kojones 15.03.2017 20:23:55 | |
---|
rattledad: T-Rexin bass Juice on toiminut mulla ihan mukavasti, tosin vertailupohjaa ei ole. Onko muilla millaisia kokemuksia tuosta? Hyvin toimiva perussärö, sama purkki kuin TC Vintage Bass Overdrive. |
Ostin Simblen. |
Tympee Huttunen 16.03.2017 13:42:02 | |
---|
J.Nikkanen: Ostin Simblen. Hyvä ratkaisu. Sopii kitarallekin hienosti joko ihan omillaan tai boostina. Toi on kyllä mielenkiintoinen pedaali kaiken hypen allakin. |
J.Nikkanen 16.03.2017 17:37:57 | |
---|
Tympee Huttunen: Hyvä ratkaisu. Sopii kitarallekin hienosti joko ihan omillaan tai boostina. Toi on kyllä mielenkiintoinen pedaali kaiken hypen allakin. Kyllä tämä nyt on pitkästä aikaa särö mistä jaksaa oikeasti olla innostunut. Tästä (ehkä) miedot rosot vaikka vallan komea pörinä lähtee "sensitivity" potikka kaakossa ja kaveriksi EBS Fuzzmo ja ehkäpä vielä kolmas, joku lämmin pieru tuohon lautaan koska mä voin. Se on ihan toinen juttu että tarviiko kolmea säröä vai ei, mutta onhan niitä kiva olla! |
Olli.M 16.03.2017 22:12:14 (muokattu 16.03.2017 22:18:21) | |
---|
J.Nikkanen: Kyllä tämä nyt on pitkästä aikaa särö mistä jaksaa oikeasti olla innostunut. Tästä (ehkä) miedot rosot vaikka vallan komea pörinä lähtee "sensitivity" potikka kaakossa ja kaveriksi EBS Fuzzmo ja ehkäpä vielä kolmas, joku lämmin pieru tuohon lautaan koska mä voin. Se on ihan toinen juttu että tarviiko kolmea säröä vai ei, mutta onhan niitä kiva olla! Mulla oli äsken treeneissä fuzzmo ekaa kertaa tositoimissa. Flat moodi ainut käyttökalpoinen, mutta sen takaa saakin jos ihan asiallista futsia kaiveltua. Shape potikka toimii klo 10-14 välissä, muuten liian muhjua tai liian sirisevää. Alapäätä ei hävitä ja läpi puskee tosi hienosti miksissä. Ihan asiallinen futsi ja halpakin. E. Arion bass distortion on helvetin hyvä. Mokoma muovipurkki. Ehkä paras distortion mitä on tullut testattua aikoihin. Laadukas purkki rumissa vaatteissa. |
J.Nikkanen 16.03.2017 22:25:56 | |
---|
Olli.M: Mulla oli äsken treeneissä fuzzmo ekaa kertaa tositoimissa. Flat moodi ainut käyttökalpoinen, mutta sen takaa saakin jos ihan asiallista futsia kaiveltua. Shape potikka toimii klo 10-14 välissä, muuten liian muhjua tai liian sirisevää. Alapäätä ei hävitä ja läpi puskee tosi hienosti miksissä. Ihan asiallinen futsi ja halpakin. Potikat mulla n. klo 2 - 12 - 2 - 9 ja character keskiasennossa. Semmonen ihan överipörinä tuolleen ja saa olla, toki saishan tuosta muutakin saundia irti mutta tuommosena oikeinkin mega! Lähes huumori jopa. |
Tympee Huttunen 17.03.2017 07:32:00 | |
---|
Mulla on tuo Fuzzmo myös. Ihan älytön pedaali kyllä, mutta kyllä sillekin varmasti paikkansa on ja pedaali saa hyllyssä sitä odotella. Soundi on jotenkin sirinää ja blendin käytöllä toi sirinä on jotenkin "erillään" puhtaasta soundista. Ennemmin vaan blendit nolliin ja pelkällä säröfuzzilla. EBS:n multidrive on varsin toimiva sellaiseen rähisevään bassosoundiin. |
Olli.M 17.03.2017 09:48:29 | |
---|
Tympee Huttunen: Mulla on tuo Fuzzmo myös. Ihan älytön pedaali kyllä, mutta kyllä sillekin varmasti paikkansa on ja pedaali saa hyllyssä sitä odotella. Soundi on jotenkin sirinää ja blendin käytöllä toi sirinä on jotenkin "erillään" puhtaasta soundista. Ennemmin vaan blendit nolliin ja pelkällä säröfuzzilla. EBS:n multidrive on varsin toimiva sellaiseen rähisevään bassosoundiin. Flat moodissa tuota sirinää ei ilmene, ja blendikin käyttyäytyy munsta paremmin. Shape potikka max klo 14. Scoopattuna tosiaan blendi kuulostaa jotenkin irrallaan olevalta ja sirisee. |
Vessajono 18.03.2017 03:03:16 | |
---|
Source Audio Aftershock kinostelis, onks kellään kokemuksia? Zed: Parasta mitä ihminen mielestäni voi tehdä, on tuijottaa synkkänä ulos asuntonsa ikkunasta ja pelätä tulevaisuutta saatanasti. Nobelanereita juotu vuonna 2017: 151 |
J.Nikkanen 18.03.2017 21:11:25 | |
---|
J.Nikkanen: Ostin Simblen. Ekat bänditreenit takana, ei mitään negatiivista sanottavaa. Hyvin pelaa ja soundi on mieluinen. |
öl m 19.03.2017 10:27:09 | |
---|
Vessajono: Source Audio Aftershock kinostelis, onks kellään kokemuksia? Bassodadassa oli joku, jolla oli. En muista enää ketä. "Voidaan varmaankin olla yhtä mieltä siitä, että te tarvitsette tällaisen laitteen." |
isorokko 21.03.2017 09:08:52 | |
---|
Vessajono: Source Audio Aftershock kinostelis, onks kellään kokemuksia? Mulla on ja kovasti olen diggaillut. Soundia irtoo ihan ns. joka lähtöön, jos jaksaa säätää, mutta perinteiselläkin meiningillä (ilman pc-jumppaa) pärjää hyvin. Mulla on laudassa tuo Aftershock ja saman firman Nemesis, joita ohjailee saman firman Neuro Hub. Kätevästi saa vaihdettua midimousella biisin aikana presettiä kummastakin, vaikka samaan aikaan aikaan. |
Tympee Huttunen 21.03.2017 09:19:47 | |
---|
Olli.M: Flat moodissa tuota sirinää ei ilmene, ja blendikin käyttyäytyy munsta paremmin. Shape potikka max klo 14. Scoopattuna tosiaan blendi kuulostaa jotenkin irrallaan olevalta ja sirisee. Oli pakko ottaa Fuzzmo taas testiin. Onhan toi pöristimenä ihan mainio. Yllättävän hyvin toimii myös kitaralla. Jos jotan Ufomammuttia soittaisi, niin toihan olisi ihan omiaan sellaiseen massiiviseen pehmeään fuzzsäröbassovalliin. |
kojones 21.03.2017 20:39:43 | |
---|
Frank Caskelot Effectsin Spaghetti OD ja Fuzzmancer on nyt ollu muutamat treenit testissä, Fuzzmancer syö alapäätä turhan rajusti mutta puhdas signaali rinnalle niin on erinomainen pöristin. Spaghetti OD tuo taas kivasti lämpöä ja pientä turinaa soundiin, se saa olla koko ajan päällä. |
Keny 22.03.2017 22:24:50 | |
---|
Mulla hoitanu säröä Redwitch Factotum ja on viellä octaveri mukana omalla kytkimellä.Laitoin just myyntiin kun uskottelin itelle et Darkglass on kuitenkin se parhaiten sopiva. Blow wind blow, where ever you may go... - Tom Waits |
Dropped C 23.03.2017 15:51:52 | |
---|
Darkglass Vintage Microtubes on kyllä hyve. |
Keny 23.03.2017 21:59:33 | |
---|
Dropped C: Darkglass Vintage Microtubes on kyllä hyve. On juu just se ja jos rahat riittää niin se Ultra.Jotenki diggasin sen soudista älyttömästi ja ihan jo se pelkkä eq osasto on tosi ilmava ja hyvä. Pientä nuppia kans hakemassa ja jos sen DG 900 nupin ottas niin ei tarttis ultraa, mut kun ei rikas oo. Blow wind blow, where ever you may go... - Tom Waits |
Bugsy Boy 24.03.2017 12:59:20 | |
---|
Ei varsinaisesti säröhommia, mutta vanhan liiton putkimurinaa; Hommasin juuri Tech21 Character Oxford -overdrive/preamp -pedaalin, ja oon tykännyt todella paljon. Treeniksellä homma hoituu Orangen stackilla ja EBS:n Multidrivella (josta myös pidän todella paljon) mutta koticombon kautta ja nauhoittelussa toi Oxford on todella jees jos tykkää old school Orange soundista. Gainiakin löytyy hyvin ihan sinne Black Sabbath/Geezer pörinöihin asti. SansAmpin Bass Driveriakin on kokeiltu ja ihan ok sekin, mutta soundi on enemmän kuitenkin Ampegin potku munille -suuntaan kuin tuota Orangen paksua ja likaista tuuttia. Oxfordilla löytyi juuri se oma soundi aika hyvin. Kitarapedaali tosin, eli bassonupikka saa olla suht kaakossa mutta eipä tuo haitanne. Free Your Mind... And Your Bass Will Follow |
metlica 24.03.2017 14:28:39 | |
---|
Oli aiemmin varalla DIn kanssa toi vintage micorcubes, mutta nyt on niin bassoton tallamikki, että pääty takas lautaan. Oikein jees What's yours?! |
Olli.M 01.04.2017 15:23:45 | |
---|
MP Fire Red Fuzz ja Idiotbox Blowerbox kloonit tulossa. Rapsaa kun virallista. Isot pojat rapakon takana tuota Blowerboxia suitsuttavat kovasti. Rat johdannainen kyseessä. Red Fuzz taas Muff variantti. |