Jenka 12.06.2004 11:54:43 (muokattu 12.06.2004 11:55:12) | |
---|
Mitä mielikuvia herättää? Menijöitä? Mä olen sittenkin menossa.. ei mitenkään täysillä innosta, mutta enpä menetä siinä mitään. Ja onhan siellä jotakin hyvää kuitenkin esim. Jonna Tervomaa. Mielenkiintoista nähdä myös ne muutkin. Sää on ilmeisesti synkkä, ehkäpä se vähentää porukkaa.. ;) Joo, tulen vaikka kertomaan tänne sitten fiilikset ja mielipiteet konsertin jälkeen. Summer make good. |
D_Steele 12.06.2004 12:10:53 | |
---|
Joo mä olen menossa. En nyt ole ihan näitä Antti-Tuisku-on-ihQ-ihmisiä mut hauskaahan sinne mennään pitämään. Jos haluatte päästä telkkariin menkää eturiviin ja moshatkaa kaikki Tuiskun biisit läpi. Ensin ajattelin kirjoittaa tähän jotain mutten keksinyt mitä |
Jenka 12.06.2004 12:44:28 (muokattu 12.06.2004 12:44:59) | |
---|
Joo mä olen menossa. En nyt ole ihan näitä Antti-Tuisku-on-ihQ-ihmisiä mut hauskaahan sinne mennään pitämään. Jos haluatte päästä telkkariin menkää eturiviin ja moshatkaa kaikki Tuiskun biisit läpi. No totta kai! Just telkkariin pääsyn takiahan mä sinne menenkin ;). Pitäsköhän väsätä vielä joku "Antti Tuisku rocks"-kyltti (vaikken Antista välitä.. mut siitä tv:ssä näkymisestä kyllä!) Summer make good. |
MV 12.06.2004 12:44:56 | |
---|
Mitä bändejä siellä on? mitä tähän pitäis laittaa perkele? |
Jenka 12.06.2004 12:45:35 | |
---|
Mitä bändejä siellä on? www.nrj.fi mm. E-type, Nu Virgos.. :D Summer make good. |
Jenka 12.06.2004 23:08:24 (muokattu 12.06.2004 23:08:43) | |
---|
Negative jäi kokonaan väliin.. Pakarista ehti näkemään yhden biisin puolikkaan verran.. Bomfunk ok, Neljä Ruusua jees. Nu Virgosia ei tullut juuri tuijoteltua, mutta naisenergiaa..jee. antti oli yhden biisin ehtinyt esittää..sitten se lähti pois lavalta eikä tullut enää takaisin...Selvisi juuri, että syynä oli PULLO, jonka joku heitti sinne lavalle.. kauempana kun oltiin poissa screeninkin näköpiiristä, niin ei tullut nähtyä mitä siellä oikein tarkalleen tapahtui. Todella kurjaa. Hulluja riittää. Pullon heittäminen osoittautui myös syyksi Jonnan poistumiselle kesken toista biisiä. Vitsi mua harmitti ihan hirveästi kun se lähti tosta vaan kesken biisiä.. ja jäi tosiaan auki itse paikan päällä, että mitä siellä lavalla oikein tapahtui kun sitä ei puitu sitten yhtään... Harmittaa kyllä koska oli hyvä meininki erityisesti silloin kun Jonna esiintyi. Technicolour Ok.. E-Type oli piristys.. :) Kwanilta oli hauskaa kuulla se Padam.. sen jälkeen lähdettiin jo kävelemään pois päin. Ennen pahinta ryysistä. Märät sukat oli kiva saada pois... satoi enimmäkseen. Summer make good. |
hirvoksi 13.06.2004 00:03:22 | |
---|
Paikalla tuli oltua ja fiilis oli sateesta huolimatta aika OK, mukavasti porukkaa jne. Sitten kuitenkin fiilis meni, syystä josta nelonen.fi kirjoittaa näin:
Pullosade esti Antti Tuiskun esityksen (12.6.2004 19:37) Idols-tähti Antti Tuiskun esiintyminen Kaivopuiston ilmaiskonsertissa typistyi fanijoukon pettymykseksi puolikkaaseen kappaleeseen. Tuiskua kohti heitettiin kymmeniä lasisia olutpulloja, joista yksi vahingoitti taustatanssijaa. Järjestysmiehet ovat ohjanneet pullojen heittelijät poliisin puheille. Helsinki-päivän ilmaiskonsertti veti Kaivopuistoon arviolta 25 000 juhlijaa. Parin viime kesän yleisömääristä kuitenkin jäätiin tällä kertaa selvästi. Helsinki-päivän ilmaiskonsertteja on järjestetty lähes 20 vuoden ajan. Kaivopuiston tapahtuman järjestivät tuttuun tapaan Helsingin kaupungin nuorisoasiainkeskus ja Radio NRJ. STT
Kyllä täytyy ihmetellä että minkälaiset ääliöt rupeavat viskomaan artistia kohti lasipulloilla! Ei kyllä mitään järkeä. Jos ei naama omaa mieltä miellytä onko pakko tunkea sinne eturiviin vain häiriköintitarkoituksessa. Paikalla varmasti oli kuitenkin muutama tuhat ihmistä jotka tuonkin keikan olisivat halunneet nähdä. Itse en Tuiskun Antin musiikillisista ansioista hirveästi välitä, mutta shown ensimmäiset pari minuuttia antoivat kuitenkin luvan odottaa mielenkiintoista esitystä. No, fiilis kun meni niin ei sitten tullut jäätyä katsomaan Tervomaan Jonnaakaan. Tavallaan jotenkin pystyn ymmärtämään Antti Tuiskua kohti heittelyn jonkinlaisena reaktiona Antin tekemisiä vastaan, mutta jos heittely jatkui Jonnankin keikalla onkin kyse ilmeiseti vain yleisestä kusipäisyydestä! Sääliksi kävi niitä jotka olivat odottaneet Tuiskun esitystä jostain eilisestä asti. Ainakin NRJ:n Kristiinan mukaan sellaisiakin paikalla oli. Pois mennessä törmäsin vielä ratikkapysäkillä porukkaan, jotka olivat tulleet bussilla Oulusta asti vain Tuiskun keikan takia. Tulipa heille aika arvokkaat pari minuuttia. Kaivarin konserteissa on tullut käytyä jo vuosikausia, mutta en kyllä tällaista tapausta muista. Aina on tähän asti ollut mukavaa ja leppoisaa. Mitä nyt vähän liikaa porukkaa silloin kun Shakira oli esiintymässä, mutta ei kuitenkaan tällaista idioottihäiriköintiä! Onneksi ainakin osa tästä apinalaumasta saatiin kiinni. - Pete |
Ben_D 13.06.2004 00:08:37 | |
---|
Mä muistan 80-luvun lopulla Hämeenlinnan Giants Of Rockissa kun Suicidal Tendenciesin (muistaakseni) basisti sai pullosta päähänsä ja soitti loppukeikan side päässä. No, pullonheittäjä sai asianmukaisen kohtelun yleisön kädestä ;) |
aivokuolio 13.06.2004 00:14:27 | |
---|
turbonegron keikalla new yorkissa joku piripääpunkkari heitti laulaja hankia pullolla päähän, ja keikka jouduttiin keskeyttämään. pullonheittäjä oli niin sekaisin ettei edes tiennyt minkä bändin keikalla oli. noh, turbonegron faniarmeijan turbojugendin jäsenet nappasivat häirikön ja potkivat äijältä vaatimattomasti koko hammaskaluston kurkkuun... |
hirvoksi 13.06.2004 00:15:32 | |
---|
Aivan oikein! Lavalle pullotettavaksi kaikki heittelijät, niin tietävät miltä se tuntuu... No ei vaiskaan. Muistui muuten mieleen tapaus Popedan keikalta Nummirockissa joskus 90-luvun alkupuolella. Mustajärven Pate sai pullosta, poistui backstagelle, palasi muutaman minuutin päästä ja tokaisi: "Näyttäkää mulle se jätkä, mä teen siitä jumalauta tikkataulun!" ja keikka jatkui. =D Joka tapauksessa mun mielestä olis ollu täysin perusteltua lopettaa koko konsertti, jos toi heittely ei olis sitten (ilmeiseisesti?) loppunut. - Pete |
Errorist 13.06.2004 00:15:58 | |
---|
Suicidal Tendenciesin (muistaakseni) basisti sai pullosta päähänsä ja soitti loppukeikan side päässä. Lieköhän ollut Trujillo sitten? how could hell be any worse?/
life alone is such a curse!/
fuck armageddon, this is hell! |
kivi 13.06.2004 00:26:40 | |
---|
Aivan oikein! Lavalle pullotettavaksi kaikki heittelijät, niin tietävät miltä se tuntuu... No ei vaiskaan. Jep, ei todellakaan. 1981 Damned kävi Korialla, ja joku idiootti heitti Captain Sensibleä kaljapullolla. Musiikki pysähtyi kuin seinään, vaikka Cap näppäränä veikkona oli saanut pullon kiinni ilmasta juuri kasvojen edestä (!). No, kapteeni kävelee lavan laidalle heitellen pulloa kädessään, katsoo heittäjää puoli minuuttia silmiin ja vvhiu! Kops! Keikka jatkuu... Jälkeenpäin veti hiljaiseksi pitkäksi aikaa. Ei paljon auta lohduttautua ajatuksella, että sitä saa mitä tilaa. |
Ben_D 13.06.2004 00:32:23 | |
---|
Lieköhän ollut Trujillo sitten? Offtopic, mutta tais olla Bob Heathcote.. |
Nimismies 13.06.2004 00:46:47 | |
---|
Musiikki pysähtyi kuin seinään, vaikka Cap näppäränä veikkona oli saanut pullon kiinni ilmasta juuri kasvojen edestä (!). Ollut varmaan melko coolin näköistä. Vähemmän coolia jos on pitänyt mennä heittämään takaisin. Kaikista eniten ottaa kuitenkin pannuun, että mua ja Turboa sanotaan häiriköiksi. Mielestäni häirikkö on sellanen floodaaja, jolla ei ole mitään asiaa ja ainut missio on häiritä muiden keskustelua. - Mahe |
Axelino 13.06.2004 00:51:53 | |
---|
Kuulemma (kaveri kerto) jossain festareilla (oisko ollut rantarockissa) Scootterin laulajaa heitettiin pullolla, ja tämä sitten heitti heittäjää mikillä. Ja molemmat sairaalaan. Don't make me come down there! -God |
Joo, tosi naurettavaa toi pullojen heittely! Antti Tuiskunkin esityksen olisin mielelläni nähny livenä kun ei oo tullu muuta kuin Idolsseja ja se musavideo nähtyä... Ekan biisin koreografia vaikutti ihan mukavalta. Ja vielä Jonna Tervomaanki keikka pilattiin..... Ihmeellistä menoa. Niin, tähän pullo aiheeseen vielä. Saipa siellä joku viaton katsojakin lasisen kaljapullon niskaansa kun seuraili pahaa aavistamatta keikkaa.... Kyllä niitä idiootteja näköjään riittää...!! Mutta muuten ihan onnistunut tapahtuma vaikka sääkin oli noin huono. Ihan hyvä tunnelma silti. :) |
d-iivil 13.06.2004 02:14:53 | |
---|
Joo, tosi naurettavaa... ...vielä Jonna Tervomaanki keikka pilattiin... ... Kyllä niitä idiootteja näköjään riittää...!! ...vaikka sääkin oli noin huono.... ---------------------------------------------------- Ihan hyvä tunnelma silti. :) Olenko minä ainut jolle tuli skitsofreeninen tai vähintäänkin erittäin ristiriitainen kuva kirjoittajasta / kirjoituksesta? :D |
kingdom 13.06.2004 02:37:11 | |
---|
Olenko minä ainut jolle tuli skitsofreeninen tai vähintäänkin erittäin ristiriitainen kuva kirjoittajasta / kirjoituksesta? :D Luultavasti. You say you want a revolution, well you know, we all want to change the world... |
sirdickyj 13.06.2004 09:39:26 | |
---|
Mä muistan 80-luvun lopulla Hämeenlinnan Giants Of Rockissa kun Suicidal Tendenciesin (muistaakseni) basisti sai pullosta päähänsä ja soitti loppukeikan side päässä. No, pullonheittäjä sai asianmukaisen kohtelun yleisön kädestä ;) Se "isän käsi" kuului muistaakseni Suicidalin solisti Mike Muirille, ei mikään marjanpoimija hänkään, jos ei sellainen toki ole pullosta saanut silloinen basisti Robert Trujillokaan. Samanlainen meininki olisi ollut poikaa Kaivarissakin, en itse ole varsinaisesti ihastunut Antti Tuiskun musiikkiin (=toiseksi kauheinta paskaa ever), , mutta kyllä tässä tapauksessa sympatiat on täysin herran puolella. Omat keikat on aika pienissä paikoissa, ja aina tulee monoa päähän tai kylkeen meikäläiseltä, jos lavalle tungetaan tai kaatuillaan. Pitäis ehdottomasti toimia niin, että kukaan esiintyjä ei soita nuottiakaan, jos ei voida tasata, että työolosuhteet ovat asianmukaiset. Niin Kaivarissa kuin Kannelmäen ravintola Britanniassakin. WHAT IS UNDERSTOOD NEED NOT BE DISCUSSED |
Malevolent 13.06.2004 12:06:34 | |
---|
Offtopic, mutta tais olla Bob Heathcote.. Njet. Trujillo selitti jossain haastattelussa että ainut muisto Suomesta on se, kun hän ST:n aikoihin sai pullon päähänsä ennen keikkaa. Oli kuulemma vetänyt heittäjää turpaan. |