Swan 10.04.2017 13:45:04 | |
---|
Bald Anus: Warmoth Thinline Telecaster -projekti valmistui vihdoin ja sain kitaran eilen kotiin. Runko suosaarnia ja kaula loimuvaahteraa. Gotohin virittimet, Wilkinsonin talla ja suomalaiset Hilltop-mikit. Kaula on paksuin, mitä Warmothilta sai (Fatback). Kestää hetki tottua, mutta ainakin tuntuma on hyvä. http://i.imgur.com/0vBGcJO.jpg Tää vehje näyttää aivan samperin hyvältä. Had to be me. Someone else might have gotten it wrong. |
iec 10.04.2017 14:23:45 | |
---|
Bald Anus: Warmoth Thinline Telecaster -projekti valmistui vihdoin ja sain kitaran eilen kotiin. Runko suosaarnia ja kaula loimuvaahteraa. Gotohin virittimet, Wilkinsonin talla ja suomalaiset Hilltop-mikit. Kaula on paksuin, mitä Warmothilta sai (Fatback). Kestää hetki tottua, mutta ainakin tuntuma on hyvä. http://i.imgur.com/0vBGcJO.jpg Hienolta näyttää :) Mulla on myös omassa Thinlinessa Hilltopin mikit ja hyvältä soundaa. Tieto lisää tuskaa ja turha tieto turhaa tuskaa...Ja niin päin pois... |
Rämppy: Heh, Mä palasin raahaamaan Twin Reverbiä kevyempien kombojen jälkeen. Vaikka tuo painaakin sen 30 kg, niin tykkään siitä että soundi pysyy ryhdissään vaikka eteen tuuppaa parikin särötintä ja boosteria. Tuumasin, että kyllä meikä tässäkin iässä nyt yhden twinin kantaa...kele...otetaan homma kuntoilun kannalta. Varsinkin tällaisella amatöörin leppoisalla keikkatahdilla jaksaa vähän kanniskellakin. Jos noidannuoli iskee, katsellaan sitten kevytratkaisuja. Tai kempereitä -toisaalta en kauheasti tykkää säätämisestä. Täytyy sitten ehkä sijoittaa tulevat keikkaliksat roudariin :D Mmm.. tiedän tunteen.. Mesan Mark iii nuppi + 1x12 thiele -> Roadster nuppi + 4x12 skobe... Kuten kaverini sanoo "eihän tätä soittamista muuten jaksais mut onneks pääsee roudaamaan" Lelut kallistuu - äijät rapistuu |
Mape 11.04.2017 12:44:23 | |
---|
Tilasin vähän puolittain heräteostoksena Gibson Flying V:n 2016-mallin. Tutkailin noita eri malleja ja googletellessa tuli vastaan nettikauppa, joka myi edukkaaseen hintaan niin piti kokeilla. Erityisen hieno tuo 2016 versio mielestäni kun siinä on reunalistat ja zebra-mikit. Pitkään ollut flygari mielessä, joten innolla odotellaan :) Edellisestä kitaraostoksesta onkin jo aikaa, kun on tullut soiteltua enemmän bassoa viime aikoina. Got a six-string heartbeat |
Vainottu 13.04.2017 08:01:44 | |
---|
Mä en taas tiedä miten tämä näin meni. Kävin pitkää pähkäilyä kolmen pedaalin välillä. Boss DD-500, Source Audio Nemesis ja Mooer Ocean Machine. No.... Nyt tilasin Strymonin Big Skyn. Luulin haluavani ultimaattisen delayn mutta klippien perusteella Big Sky tekee kaiken mitä nyt olen hakemassa. Tuntuisi löytyvän juuri sellaista isoa saundia jonka olen tottunut toteuttaman delayn avulla. Olen aina mieltynyt reverbin sellaiseksi hienostuneeksi taustamausteeksi, mutta toivottavasti Strymon muuttaa käsityksiä. :) Odotan innolla miten saundaa uusi diy tweed deluxe ja Strymon yhdessä. Hymyile, nosta kädet ilmaan, sano lyhyt selkeä lause. |
Jucciz 13.04.2017 10:59:28 (muokattu 13.04.2017 10:59:48) | |
---|
Vainottu: Mä en taas tiedä miten tämä näin meni. Kävin pitkää pähkäilyä kolmen pedaalin välillä. Boss DD-500, Source Audio Nemesis ja Mooer Ocean Machine. No.... Nyt tilasin Strymonin Big Skyn. Luulin haluavani ultimaattisen delayn mutta klippien perusteella Big Sky tekee kaiken mitä nyt olen hakemassa. Tuntuisi löytyvän juuri sellaista isoa saundia jonka olen tottunut toteuttaman delayn avulla. Olen aina mieltynyt reverbin sellaiseksi hienostuneeksi taustamausteeksi, mutta toivottavasti Strymon muuttaa käsityksiä. :) Odotan innolla miten saundaa uusi diy tweed deluxe ja Strymon yhdessä. Sit vielä tweediin herkkuputket. ;) |
Vainottu 13.04.2017 13:34:18 | |
---|
Jucciz: Sit vielä tweediin herkkuputket. ;) Älä nyt sinäki siellä houkuttele pahoille teille! :D Seuraavaksi pedaalilauta kuntoon niin sitte vois olla putkijumpan vuoro. :) Hymyile, nosta kädet ilmaan, sano lyhyt selkeä lause. |
munkero 14.04.2017 00:31:14 (muokattu 14.04.2017 00:35:16) | |
---|
Viikon sisään ainakin seuraavat: 2008 Charvel San Dimas Style 1 2H 1988 Lee Jackson Perfect Connection GP-1000 Dimarzio PAF Pro jostain ysäriltä Gallien-Krueger 2000CPL kasarin lopulta TC Electronic Hall of Fame Jos nyt hetkeks löis jarrua... Ottakaa ny kuvatki sitte: http://imgur.com/a/X54SMMarko Fobba Forss: Aleksi: saako sulta ottaa mallia niihin viiksiin? Yngwie Malmsteen: My whole life philosophy is that more is more. |
Jucciz 15.04.2017 01:32:28 | |
---|
Vainottu: Älä nyt sinäki siellä houkuttele pahoille teille! :D Seuraavaksi pedaalilauta kuntoon niin sitte vois olla putkijumpan vuoro. :) Jumppa on hyväksi ihmiselle! |
Torniojaws 15.04.2017 11:03:31 | |
---|
Pitäis jossain vaiheessa pistää kiertoon Powerball, Windsor ja Marsu kaappeineen ja hommata Kemper. Mutta kehtaakohan :D |
kekkuliheikki 15.04.2017 13:11:15 | |
---|
En allekirjoita. |
Metalkallo 15.04.2017 14:42:00 (muokattu 15.04.2017 14:42:19) | |
---|
Torniojaws: Pitäis jossain vaiheessa pistää kiertoon Powerball, Windsor ja Marsu kaappeineen ja hommata Kemper. Mutta kehtaakohan :D Mun neuvo on, että pidä kaikki nuo ja rupea säästään kemperiin. Mä möin mun nupit ja kaapin ja hommasin custom combon, ja eipä se väärä päätös ollut, mutta olishan ne menneet nupit ja kaapit ihan jees olleet olla vielä. Vähemmän on nykyään enemmän |
TTV 15.04.2017 15:12:19 | |
---|
kekkuliheikki: Akuutti GAS-hyokkays. Kavelin kitarakauppaan sisaan ja ulos Charvel Guthrie Govan limited edition kadessa. https://muusikoiden.net/dyn/users/152149.jpg Maksoi ihan vitusti mutta kaupat tehtiin ihan hurmiossa. Voin suorastaan aistia fiiliksesi, onnea hienon kitaran hankinnasta :-) "Keep the metal scene alive" - Charles Schuldiner (R.I.P.),
"You Love Me" - Dave Mustaine (Long live the King) |
V.M.V 17.04.2017 13:46:30 | |
---|
Peavey ReValver 4 producer pack ja parit ekstrakaapit. Oikein hyvä mummielest. |
Iskariot 18.04.2017 19:49:26 | |
---|
Ostin hihnalukon. Se on kuminen ja punainen ja siitä piti ensin irrottaa olutpullo ennenkuin sitä voi käyttää mutta nyt pysyy les paulissa remmi tanakasti kiinni. Bonamassan soundia ja tatsia se ei kuitenkaan tuonut mukanaan :/ No niin... No ei! |
Laulava Kylätohtori 18.04.2017 19:57:33 | |
---|
Iskariot: Ostin hihnalukon. Se on kuminen ja punainen ja siitä piti ensin irrottaa olutpullo ennenkuin sitä voi käyttää mutta nyt pysyy les paulissa remmi tanakasti kiinni. Bonamassan soundia ja tatsia se ei kuitenkaan tuonut mukanaan :/ No eihän sitä nyt yhden perusteella pysty sanomaan. Sun pitää nyt aluksi ostaa ainakin 12 ja alkaa testailemaan soundieroja. Mieluummin koko koppa.. ;) More is less. |
Sotakoira Musti 19.04.2017 00:30:13 | |
---|
Pedaltrainin nano tarttui mukaan. Lätkäisty kiinne EHX:n MEL9 ja Ravish sitar. Kunnon härölankku. Pitää olla bluesöljyt nautittuna tai muuten värit päällä, ennen kuin tällä soittelee. |
kojones 19.04.2017 21:50:40 | |
---|
http://www.tech21nyc.com/archive/trademark30le.html Porissa piipahtaessa oli tunti aikaa tapettavana ennen bussin lähtöä, menin sitten Sound Cityyn ja huomasin siellä tollasen varsin kohtuullisella hintapyynnillä. Enempiä miettimättä kannoin styrkkarin tiskille ja sanoin että mää otan tän. Toimii, kuulostaapa mainiolta vakioon tottuneelle, toi AlNiCo tekee paljon. Eikä paina juuri mitään! |
Perza 20.04.2017 10:34:02 | |
---|
Tuli ostettu Rocktron Velocity 100 stereopääte 80€, ku halvalla sai :) Nyt pääsee leikkimään W/D/W setupilla :) |
hevikukko 21.04.2017 21:59:32 (muokattu 21.04.2017 23:51:56) | |
---|
Eventide Eclipse tuli taloon käytettynä, nice. Ihan kermaa...sanat ei riitä kertomaan kuinka hieno laite on kyseessä efekteineen. Löysin esim. yhden soundin jota olen etsinyt 10 vuotta tuosta vaan + pari lisämaustetta päälle toteuttaakseni sen. Nyt on räkki aika perfect! |