Aihe: Amoral - Wound Creations
1 2
Incarnation
12.06.2004 21:48:27
Onkos kukaan tätä erinomaiseksi (debyytiksi) kehuttua levyä keriinnyt ostamaan? Ilmestyi ymmärtääkseni jo pari viikkoa sitten, mutta minäkin saan vasta ensi viikolla omani.

Kertokaas mielipiteitä bändistä ja levystä jos niitä löytyy.
"Oulun Riossa THX-äänet kun paukkaavat välillä niin, että munuaiset lepattaa ja perna komppaa jazz-tanssilla." -Jaristoteles
Eemil
12.06.2004 22:16:11 (muokattu 12.06.2004 22:18:35)
Onkos kukaan tätä erinomaiseksi (debyytiksi) kehuttua levyä keriinnyt ostamaan? Ilmestyi ymmärtääkseni jo pari viikkoa sitten, mutta minäkin saan vasta ensi viikolla omani.

Kertokaas mielipiteitä bändistä ja levystä jos niitä löytyy.

Sain tuon promon kuukausi takaperin ja ihan hyvältä se kuulostaa. Mutta liian perusmetallia mulle. Liika vähän koukkuja.

Edit: eiku ei tää olekaan promo vaan ihan virallinen.
Hei, tämähän on vihreä! K100 #2 Niin, ja jos haluat myydä mulle chorus-pedaalisi niin ota yhteyttä.
gheisari
12.06.2004 22:46:10
Olen kuullut levyn ainoastaan kerran kokonaisuudessaan. Mielestäni keskivertoa huomattavasti parempi levy, mutta viimeinen kappale olisi voitu jättää pois/korvata paremmalla. Se oli luvattoman huono.
Xiloque
12.06.2004 22:59:45
Minkäs tyylistä musisointia tämä Amoral sitten on?
No kai sitte mäkin pyyhin perseeni siniristilipulla.
Incarnation
12.06.2004 23:13:27
Minkäs tyylistä musisointia tämä Amoral sitten on?

Teknistä deathmetallia.
www.amoralweb.com
"Oulun Riossa THX-äänet kun paukkaavat välillä niin, että munuaiset lepattaa ja perna komppaa jazz-tanssilla." -Jaristoteles
Hanok
13.06.2004 19:00:58
Sain tuon promon kuukausi takaperin ja ihan hyvältä se kuulostaa. Mutta liian perusmetallia mulle. Liika vähän koukkuja.

Täh, liian perusmetallia??? En oikein ymmärrä mitä noilla koukuilla tässä yhteydessä tarkoitat, mutta Amoral vetää kyllä ihan jotain muuta kuin perus 4/4 jyystöä.

Itse levyä en ole vielä saanut hankittua, mutta pari kertaa sitä on tullut kuultua. Diggaan erittäin paljon. Jätkillä on sekä näkemystä että taitoa toteuttaa näkemyksensä. Erittäin vahva debyyttilevy, vaikkei se vika biisi täälläkään niin hirveästi sytyttänyt.

Että terveisiä vaan Amor-Alin hemmoille, hyvän levyn olette tehneet.
Mechanizm
13.06.2004 20:04:14
*Keep on Rotting in the Free World*
reino
13.06.2004 21:52:45
Levy on ostolistalla. Livenä olen nähnyt ja tykästyin kovasti.
W00t?
Super-Jari
13.06.2004 21:59:23 (muokattu 14.06.2004 11:02:11)
Hyvän kuuloista tavaraa oli. Hankintalista päivitetty.

edit. nyt keksin kuka tekee samantyylistä juttua, Decapitated. Rummut ja kitarat on saman tyylisiä ja jopa laulajalla on vähän samantyylinen raspi äänessä. Tämä nyt ei tietenkään laske bändin tasoa vaan AINA on pakko löytää joku johon verrata :)

Pyrähdyksiä ja kaahausta olisin toivonut silti enemmän. Toimii näinkin.
heu heu
kuhta52
15.06.2004 09:17:42

Törkeän hyvä levy! Harvoin osuu bändejä kohdalle, jotka selkeästi vetävät niinkin omaa juttuaan. Ja vielä pirun hyvin. Hienoja sävellyksiä ja upeaa soittoa. Hienosti kasassa pysyvä paketti.
Bonegrinderin "No more wasting time" MCD ulkona! www.bonegrinder.com
MacGyver
15.06.2004 11:07:01
Todella kova levy, täytyy sanoa. Itsellä se on ollut tuossa reilun kuukauden päivät, ja levy uppoaa kerta toisensa jälkeen. Livenä olen bändiä katsastanut useampaankin otteeseen, ja erittäin positiivisena piirteenä levyn parasta biisiä The Last Roundia ei tietääkseni ainakaan Helsingin suunnalla ole soitettu livenä.

Soitanto on ainakin tarkkaa ja tuotantokin on laadukasta, mutta löytyy joukosta muutama murheenkryynikin. Yksi niistä on Languor Passage, joka ei istu muun levyn tematiikkaan juuri lainkaan. Toinen isompi huolenaihe on Nothing Dauntedin alun Eugen soolo, joka on melkeinpä raiskausta Other Flesh -demon versiosta.

-MacGyver

PS. Amoralista on perus aika kaukana. Ainahan sitä voi peruskamaksi väittää, mutta toistaiseksi argumentaatio asian puolesta on ollut luokatonta.
Ei mitään putkia prkl!
Treeniohjelma
Oma rakkaani
basistivol666
15.06.2004 14:22:37
HELL-vetin kova orkesteri! Pidän paljon... harmi vain että sorvali joutui moonsorrowkiireiden takia bändin jättämään. Depyyttiä olen kuullut(liian) vähän. saatan hyvinkin sen kaupasta hakea kun rahatilanne vahvistuu.
Elintärkeät nesteet valuvat hukkaan
MacGyver
15.06.2004 14:46:57
HELL-vetin kova orkesteri! Pidän paljon... harmi vain että sorvali joutui moonsorrowkiireiden takia bändin jättämään. Depyyttiä olen kuullut(liian) vähän. saatan hyvinkin sen kaupasta hakea kun rahatilanne vahvistuu.

Mitä nyt olen bändin sisältä kuullut, niin tämä uusi basisti eli Erkki Silvennoinen on ainakin pirun taitava näin teknisesti, eli sopii ainakin sen puolesta bändiin. Mutta kyllä Villen lähtö oli silti ikävä juttu.

-MacGyver
Ei mitään putkia prkl!
Treeniohjelma
Oma rakkaani
basistivol666
15.06.2004 22:04:34
Mitä nyt olen bändin sisältä kuullut, niin tämä uusi basisti eli Erkki Silvennoinen on ainakin pirun taitava näin teknisesti, eli sopii ainakin sen puolesta bändiin. Mutta kyllä Villen lähtö oli silti ikävä juttu.

-MacGyver

Jaa-a hyvä juttu. En uuden basistin taidoista ollut mitää kuullutkaa. Enkä siitä muutakaan muutakun että uusi tuli!
Elintärkeät nesteet valuvat hukkaan
Incarnation
27.06.2004 17:41:09
Eilen sain ja erinomaiselta levyltä tuntuu. Kokonaisuus on kuitenkin jäänyt vielä hieman hajanaiseksi koska en ole levyä keriinnyt vielä montaa kertaa kuuntelemaan läpi rauhassa.

Joka tapauksessa erittäin ammattitaitoista soittoa ja biisitkin todella makoisia. Tämän hetken suosikki on #7 eli Distract.
"Tää on tää perkeleen levyraati-asetelma: Ai se oli kotimaista, no sitten vielä vähän kovemmalle!" -Marko Annala (Tavastia 7.4.2004)
JoPa
27.06.2004 19:28:38 (muokattu 27.06.2004 19:30:13)
Pitäis ilmeisesti hankkia tuo levy.. Klubilla olin kuuntelemassa jokin aíka sitten ja innostuin mutta unohdin jo aika nopeesti koko bandin.. Hyvä keikka oli.. EDIT: Ja siitä basistista sen verran että suht hyvin soitti, tosin ei liittynyt bandikavereiden moshaukseen mutta eipä tuo mikään maailman tärkein asia ole..
"Tosta poikki", sano Isildur..
Clayrooster
30.06.2004 02:52:33 (muokattu 29.10.2005 04:00:51)
Ei ole loppujen lopuksi mikään erityinen bändi.
Pampampaa.
Akiman
01.07.2004 12:53:21

mutta viimeinen kappale olisi voitu jättää pois/korvata paremmalla. Se oli luvattoman huono.

No ei ole kyllä luvattoman huono, itse asiassa erinomaisen hyvä, kuten koko levy. Levyarvio ja haastattelu luvassa tänään.
Sonos Metallicos ~ Kotimainen metallimedia ~ www.sonosmetallicos.net ~ Irkissä #sonosmetallicos @ ircnet
Incarnation
01.07.2004 13:17:27
No ei ole kyllä luvattoman huono, itse asiassa erinomaisen hyvä, kuten koko levy.

Ei huono, mutta ehkä vähän harhautui kokonaisuudesta.

Levyarvio ja haastattelu luvassa tänään.

Jee!
"Tää on tää perkeleen levyraati-asetelma: Ai se oli kotimaista, no sitten vielä vähän kovemmalle!" -Marko Annala (Tavastia 7.4.2004)
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)