Aihe: Jokakesäinen vitutus: Yksinkö festareille?
1 2 3
-memmu-
11.06.2004 23:07:08
tänä vuonna taitaa käydä niin, että lähden yksin tuskaan. viime vuonna minulla oli jopa yksi kaveri seuranani. kyllähän festareille lähteviä kavereita löytyisi, mutta ketään ei oikein tuonne tuskaan huvita ja minä kun haluan juuri sinne. ankeetahan se on yksin lähteä, mutta silti odotan tuota viikonloppua.
elämä on sukupuoliteitse tarttuva ja sataprosenttisesti kuolemaan johtava tauti...
SusaN
12.06.2004 15:16:15
Ainut ongelma sitten onkin vielä se, että entä jos tuoreet kumppanit dumppaavat kuin nallin kalliolle. Sitten vain uutta seuraa etsimään, mikäli enää jaksaa. Mutta kasvattava kokemus se on silti.

Minulla aivan sama jokavuotinen ongelma, kun ei kukaan ystävistäni innostu esimerkiksi Nummirockiin lähtemään. Yksin menen melkein joka keikalle ja Tuskaankin, mutta Nummeen en yksin Helsingistä ensikertalaisena (Nummessa) haluaisi lähteä. Lippu on jo takataskussa, joten sinne kyllä ollaan menossa, muttei se yksin todella mukavaa ole. Ja mikäli sen uuden porukan löytäisi ja mukaan lyöttäytyisi, niin ei sitä kumminkaan uskalla heihin välttämäti samalla tavalla luottaa kuin nuihin tarhasta asti tunnettuihin. Kovasti haluaisin mennä ja tuntuu surulliselta nähdä näitä suuria kaveriporukoita, joilla on aina helvetin hauskaa, kun itse joutuu yksin lähtemään (parhaimmillaan yksi kaveri suostuu tulemaan mukaan). Itsekin olen sosiaalinen luonne, mutta olisi parempi jos olisi vaikka se yksi ennestään tuntema kaveri mukana, ettei ihan yksin "tosipaikan" tullen jäisi.
Paskakin hevi on aina parempaa kun Justin
laulava_hamsteri
12.06.2004 23:57:21
mielummin sitä yksin lähtee, kaverit kuuntelee nii eri musiikkia et en jaksais kuulla sitä mäkätystä.. kun mä kuitenkin haluun kuulla niitä bändei ees vähän
el Bastardo
13.06.2004 03:47:27 (muokattu 13.06.2004 03:47:53)
Uuh...

Kai sitä on itekseen lähettävä, ja Kiven vinkit huomioonottaen vois jo jättää sen teltan tällä kertaa kotio. Hallaa tahi ei, ehkä mun makuupussi sen kestää, ainakin jos vetää pipon korville ja hupparia päälle. :)

Lonely riderr!!!!!

(joo, ajankohta huomioonttaen aika selvääkin tekstiä..... olipas muuten valoisaa kaupungila ulkona!)

Edit: Mutta mikä oli se Kiven mainitsema "rautaisannos"???
kivi
13.06.2004 10:35:48
Edit: Mutta mikä oli se Kiven mainitsema "rautaisannos"???

Ei sen kummempi, kuin jotain millä saa veren sokerin äkkiä kuntoon kun alkaa ahistaa. Hedelmäsokeritabletteja, joku hedelmä, pala ruisleipää tms.

Se taskumatti kannattaa sitten jättää sinne narikkaan ja kassiin odottamaan yötä. Päivällä lääkityksen laskee helposti väärin.
"This is nothing to me! Nothing! Just a hobby! I could be basking in the sun in Florida!"
(Handsome Dick Manitoba)    
Degas
13.06.2004 12:30:24
muusikoiden,net festariseurasta voisi tulla legenda.
mitä
sitä paitsi täällä on ihmisiä jotka vaikkuttavat ihan rennoilta...:o))
Degas
13.06.2004 12:33:59
vuokrataan paku; kirjotetaan siihen Mnet.press ; päästään siisään ilmaseks, ja sitt kaikki harrastavat seksiä siinä pakussa.

kuukautta ennenkun se festari alkaa aletaan kiertää suomea ja kerätään porukkaa(tulis ihan prkuleesti) käydään vielä virossa ostamassa alkohoolia ja karkkia ja sitten festarille.

sinä pakumies ilmottaudu......
JO!
minä olen mukana(23.6 jälkeen)
Saami
13.06.2004 12:42:13
vuokrataan paku; kirjotetaan siihen Mnet.press ; päästään siisään ilmaseks, ja sitt kaikki harrastavat seksiä siinä pakussa.

I´m in jos mukaan lähtee vain naisia.
kivi
13.06.2004 14:50:10
Degas:
vuokrataan paku; kirjotetaan siihen Mnet.press ; päästään siisään ilmaseks, ja sitt kaikki harrastavat seksiä siinä pakussa. ... käydään vielä virossa ostamassa alkohoolia ja karkkia ja sitten festarille.

Opettaja kysyi ala-asteella onko oppilailla harrastuksia. Pikku-Ville viittasi ja sanoi: "Ajan mopola ja käyn naisisa."

Vai että alkoholia, karkkia ja seksiä?
"This is nothing to me! Nothing! Just a hobby! I could be basking in the sun in Florida!"
(Handsome Dick Manitoba)    
vaiktutus
13.06.2004 20:08:00
Tällä hetkellä näyttää siltä, että minäkin olen menossa yksin festareille. Ilosaari on määränpää, jonne eräs kaverini vähän meinasi lähteä, mutta eipä lähdekään. Paska juttu, mutta täytyy vaan yrittää tutustua johonkuhun parin päivän ajaksi.
Behemot on elegantti elefantti
L.Ruoska
13.06.2004 20:55:59

Mene yksin ja iske mimmi(t). Ei tarvii ottaa omaa telttaa, edes.
Tellervo
14.06.2004 12:10:10
No hyvä ihime, yhyttäkää nyt ihmeessä yksin lähtijät toisenne täällä! Eihän sitä tarvi joka sekuntia iholla roikkua, mutta hauskempaa varmasti on jos on edes jotain tuttuja naamoja joiden kanssa törmäillä välillä jos siltä tuntuu. Ja tosiaan mikäli vanhat miitit paikkansa pitävät, täkäläisten seura ei ole sieltä huonoimmasta päästä!
Minä rakastan sinua. Minulta ei kysytä.
disarm
14.06.2004 15:49:09
Mulla on kahden päivän ruisrocklippu tilauksessa, vaikka matkaseurasta ei ole varmuutta. DBTL-reissu meni sen verran perseelleen ettei oo varmaan kukaan tulossakaan.

Ruississa on kuitenkin sen verran kovat bändit, etten halunnut jättää lippujen hankintaa viimetippaan.

Pari vuotta sitten olin lonely raider -meiningillä juuri ruisrockissa, eikä se tosiaan kovin mieltänostattavaa ollut.
Empty faces surrounded with hairdresses wondering around with hard thoughs in their minds..
el Bastardo
14.06.2004 16:34:52
Jesh.

Kolmen päivän lippu ostettu Seinäjoelle, joten sinne on kai suunnattava... :) Yksi puolituttu on jossain omassa porukassaan menossa myöskin, mutta enemmän kuin mahdollista on, että issekseen pitää matkustella. Eikä niiden kanssa varmaan koko aikaa viitsi hengailla.

Jos Jyväskylästä on yksinäisiä/yksittäisiä Mnettiläisiä menossa Provinssiin, niin pikaviestiä saapi pistää, voidaan sitten jonkinlaista miittiä vaikka järkkäillä. :) Ja ei-yksinäisetkin Mnettiläiset, jos näette pitkänhuiskean raita- tahi Mokoma-paitaisen häiskän, niin hihasta saa nykiä.
JM
14.06.2004 16:42:08
Mulla ei ihme kyllä ole tätä ongelmaa ainakaan tänä kesänä. Ilosaareen on lähinnä tarkoitus lähteä ja sinne on ihmeen paljon tuttuja,ystäviä ja sukulaisia lähdössä. Nyt pitää vaan valita porukka kenen kanssa liikkua. Tai no, festarimeiningin tuntien sitä löytyy lopulta itsensä aivan muualta kuin oli ollut tarkoitus.
Copyright ©1999-2004, Oikeuksien.net. Kaikki muusikot pidätetään.
Tellervo
14.06.2004 17:20:31
Kolmen päivän lippu ostettu Seinäjoelle, joten sinne on kai suunnattava... :)

Nostan hattua ja toivotan rellevätä festaria! Toivottavasti löytyy seuraa pilvin pimein, ja eiköhän tuota kolmen päivän aikana ehdikin tapahtua yhtä sun toista...
Minä rakastan sinua. Minulta ei kysytä.
kiukutus
14.06.2004 17:24:46
En ole selvästikään yksin. Tosin, mä olen sen verran nössö sitten että myin Provinssin kolmen päivän lipun viikonloppuna. Kaverit perui, rahoitus teki tiukkaa.

Vituttaa. Nyt ollut puhetta että mentäisiin Tammerfestiin porukalla, mutta melko varmasti kaverit senkin peruu.
el Bastardo
14.06.2004 17:27:13
En ole selvästikään yksin. Tosin, mä olen sen verran nössö sitten että myin Provinssin kolmen päivän lipun viikonloppuna. Kaverit perui, rahoitus teki tiukkaa.

Vituttaa. Nyt ollut puhetta että mentäisiin Tammerfestiin porukalla, mutta melko varmasti kaverit senkin peruu.

Lienet sama kiukutus kuin tuolla Provinssin omalla foorumilla? Harmi että pitää olla tyhmiä kavereita... :|
Spiralmind
14.06.2004 23:02:41

Sama tääl, ite oisin aina mielelläni festareille lähdössä, mutta kavereita ei saa lähtemään mihinkään. Joko on töitä tai ei ole rahaa tai on muuten vaan niin saamattomia. Viime kesänä olin Ilosaaressa kahdestaan yhden kaverin kanssa.

Provinssi kiinnostais, mutta ainakaan vielä en ole lippua hankkinut, kun en ole kavereita saanut innostumaan ja rahatkin on vähissä. Jos ois rahaa enemmän niin harkitsisin yksin lähtemistä. No jos ei muualle niin Tuskaan sitten. Provinssin esiintyjät ois kiinnostaneet enemmän, mutta Tuskaan on todennäköisesti lähdössä kaveri/kavereita ja on sielläkin muutava ihan kiinnostava...
"Miks kaikki suuri tahtoo meillä kuolla ja surkastua alhaiseen, miks meillä on niin monta mielipuolta ja vähän taitajia kanteleen?" - Eino Leino
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)