Henri Henri Olavi 26.02.2017 19:12:56 | |
---|
jassi: Dag on ollut aikas viihdyttävä norjalainen komediasarja. Suosittelen antamaan mahdollisuuden. Katsoin ekan tuotantokauden silloin kun se muinoin YLEltä tuli. Alkuun nauratti, mutta sitten se lässähti nopeasti. K.F.S. is the Only Law |
Swan 04.03.2017 00:44:15 | |
---|
Midnight Special on lisätty valikoimaan: http://www.imdb.com/title/tt2649554/ Ohjaajana Jeff Nichols (mm. Take Shelter, Mud), pääosissa Michael Shannon, Joel Edgerton, Kirsten Dunst, Adam Driver ja Sam Shepard. Jos 70- ja 80-lukujen Carpenter ja Spielberg uppoaa, tuo kannattaa ehdottomasti katsastaa. Yksi meikäläisen suosikkeja viime vuonna. Had to be me. Someone else might have gotten it wrong. |
Wild String Of Voodoo Strat 22.03.2017 22:20:59 | |
---|
Tänään tuli katseltua loppuun The OA. Ihan huikea sarja. En muista, milloin olisin nauranut jollekin tv-sarjalle näin paljon. Viimeisessä jaksossa aivan holtitonta vedet silmissä nauramista. Huh huh. "Music must serve a purpose; it must be part of something larger than itself, a part of humanity." - Pablo Casals |
vantage 06.04.2017 22:04:08 | |
---|
Uusi Louis CK pätkä vuodelta 2017 on tullut katsottavaksi. |
Tämä Hatfields & McCoys vaikuttaa kyllä pirun kovalta tekeleeltä kahden jakson perusteella. |
Henri Henri Olavi 07.04.2017 14:53:19 | |
---|
vantage: Uusi Louis CK pätkä vuodelta 2017 on tullut katsottavaksi. "Abortti". Alkoi tiukasti heti :). Nukahdin kuitenkin puolessa välissä, joten täytyy katsoa tänään loppuun. K.F.S. is the Only Law |
Ed_Guy 18.04.2017 13:20:47 | |
---|
Jotain avaruuskauhua tarviis. Joitain leffoja netflixin tarjonnasta olen katsonut mut nimiä en tietenkään muista. Hate all you want you ugly old mule you're never gonna be 20 percent cooler. |
Henri Henri Olavi 18.04.2017 13:22:34 | |
---|
Henri Henri Olavi: "Abortti". Alkoi tiukasti heti :). Nukahdin kuitenkin puolessa välissä, joten täytyy katsoa tänään loppuun. Olikin aika väsynyt. En suosittele. K.F.S. is the Only Law |
Perzzza 19.04.2017 12:12:44 | |
---|
Ed_Guy: Jotain avaruuskauhua tarviis. Joitain leffoja netflixin tarjonnasta olen katsonut mut nimiä en tietenkään muista. Event Horizon. Uusi Life vaikuttaa tosi kököltä Prometheuksen ja Martianin sekoitukselta. En koskisi. Semmonem mieesss mikä kuuntellee merisään alusta loppuun! -Burn |
bedlam 20.04.2017 08:56:01 | |
---|
Perzzza: Event Horizon. Uusi Life vaikuttaa tosi kököltä Prometheuksen ja Martianin sekoitukselta. En koskisi. Ei kai noita löydy Netflixistä? Mutta sieltä löytyy Sphere, joka on mun mielestä paljon Event Horizonia parempi. Ei kirjaimellisesti avaruuskauhua, mutta fiilikseltään kyllä. Levynkannet, logot, keikkajulisteet, nettisivut yms. http://www.petrilampela.com |
Perzzza 20.04.2017 12:11:18 | |
---|
bedlam: Ei kai noita löydy Netflixistä? Mutta sieltä löytyy Sphere, joka on mun mielestä paljon Event Horizonia parempi. Ei kirjaimellisesti avaruuskauhua, mutta fiilikseltään kyllä. Oh fuck, Netflix. Joo ei löydy ei. Pitääpä tuo Sphere tsekata. Semmonem mieesss mikä kuuntellee merisään alusta loppuun! -Burn |
tomaattiorava 20.04.2017 12:51:58 | |
---|
Dave Chapellen uudet standupit sekä Bill Burrin vastaava. Etenkin Burrille tuli karjuttua. |
Kummiseta 22.04.2017 18:58:11 | |
---|
Netflixista loytyy 10 osainen Suomilainen rikosdekkari kuin Border Town. Katselin lapi maratoonina. On Netflixin omaa tuotantoa. Stadilainen etsiva muuttaa perheinensa landelle(Lappeenrantaan) rauhallisemman elaman perassa. Sinne perustetaan sitten Vakavien Rikosten Yksikko ja ukko laitetaan sen ykkos etsivaksi. Sitten alkaakin tapahtua jos jonkinnakoista rotostelya, erittain mielenkiintoisia aiheita. Suosittelen dekkareiden ystaville. 5/5 Jäähyn syy: Komodo-källi -ketju. |
Bullitt 22.04.2017 19:11:28 | |
---|
Kummiseta: Netflixista loytyy 10 osainen Suomilainen rikosdekkari kuin Border Town. Katselin lapi maratoonina. On Netflixin omaa tuotantoa. Stadilainen etsiva muuttaa perheinensa landelle(Lappeenrantaan) rauhallisemman elaman perassa. Sinne perustetaan sitten Vakavien Rikosten Yksikko ja ukko laitetaan sen ykkos etsivaksi. Sitten alkaakin tapahtua jos jonkinnakoista rotostelya, erittain mielenkiintoisia aiheita. Suosittelen dekkareiden ystaville. 5/5 Ei ole Netflixin omaa tuotantoa tämä. Ja minusta tuo oli korkeintaan 3/5-tasoa, ihan mukiinmenevä suomalaiseksi sarjaksi. "tiedettä. KAKKAA" - haitaripartio |
TheMurno 22.04.2017 20:30:00 | |
---|
Nyt alkoi kyllästyttämään Netflixin tarjonta. Mitä tilalle? Viaplay? HBO Nordic taitaa sisältää pelkkiä sarjoja (korjatkaa jos olen väärässä) ja itse olen leffamiehiä. Onko näitä muita? Fake and gay |
Vessajono 22.04.2017 20:45:14 | |
---|
Bullitt: Ei ole Netflixin omaa tuotantoa tämä. Ja minusta tuo oli korkeintaan 3/5-tasoa, ihan mukiinmenevä suomalaiseksi sarjaksi. Mun mielestä se oli lähinnä 0/5-tasoa. Vaivaannuttavan huono Silta-kopio, jossa ei ollut kerta kaikkiaan mitään, mitä ruotsalaiset eivät olisi tehneet paremmin. Kestin kahden jakson verran, siitäkin huolimatta että olen siinä määrin kova dekkarien ystävä että pyrin yleensä suoriutumaan loppuun vaikka väkisin. Lennu: Mene paskaan, Pink Floyd on maailman paras pändi. Parempi ku Santa Cruz. Nobelanereita juotu vuonna 2017: 195 |
Bullitt 22.04.2017 21:02:09 | |
---|
Vessajono: Mun mielestä se oli lähinnä 0/5-tasoa. Vaivaannuttavan huono Silta-kopio, jossa ei ollut kerta kaikkiaan mitään, mitä ruotsalaiset eivät olisi tehneet paremmin. Kestin kahden jakson verran, siitäkin huolimatta että olen siinä määrin kova dekkarien ystävä että pyrin yleensä suoriutumaan loppuun vaikka väkisin. No en minäkään loppuun asti jaksanut, mutta en ole mikään pohjoismaisen dekkarin suurkuluttaja. Ja olin armollinen arviossa. Sinänsä kuitenkin hauskaa että suomalaisia sarjoja tulee netflixiin. "tiedettä. KAKKAA" - haitaripartio |
Bongowing 22.04.2017 21:24:28 | |
---|
TheMurno: Nyt alkoi kyllästyttämään Netflixin tarjonta. Mitä tilalle? Viaplay? HBO Nordic taitaa sisältää pelkkiä sarjoja (korjatkaa jos olen väärässä) ja itse olen leffamiehiä. Onko näitä muita? On siellä leffojakin, mutta enemmän sarjoihin kallellaan (sekin) https://www.justwatch.com/se/provider/hbo?content_type=movie But where the heck is magenta? |
Kummiseta 22.04.2017 22:48:05 | |
---|
Bullitt: Ei ole Netflixin omaa tuotantoa tämä. Ja minusta tuo oli korkeintaan 3/5-tasoa, ihan mukiinmenevä suomalaiseksi sarjaksi. Ok, alkuteksteissa vain luki Netflix Original, varmaan joku sopimus tekninen juttu sitten. Saisivat laittaa kylla enemman euro-filkkoja ja sarjoja tarjolle niinkuin oli muutama vuosi takaperin, nyt tarjonta koostuu lahinna kaikesta siita mita tulee jo telkkaristakin joka paiva. Jäähyn syy: Komodo-källi -ketju. |
carnation 19.05.2017 13:36:37 | |
---|
Netflixiin on ilmestynyt tänään The Keepers. https://media.netflix.com/en/only-on-netflix/136664 "From director Ryan White (The Case Against 8, Good Ol Freda) comes The Keepers, a riveting seven-part documentary series about the unsolved murder of a Baltimore nun and the horrific secrets and pain that linger nearly five decades after her death." 7 jaksoa kattava true crime -dokumenttisarja siis, aihealueen ystäviä luulisi kiinnostavan täälläkin. En ole vielä ehtinyt korkata, vaan eiköhän tämä tule katselua nyt viikonlopun aikana. "Silpomisia, saatanismia, fundamentalismia, moninaista kanibalismia, mielisaiden heiteelle jättöä. Sekoavaa höyrypäistä kapitalismin mätänevää loppua." |