Aihe: Michael Monroe
1 2 3 4 577 78 79 80 81100 101 102 103 104
Dirtyh
06.10.2016 19:50:07

Boyakasha: Näin edellisen kerran Michael Monroen soolobändin Ilosaarirockissa kesällä 2013, ja sen keikan perusteella tuli vankka olo, ettei enää tarvitse nähdä. Eikä ole tarvinnutkaan.

No niin, hyvä että palattiin epäolennaisuuksista itse otsikonmukaiseen artistiin.

Mulle syntyi jotakuinkin samoihin aikoihin jotakuinkin samanlaisia fiiliksiä. Tosin kerran sen jälkeen tuli hyvässä nousuhumalassa nähtyä bändi Vantaan Hotellissa. Soittivat silloin paljon Hanoi biisejä joten kyllähän tuo silloin maistui. Erikseen en kyllä lähde katsomaan.

Itsekin järkytyin kun kuulin, että Monroelle maksetaan vain 6000 euroa yhdestä VOF:n tuotantokaudesta. Mitä vittua, 6000 euroa? 6000 euroa! 6000 EUROA! Onko se todellakin ollut sen arvoista? Nousiko ura nyt uusiin sfääreihin? Oliko tämä vihdoin se uran kovin breikkaus? Voi jösses...

Olkoon summat mitä tahansa niin siitä huolimatta tuo VoF on hirveää skeidaa näin vanhan diggarin silmään. Viimeinenkin kiinnostus loppui artistia kohtaan siinä kohtaa kun Michael silmät kosteina ylisti Saara Aaltoa maasta taivaaseen (eikä vika ole tässä kohtaa Saara Aallossa, Janizio).
Henri Henri Olavi
07.10.2016 17:02:28
Dirtyh: Viimeinenkin kiinnostus loppui artistia kohtaan siinä kohtaa kun Michael silmät kosteina ylisti Saara Aaltoa maasta taivaaseen (eikä vika ole tässä kohtaa Saara Aallossa, Janizio).

Onhan se ihan vitun noloa jos näyttää tunteensa ja kertoo jonkun osuneen. Hyi olkoon. Nyt meni kyllä lopetkin pointsit ihan kaikesta.
ehkä jos jos asia ois niin että tekee paljon ainesta siis akia paljon mutta jos antaa pois niin onko se plajon siis ol? -haitaripartio
Dirtyh
07.10.2016 20:22:26

Henri Henri Olavi: Onhan se ihan vitun noloa jos näyttää tunteensa ja kertoo jonkun osuneen. Hyi olkoon. Nyt meni kyllä lopetkin pointsit ihan kaikesta.

Sä et varmaan tiedä mistä puhutaan. Se oli feikeintä tv-diibadaabaa ikinä.
Osteri
25.02.2017 17:16:37
Huom! Olet kirjoittamassa yli 140 päivää vanhaan aiheeseen!

Jep, jep. Kyllä Michael ansaitsee päivityksen.
Kävin keikalla Nosturissa eilen ja kyllä oli raikas rock-pläjäys. Vaikka olenkin Hanoi Rocks ikäinen, niin kyllä nämä Monroe bändin biisit kuulostaa hyvältä. Ihan helvetin hyvä rock-keikka. Keikkaa on nyt muuallakin Suomessa. Suosittelen hyvää bile-iltaa.
- Rock ... erityisesti kasarirock ! -
teg
04.04.2017 16:32:43
Onkohan jotain festaria missä MM ei esiinny ? http://www.michaelmonroe.com/site/tour/ . Aiempina kesinä kierrettiin jossainpäin Eurooppaakin, mutta nyt pysytään ihan valtakunnan rajojen sisällä. Outoa vähäsen. Mistä tämä oikeen kielii ? Kesä-arkipäivät käytetään uuden levyn tekoon ja viikonloput heitetään keikkaa ? Muualla ei yksinkertaisesti ole kysyntää ? Tuossa on jo niin monta vetoo, ettei ulkomaan vahvistusten paljoo kannata lennellä pitkin poikin. Aiemmin noita Suomi-keikkoja odotteli mielenkiinnolla, nyt niitä pukkaa kyllästymiseen asti (varsinkin settilistan osalta minkä vois laittaa kokonaan jo uusiks) joka niemennotkossa.
Osteri
04.04.2017 23:14:52
teg: ...nyt pysytään ihan valtakunnan rajojen sisällä. Mistä tämä oikeen kielii ?

Oliskohan vaan syynä että johtaja vaan viihtyy Suomessa? Keikka välillä ja relaa loput. Onhan tuota ikääkin jo hieman, ettei ehkä ulkoman rundaaminen enää niin kiinnosta kun sitäkin on jo nähnyt.
- Rock ... erityisesti kasarirock ! -
Gritsen
04.04.2017 23:17:34 (muokattu 04.04.2017 23:20:13)
Kiinnostavaa. Virpi meni vaihtoon, mutta ulkomaankeikat senkuin vähenee. Milloin vainelämää? Million Miles Away ja Don't You Ever Leave me ovat hyvää tirautusmatskua EDM-folk-sovituksilla, ja Elias Kaskinen voisi vetää hurrrrjan konsarokkiversion Tragedystä. Miken omat spagaatit olisivat myös oivaa matskua leikata ohjelman puffeihin.
ferodoz
04.04.2017 23:23:10

Gritsen: Kiinnostavaa. Virpi meni vaihtoon, mutta ulkomaankeikat senkuin vähenee. Milloin vainelämää? Million Miles Away ja Don't You Ever Leave me ovat hyvää tirautusmatskua EDM-folk-sovituksilla, ja Elias Kaskinen voisi vetää hurrrrjan konsarokkiversion Tragedystä. Miken omat spagaatit olisivat myös oivaa matskua leikata ohjelman puffeihin.

Oon jo kauan halunnut kysyä sulta, että onko mitään sellaista musiikkiin liittyvää asiaa joka ei aiheuta sulle juuri tälläistä kiukkukohtausta? Tuntuu että nykyään ihan minkä tahansa langan avaa niin sinä olet siellä itkemässä milloin mistäkin.
Just a face in the crowd.
Gritsen
05.04.2017 00:00:09 (muokattu 05.04.2017 00:00:39)
ferodoz: Oon jo kauan halunnut kysyä sulta, että onko mitään sellaista musiikkiin liittyvää asiaa joka ei aiheuta sulle juuri tälläistä kiukkukohtausta? Tuntuu että nykyään ihan minkä tahansa langan avaa niin sinä olet siellä itkemässä milloin mistäkin.

Työni Internetissä on tehty!

Emmä oo niin paska jätkä kasvotusten kun täällä. Mutta seison myös mielipiteideni takana.
ferodoz
05.04.2017 00:47:59

Gritsen: Työni Internetissä on tehty!

Emmä oo niin paska jätkä kasvotusten kun täällä. Mutta seison myös mielipiteideni takana.

Heh, ainahan täällä on ihmiset kärkkäämpiä kun livenä. Minä myös.
Just a face in the crowd.
Flash
05.04.2017 07:40:26

Osteri: Oliskohan vaan syynä että johtaja vaan viihtyy Suomessa? Keikka välillä ja relaa loput. Onhan tuota ikääkin jo hieman, ettei ehkä ulkoman rundaaminen enää niin kiinnosta kun sitäkin on jo nähnyt.

Taitaa olla ulkomaankeikat pääsääntöisesti niin plusmiinusnolla taloudellisessa mielessä, että ei juuri kannata enää tässä vaiheessa uraa. Ei taida olla tarpeeksi kysyntääkään kunnon kiertueiden järjestämiseksi. Hanoikaan ei koskaan breikannut kunnolla Keski-Euroopassa, mikä on kuitenkin rundailun kannalta aika kriittinen alue.
Live Music Is Better!
Dirtyh
05.04.2017 13:17:26

ferodoz: Heh, ainahan täällä on ihmiset kärkkäämpiä kun livenä. Minä myös.

Nynnyt, mulla on toisin päin.
Gritsen
06.04.2017 01:16:59 (muokattu 06.04.2017 01:25:58)
Ehkä nyt yleinen sarkastisuuteni tässä kumpuaa siitä, että arvostan ns. helvetisti Hanoin punk-asennetta ja Miken tinkimätöntä periaattellisuutta pre-VoF.

Kaikki järkiargumentit siellä pyörivässä tuolissa istumisen puolesta mitä tässä on esitetty, ovat täysin ymmärrettäviä. Varsinkin, kun Andylle tulee Hanoin tuotannosta varmaan vieläkin enemmän rojalteja tilille, kuin Mikelle. Mutta koska rokkenroll on itselleni fiilisjuttu, tuntuvat noin selvät järkiratkaisut vain todella tylsiltä.
Dirtyh
06.04.2017 09:44:56

Monroen edellisellä levyllä oli jo biisejä joiden suuntaa oli mietitty kohdeyleisöä silmällä pitäen. Jos tsekkaatte kaverin facebook päivitysten kommentteja niin se kohdeyleisö alkaa olemaan sama kuin Olli Lindholmilla. Nyt vaan pitäisi vielä tehdä musiikkikin heille.

Siinä missä joitakin vituttaa Phill Ruddin päihdesekoilut niin kuinka paljon mua vituttaa mun lapsuuden sankarin iskelmöityminen? Suomenkielistä iskelmälevyä odotellessa.
Jucciz
07.04.2017 03:29:51
Dirtyh: Monroen edellisellä levyllä oli jo biisejä joiden suuntaa oli mietitty kohdeyleisöä silmällä pitäen. Jos tsekkaatte kaverin facebook päivitysten kommentteja niin se kohdeyleisö alkaa olemaan sama kuin Olli Lindholmilla. Nyt vaan pitäisi vielä tehdä musiikkikin heille.

Siinä missä joitakin vituttaa Phill Ruddin päihdesekoilut niin kuinka paljon mua vituttaa mun lapsuuden sankarin iskelmöityminen? Suomenkielistä iskelmälevyä odotellessa.

Tuottajaksi Jonne Aaron. Kokemusta löytyy.
Hargon
07.04.2017 10:05:50 (muokattu 07.04.2017 10:06:15)
Se on kyllä jännä homma, että juuri Hanoi-tyyppien kohdalla kitistään aina siitä, että ne kiertävät Suomessa eivätkä ulkomailla. Eikö sen pitäisi olla hyvä asia, jos ukon musasta diggaa? Fakta on se, että Michael Monroe ei tule mitään maailmanlaajuista mainstream-suosiota ikinä saavuttamaan. Se asia ei muutu miksikään, vaikka muuttaisi takaisin New Yorkiin. Sen mies tietää itsekin.

Hanoi Rocksilla oli saumansa 1984, mutta kävi niin kuin kävi. Michaelin soolouran sauma oli 1989, mutta sen hän mokasi itse. Omaan diggailuun tuo ei vaikuta. Hyviä biisejä ja keikkoja mies on tehnyt vuodesta toiseen.

Mutta asiaan: ihan pätevä biisi tuo uusi One Foot Outta the Grave!
Kaikki yllä esitetyt mielipiteet ovat fiktiivisiä. Viittaukset todellisiin asioihin tai henkilöihin ovat täysin sattumanvaraisia.
Tympee Huttunen
07.04.2017 11:24:54 (muokattu 07.04.2017 11:25:27)
Onko Michael Monroe koskaan kiertänyt paljon eri maita kiertueillaan? Miksi sen ulkomaankeikkailun pitäisi olla edes itseisarvo jos tyypillä on asiat hyvin Suomen Turussa ja elinkeino hoituu kotimaan keikkailulla? Nostaisiko se kansallisylpeyttä, jos hän vetäisi keikkoja Berliinistä Lontooseen? Minkä takia asiasta pitää purnata? Halutaanko, että tuossa elämäntilanteessa oleva tyyppi vetää persnetolla keikkoja jossain pikkuklubeilla vuoden päivät? Eiköhän ne klubit ja areenat ole tulleet jo aika hyvin tutuiksi.
Nigel Tufnel
28.04.2017 18:56:04
Hargon:

Mutta asiaan: ihan pätevä biisi tuo uusi One Foot Outta the Grave!

Kyllä.. Muutaman kerran on tullut mollattua MM:n biisimateriaalia täälläkin, mutta kyllä virtuaalipeukku nyt pitää nostaa, kun siihen on aihetta.
Whatever happened to all this season's losers of the year?
Angra Mainyu
30.04.2017 13:15:05
Hargon: Michaelin soolouran sauma oli 1989, mutta sen hän mokasi itse.

Kerro tarkemmin, miksi ja miten
Raabjørn Speiler Draugheimens Skodde
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)