levyn kovin biisi. Ihan ässä soolokin. "Sometimes he throws in a bunch of fretless songs and I say "I don't have any fretless bass" and he say's "Go fuck yourself" - Chi Cheng RIP |
Bald Anus 25.04.2017 13:40:50 | |
---|
pehko: Struggle Within on Black Levyn kovin biisi. Ihan ässä soolokin. Kirk panee kyllä parastaan siinä! sääh |
Berzerkowitz 25.04.2017 18:05:43 | |
---|
pehko: Struggle Within on Black Levyn kovin biisi. Ihan ässä soolokin. itse olisin joko of wolf and manin tahikka whenever i may roamin kannalla. Jälkimmäisessä oli aika jees se soolo. |
Epämuusikko 25.04.2017 18:40:04 | |
---|
"Thank you for the music, white boy". 6-stroke troll #1 |
Bullitt 25.04.2017 18:52:22 | |
---|
"tiedettä. KAKKAA" - haitaripartio |
Ojankaivaja 25.04.2017 23:28:17 (muokattu 25.04.2017 23:31:30) | |
---|
Täytyy kyllä nyt tulla taas avautumaan että ihmiset ja niiden laumakäyttäytyminen on aivan perseestä. St. Angerillä on aivan saatanan kovia ralleja jos vaan ottaa silmän (korvan) käteen ja kuuntelee, eikä mene lauman mukana ja vaan hauku mukana. Itse tuli aikalailla skipattua suurin osa tästä albumista ja luultavasti siksi kun tuli hankittua negatiivinen asenne koko albumiin interwebistä jo ennen varsinaista kuuntelua. EI NÄIN. Nyt sanoisin että albumi on noin. 75% aika timanttia. Jotkut biisit hiukan ylipitkiä mutta nää biisit toimii varsinkin livenä! Esimerkkinä Sweet Amber: https://www.youtube.com/watch?v=ksHB2k9i36Qtai Monster: https://www.youtube.com/watch?v=yfzEX7Ke7Eo Eli siis lapset - älkää tulko m.nettiin tai youtuben kommenttikenttiin lueskelemaan ennen omaa kuuntelua. "meikäki panee sillai että muija on toisessa huoneessa ja yritän venyttää kikkeliä kovaa :)" -Kerpele |