Liver-Box 13.06.2004 19:38:12 | |
---|
Tai stackaus ? :) Eli siis onko kyseiseen tarkoitukseen tehtyjä splasheja? Meinaan että kun normaalit alkavat vääntyä helposti. Eli siis splash laitetaan crashin päälle väärinpäin. (Enpä saa itsekkään tästä selvää) Jakso. |
lkx 13.06.2004 20:09:47 | |
---|
Onhan niitä jotain chinatyylisiä pikkupeltejä, mutta ne ei kylläkään ole varsinaisia splasheja. Paras kun hommaa omat telineet. There is no spoon... |
Alpha 13.06.2004 20:09:55 | |
---|
(Enpä saa itsekkään tästä selvää) Hähähäää...miepä saan. Joku Chinasplash olis varmaan tuohon hommaan melko passeli... |
anstir 13.06.2004 20:14:05 | |
---|
Itellä on 10" plässin päällä 6" byzance, eikä oo (vielä) menny miksikään. |
Niin eihän noita tarvitse niin laittaa että ylempi pelti on kulmat ylöspäin. "Ei mulla teittiä mitään vastaan ole,mut mää vaan olen kylän lyöjä" |
-Reaper- 13.06.2004 20:57:30 | |
---|
Niin eihän noita tarvitse niin laittaa että ylempi pelti on kulmat ylöspäin. No jos ne "normaaleja" peltejä niin ne varmaan kolisee toisiinsa jos ei väännä ihä v***n kireelle... Rock´N´Roll!! |
Epämuusikko 13.06.2004 21:19:37 | |
---|
No jos ne "normaaleja" peltejä niin ne varmaan kolisee toisiinsa jos ei väännä ihä v***n kireelle... Samalla hajoittaen ne. Ainakin joka kerta hirvittää katsoa kun kyseisiä virityksiä lyödään. Auts! Svengi on vain tehokeino |
Peace 14.06.2004 13:12:07 | |
---|
itsella on ollut 8'' splash crashin päällä väärin päin. eikä splash edes mennyt soikeaksi. Joona Rautiainen |
Buusteri 14.06.2004 13:25:43 | |
---|
Joskus olen jotain tuollaisia koittanut rakennella, mutta eipä niistä mitään ole tullut. Todella epäkäytännöllistä pitää plässiä siellä kaukana krässin päällä. Omaan telineeseen vaan ne pellit. Laiturilla haitari soi. Haita se harmitti, haita risoi.. |
-Reaper- 14.06.2004 20:25:07 | |
---|
Joskus olen jotain tuollaisia koittanut rakennella, mutta eipä niistä mitään ole tullut. Todella epäkäytännöllistä pitää plässiä siellä kaukana krässin päällä. Omaan telineeseen vaan ne pellit. Joo oon mäki joskus koittanu mutta ainakin cräshin kans se oli aika huono just sen takia ku se oli niin kaukana ja ylhäällä, mutta jos pistäis vaikka isomman spläshin päälle nii sattais toimiakki... Rock´N´Roll!! |
Buusteri 15.06.2004 20:28:53 (muokattu 15.06.2004 20:29:28) | |
---|
Jotain sellaista voisi kuvitella, että 12" plässin päälle pistäisi 6" samanlaisen.. Muuten kyllä hirvittää moiset patentit. Muistaakseni tällä Suburban triben rumpalilla oli pari vuotta sitten jossain videossa komppikrässin päällä pieni plässi. No äijähän rankaisi sitä peltiä isolla kädellä ja plässi sai osakseen silloin tällöin iskuja, jotka oli tarkoitettu krässille. Pahaa teki katsoa tuollaista. Laiturilla haitari soi. Haita se harmitti, haita risoi.. |
Youni 15.06.2004 20:32:20 | |
---|
Joskus olen jotain tuollaisia koittanut rakennella, mutta eipä niistä mitään ole tullut. Todella epäkäytännöllistä pitää plässiä siellä kaukana krässin päällä. Omaan telineeseen vaan ne pellit. Näinpä, olen samaa mieltä. |