hanipai 13.06.2004 04:38:49 | |
---|
Boss ME-50 vai Yamaha DG Stomp? |
booster 13.06.2004 09:28:58 | |
---|
Nuo ei kai nyt ole ihan vertailukelpoisia, kun tuo DG Stomp on mallinusboxi ja ME-50:ssä ei käsittääkseni ole ollenkaan vahvistin-/kaiutinmallinnuksia. 2+2=5, for extremely large values of 2 |
Kapane 13.06.2004 10:30:29 | |
---|
Nuo ei kai nyt ole ihan vertailukelpoisia, kun tuo DG Stomp on mallinusboxi ja ME-50:ssä ei käsittääkseni ole ollenkaan vahvistin-/kaiutinmallinnuksia. ei ole ei. siksi dg stomp olisi parempi kotona. paitsi jos sulla on jo jokin vahvistin, niin sit me-50 Personal Jesuss & Modern Angel
[Kyllä Lähtee] MEKKALA #1 |
hanipai 13.06.2004 12:27:45 (muokattu 13.06.2004 12:32:26) | |
---|
ei ole ei. siksi dg stomp olisi parempi kotona. paitsi jos sulla on jo jokin vahvistin, niin sit me-50 Ei oo kun aktiivimonitorit. Vaikka noi ei ookaan vertailukelpoisia, niin niistä on nyt muodostunut mulle valintaongelma. En viittis Podia ostaa, kun haukuttu tunkkaseks ääneltään. Noi kaks on on arvioitu molemmat tosi hyviks. Mutta, jos teilstä on vaikea verrata noita, niin verrataan sitten vaikka Digitech GNX 1:een, missä on mallinnuksia . |
PoLFus 13.06.2004 12:35:56 | |
---|
osta nyt se stomp. Oot kyselly varmaan kuukauden ajan :D [polfus, eipä tuolla väittämällä sun sanomana ole pohjaa eikä merkitystä] - Tianzi |
Torniojaws 13.06.2004 12:47:55 | |
---|
osta nyt se stomp. Oot kyselly varmaan kuukauden ajan :D Suomalainen ei riskejä ota ;) Yksi ääni lisää Yamahalle, äänenlaatu on kuulemma siinä parempi kuin ME-50:ssä. A boon I ask thee, mighty shade, within this circle I have made, make me a werewolf strong and bold, the terror alike of young and old. |
Swan 13.06.2004 12:48:25 | |
---|
En viittis Podia ostaa, kun haukuttu tunkkaseks ääneltään. Tunkkainen my arse. Jos joku ei sitä osaa säätää, se on hänen ongelmansa. Oma PODxt:ni päästää ilmoille sellaisia ääniä, että monelta kaverilta menee putkilaitteidensa kanssa jauhot suuhun. "If I could play one note through a whole song, I would." - The Edge |
kulmahiomakone 13.06.2004 14:53:11 | |
---|
Tunkkainen my arse. Samaa mieltä sen perusteella mitä olen kokeillut. Catana sum et nihil humanum a me alienum puto. |
veltsu 13.06.2004 18:58:13 | |
---|
tsiikaa www.harmonycentral.com reviewsseita, itse en suosittele kumpaakaan. Jos aiot soittaa aktiivien kautta suosittelen sen sijaan Vamp2:sta. Halpa, monipuolinen, monikäyttöinen ja vielä sitä parempaa Behringer laatua - kunhan muistat kytkeä stereona eikä monona, that is. |
superfly 13.06.2004 18:59:58 | |
---|
vielä sitä parempaa Behringer laatua. Et kai vakavissasi tätä heittänyt? |
hanipai 13.06.2004 20:00:29 | |
---|
osta nyt se stomp. Oot kyselly varmaan kuukauden ajan :D Juu niin oon. Onneksi olen saanut rajoitettua päätökseni muutamaan laitteeseen. |
Superfly - miten tuo nyt pitäis ymmärtää, Behringerit pelkkää p:tä vai mielestäsi? Totta toinen puoli, mutta on niillä joitain käyttökelpoisiakin tuotteita - vai eikö millään voi olla?? Ylipäänsä, millä referensseillä tiedät tuota arvioida, kokemusta monistakin B:n kamoista? Ei niin hyvällä jos ei pahallakaan... |
superfly 13.06.2004 20:38:48 | |
---|
Superfly - miten tuo nyt pitäis ymmärtää, Behringerit pelkkää p:tä vai mielestäsi? Totta toinen puoli, mutta on niillä joitain käyttökelpoisiakin tuotteita - vai eikö millään voi olla?? Ylipäänsä, millä referensseillä tiedät tuota arvioida, kokemusta monistakin B:n kamoista? Ei niin hyvällä jos ei pahallakaan... Kokemusta on Behringerin V-Ampista, kahdesta kitaravahvarista, miksereistä, kaapeista jne... Osa ihan käypää kamaa, mutta aika paljon on munkin kohdalle noita huonoja yksilöitä osunut. Ei ne pelkkää p:tä ole suinkaan, mutta tuo merkki ei yleisesti ole tunnettu laadukkuudestaan. |
hanipai 13.06.2004 23:42:14 | |
---|
Kiinnostais kyllä toi ME-50 sen helppokäyttöisyyden takia ja kun siinä on pedaalikin. Ei kai sitä vahvaria välttämättä tartte? Mallintavista vois kyllä harkita myös Podia, mutta luin jostain joskus, että se 2.3 on soundiltaan parempi, kirkkaampi kuin 2.0? |
kulmahiomakone 14.06.2004 00:14:54 | |
---|
Kiinnostais kyllä toi ME-50 sen helppokäyttöisyyden takia ja kun siinä on pedaalikin. Ei kai sitä vahvaria välttämättä tartte? Mallintavista vois kyllä harkita myös Podia, mutta luin jostain joskus, että se 2.3 on soundiltaan parempi, kirkkaampi kuin 2.0? Vähän olen sitä mieltä, että yläpää kuuluu oikein hyvin, kun ei pidä kaappimallinuksia päällä (ainakaan silloin, kun äänet ulos kitarakaapista). Eihän nuo kaappimallinukset ole juuri muuta kuin että ajetaan signaali valmiiden eq -asetusten läpi - ja kärjistettynä sitä, että leikataan saundista yläpäätä pois. Kyllähän saundi on tukkoinen, jos on niin tampio, että käyttää 4*10 kaapin lisäksi samanmoista mallinnusta. Itse ostaisin vamp2:n, jos hankkisin vermettä kotisoitteluun. Halvempi kuin podi, eikä ääniltään yhtään huonompi. Behringerin takuukin pelaa hyvin. Mene itse kuuntelemaan niitä laitteita, äläkä luota sokkona arvosteluihin. "Luin jostain joskus" saattaa tarkoittaa, että olet lukenut kaltaiseni vaikkukorvan sepustuksia. Catana sum et nihil humanum a me alienum puto. |
hanipai 14.06.2004 02:23:09 | |
---|
Itse ostaisin vamp2:n, jos hankkisin vermettä kotisoitteluun. Halvempi kuin podi, eikä ääniltään yhtään huonompi. Behringerin takuukin pelaa hyvin. Thomanilla hintaero on 41e. Eikös noi Thomannin The New Podit oo 2.3 versiota? |
PoLFus 14.06.2004 06:19:38 | |
---|
Itse ostaisin vamp2:n, jos hankkisin vermettä kotisoitteluun. Halvempi kuin podi, eikä ääniltään yhtään huonompi. Behringerin takuukin pelaa hyvin. Thomanilla hintaero on 41e. Eikös noi Thomannin The New Podit oo 2.3 versiota? eikös ne voi päivittää? Mutta edelleen olen dg-stompin kannalla. [polfus, eipä tuolla väittämällä sun sanomana ole pohjaa eikä merkitystä] - Tianzi |
Listen 14.06.2004 09:00:14 (muokattu 14.06.2004 09:01:30) | |
---|
Oma valintani oli Digitech RP200. Kajarimallinnokset ovat minusta aika huonot (vain kaksi erilaista 4x12-kaappia). Moniraitatallentimessani (Boss BR-8) taas on mielestäni hyvät kajarimallinnukset mutta ei kovin kummoisia vahvarimallinnuksia. Joten just eilen illalla kokeilin miltä kuulostaa kun laittaa peräkkäin RP200:n (vahvarimallinnos) ja BR-8:n (kajarimallinnos). Hyvältä kuulosti. Yamahaa ja Behringeriä en ole kokeillut, POD:ia ja Johnsonia olen musaliikkeessä. Ihan pätevä ja edullinen tuo Digitech mielestäni, kyllä nyt ainakin Zoomin lyö mennen tullen. "Don´t like what´s out there [in the outside world]? Make your own." Steve Turner (Mudhoney) |
PIM 14.06.2004 12:49:07 | |
---|
DG Stomp tai Magic Stomp olis mun valintani. Sen verran paljon on tullut soiteltua noilla Yamaha mallinnusvehkeillä ja hyväksi havaittua että voin suositella aitoa putkivahvistinsaundia etsivälle. Päivän tarjous: Kirsikanpunainen Fenix strato, pari naarmua takana muuten kuin uusi, hp. 270e |
JartZA 14.06.2004 13:42:26 | |
---|
Sen verran paljon on tullut soiteltua noilla Yamaha mallinnusvehkeillä ja hyväksi havaittua että voin suositella aitoa putkivahvistinsaundia etsivälle. Mä suosittelisin aitoa putkivahvistinsaundia etsiville aitoa putkivahvistinta. SG: "nicht only forthe guys that like Angus Young or Pete Townsend." -Thomann |