Aihe: M-Audio M-Track ongelma, ei enää äänitä.
1
Cmoon
31.03.2017 15:15:13
Käytän FLstudio12 ohjelmaa ja äänikorttina on pari vuotta toiminut maudion m-track.
Fl studio 11:ssa äänitys ja muu toimi normaalisti. Jonkin aikaa sitten päivitin FL:län uudempaan versioon ja äänitys ei enää toimi. Tosin ongelma oli muistaakseni olemassa jo ennen uuteen versioon siirtymistä.

Mielestäni mulla on ihan oikea ajuri tähän äänikorttiin, ja asio-ajurikin latautui itsestään (?) uuteen FL siirtyessä. Käytän aina koneessaani äänikorttia, ja äänet jne toimii kun ääniasetuksissa FL:ssä on valittuna "Fl studio Asio". Jos koitan vaihtaa "M-Track quad asio driveriin", jolla äänittäminen onnistuisi, tulee näytölle teksti "Not enough Asio output channels available. At least 2 channels are needed".
Olen etsinyt aiheesta tietoa ja huomannut samantyylisiä kysymyksiä muilla foorumeilla mutta en ole löytänyt täysin selkeää vastausta ongelmaan.
Olen harkinnut vaihtavani muutenkin äänikorttia esim focusrite-scarlettiin, mutta pelkään että vaikka asentaisin sen koneelle, niin sama ongelma toistuisi..

niin ja sama homma kävi kun koetin vaihtaa asetuksia Abletonilla.
Olisiko kellään ideoita mitä voisi yrittää?
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)