Moonlightguitar 27.03.2017 22:01:47 | |
---|
Moi, tässä mietiskelin kesätöitä ja kun itse soitan kitaraa ja muutenkin musiikki suuri osa elämääni, nIin olisikohan kesätöitä, jotka jollain tavalla liittyvät musiikkiin? Tiedän, ei sellaisiin hommiin yleensä kesätyöläisiä oteta, mutta jos nyt tiedät jonkun tämäntapaisen paikan, niin olisin kiitollinen jos voit kertoa siitä. Kiitos mahdollisesta vastauksesta! |
Henri Henri Olavi 27.03.2017 22:53:10 | |
---|
Mites noi telinefirmat? Olen kuullut, että niissä on paljon muusikoita töissä. Sinne kun soittaa lanka puhelimella, niin yleensä irtoaa töitä. K.F.S. is the Only Law |
Henri Henri Olavi: Mites noi telinefirmat? Olen kuullut, että niissä on paljon muusikoita töissä. Sinne kun soittaa lanka puhelimella, niin yleensä irtoaa ) Ai siis mitkä telinefirmat? En ole ennen kuullutkaan, mutta kiitos tosi paljon vastauksesta! :) |
oksatboys 28.03.2017 13:08:45 | |
---|
Ei ole mitään telinevirmoja :D toi on palstan sisäpiirivitsi. Jos äänihommat kiinnostaa niin laatikoita, jotka sisältävät niitä äänihommia saattaa päästä työntelee. Samoin purkamaan jotain festareita jne. Katusoitto on toinen mitä tulee mieleen. |
Moonlightguitar 28.03.2017 13:53:09 | |
---|
oksatboys: Ei ole mitään telinevirmoja :D toi on palstan sisäpiirivitsi. Jos äänihommat kiinnostaa niin laatikoita, jotka sisältävät niitä äänihommia saattaa päästä työntelee. Samoin purkamaan jotain festareita jne. Katusoitto on toinen mitä tulee mieleen. Okeei, ja joo hyvä tiiänpä minäkin nyt nää sisäpiirivitsit ;D |
nisumaka 29.03.2017 12:05:16 | |
---|
Käväise kysymässä soitinkaupoista, jos tarvitsevat kesäapulaista. |
Moonlightguitar 29.03.2017 12:10:10 | |
---|
nisumaka: Käväise kysymässä soitinkaupoista, jos tarvitsevat kesäapulaista. Jepp, tässä Oulussahan onkin muutamia soitinkauppoja :) |
Misiu 29.03.2017 12:31:44 | |
---|
Noille festareille ainakin varmasti haetaan järkkäreitä yms mutta onhan ne toki pätkätöitä. Varmaan mahtavin juttu olis sullekki päästä jonkun bändin matkaan roudariksi tms mutta ei taida kellään olla varaa maksaa oikein palkkaa siitä? :/ "Ei mitään hätää! Kyllä se ehitään soundcheckissä harjotella!"
Humppa piristää ja pi.. |
V.M.V 29.03.2017 12:48:55 | |
---|
|
TomiA. 05.04.2017 15:12:46 | |
---|
Olen ainakin muutaman kerran esiintynyt kesäaikaan, viime kesänä esiinnyin muistaakseni yhden kerran katumuusikkona. Nimeni on Tomi Antinoja |
Moonlightguitar 09.04.2017 18:47:23 | |
---|
TomiA.: Olen ainakin muutaman kerran esiintynyt kesäaikaan, viime kesänä esiinnyin muistaakseni yhden kerran katumuusikkona. Joo, tuokin ehdottomasti hyvä idea, pitäisi vaan löytää enemmän porukkaa, jotta saisi muutakin kuin kitaran soittoa. :D |