Aihe: Pelaaminen - Tietokone/konsoli/mobiili
1 2 3 4 537 38 39 40 41236 237 238 239 240
Milkop
03.03.2017 17:59:46 (muokattu 03.03.2017 18:07:23)

Itsellä toimi ihan hyvin, tosin tekstuurit joutui laskemaan low'lle kun on vain 2gt näyttömuistia. Maailma kuitenkin ihastutti suuruudellaan ja tunnelmallaan, vaikka peli muuten ehkä vähän kylmäksi jättikin. Bugeja kyllä oli itselläkin, crouchaus/prone ei välillä toiminut, kameran ohjaus sekoili ja pahimpana ukko ei mennyt enää jossain vaiheessa suojaan vaan jäi kökkimään nenä kohti seinää.

Toisaalta jotenkin kiinnostaisi jatkaa pelaamista, mutta tämän perusteella en ainakaan julkaisun aikaan ole ekana jonossa. Mutta pelithän ovat muutenkin nykyään huonoimmillaan julkaisussa ja ennakkotilaaminen on täysin kaistapäiden touhua :D
"Jos olet suuren hotellin aulassa ja kuulet 'Tonava Kaunoisen' soivan, häivy vähän helvetin äkkiä. Älä mieti. Juokse."
Decadetroll
04.03.2017 07:51:27
Milkop: Itsellä toimi ihan hyvin, tosin tekstuurit joutui laskemaan low'lle kun on vain 2gt näyttömuistia. Maailma kuitenkin ihastutti suuruudellaan ja tunnelmallaan, vaikka peli muuten ehkä vähän kylmäksi jättikin. Bugeja kyllä oli itselläkin, crouchaus/prone ei välillä toiminut, kameran ohjaus sekoili ja pahimpana ukko ei mennyt enää jossain vaiheessa suojaan vaan jäi kökkimään nenä kohti seinää.

Toisaalta jotenkin kiinnostaisi jatkaa pelaamista, mutta tämän perusteella en ainakaan julkaisun aikaan ole ekana jonossa. Mutta pelithän ovat muutenkin nykyään huonoimmillaan julkaisussa ja ennakkotilaaminen on täysin kaistapäiden touhua :D

Joo, ei pelkoa, että tulisi ennakkotilattua. Kiinnosti ihan hitosti tämä, kun vuosien varrella näki aina videonpätkiä ja näytti just siistiltä menolta, mutta testin jälkeen innostus hiipui aika pohjamutiin. Ehkä sitten vuoden-parin päästä voi kokeilla uudemman kerran, kun bugit on fiksailtu ja peli on niin hyvässä kuosissa, kuin se tulee ikinä olemaan.

Harmillisen vähän on nyt uusia kiinnostavia pelejä tulossa. Toisaalta taas hyvä, kun steamin kirjastossa on jo kolmatta sataa peliä odottelemassa...
I am therefore leaving immediately for Nepal, where I intend to live as a goat. Master of Teräskäsi 2016
Tympee Huttunen
04.03.2017 23:11:06
Nintendo Switch. Onkohan toi huippu? PS4 jäi mulla ostamatta.
Milkop
05.03.2017 15:11:24

Tympee Huttunen: Nintendo Switch. Onkohan toi huippu?

Varmasti :D

No ei vaan, kyllähän sitä itseäkin uusi Zelda kiinnostaisi mutta en minä tuosta mitään lähtisi maksamaan.
"Jos olet suuren hotellin aulassa ja kuulet 'Tonava Kaunoisen' soivan, häivy vähän helvetin äkkiä. Älä mieti. Juokse."
Tympee Huttunen
05.03.2017 15:30:08
Milkop: Varmasti :D

No ei vaan, kyllähän sitä itseäkin uusi Zelda kiinnostaisi mutta en minä tuosta mitään lähtisi maksamaan.

Joo, koitin katsoa noita pelejä, mutta ei kyl mikään kiinnosta.
Van Hannes
06.03.2017 14:21:36
Tympee Huttunen: Nintendo Switch. Onkohan toi huippu? PS4 jäi mulla ostamatta.

Kiinnostaa paljonkin, mutta tama pelitarjonta ei vielä houkuttele ostamaan, kun Zelda on ainoa mikä kiinnostaa. Ohjainten ja muiden tarvikkeiden hinnat on vielä ihan pilvissä myös ja online-asioista ei ole vielä mitään tietoa ulkona.
Zed
06.03.2017 14:56:21

Zelda tietysti olisi kova sana, mutta lähes yhtä paljon Switchissa kiehtoo minua pelikorttien maku. On nimittäin uutisoitu, että ne on tehty tarkoituksellisesti maistumaan ihan hirveältä scheisselta, jotta kakarat eivät niitä imeskelisi. Melkeinpä voisin ostaa yhden Switchin pelin ihan maistamistarkoituksessa, ja kyllästyessäni imeskelyyn myydä sen sitten huuto.netissä.
Elämäni on toisen kerroksen huoneisto, jonka avonaisesta ikkunasta heitellään huonoja CD-levyjä lumihankeen.
jtpennane
07.03.2017 13:17:44 (muokattu 07.03.2017 13:17:57)
Itseäni kiinnostaa Switch kyllä, mutta ehkäpä voisi rauhassa odotella vähintään jotain bundlea ja pelilistan laajenemista. Zelda näyttäisi erittäin hyvältä jo nyt, mutta ei sentään yhden pelin takia viitsi uutta konsolia edes harkita.
Saergh, Blaerah ja Seppo
Krice
07.03.2017 19:48:21

Switchistä voi tulla plus-versio paremmilla ominaisuuksilla, sen verran ankea hökötys kuulemma on kyseessä. Itse ainakin taidan odotella sitä. Nintsulla on ollut tapana ainakin käsikonsojen tapauksessa tehdä uusia versioita.
Kimmo72
08.03.2017 05:33:14
Sama homma. Mulla on jo pari tablettia. En tarvi enää kolmatta.
Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
"She said I dont like Dream Theater that much, but I had a pen, and some paper, so what the fuck..." -Kevin Moore
Juicy
11.03.2017 22:08:25

Tympee Huttunen: Nintendo Switch. Onkohan toi huippu? PS4 jäi mulla ostamatta.

Jäänee kauppaan ainakin toi eka malli. https://youtu.be/Cb-srOfRqNc
aivokuolio
12.03.2017 12:07:15
Perkele että näyttää kiihottavalta tuo Mass Effect Andromeda mutta eipä ole tullut sarjan aiempia osia pelailtua. Onko täällä asian tuntia miehiä jotka osais sanoa että tartteeko tuota pelatakseen tuntea entuudestaan itse stooria vai voiko hypätä messiin suoraan?
Milkop
12.03.2017 12:23:06

aivokuolio: Onko täällä asian tuntia miehiä jotka osais sanoa että tartteeko tuota pelatakseen tuntea entuudestaan itse stooria vai voiko hypätä messiin suoraan?

Olen ymmärtänyt että voi hypätä suoraan kehiin vaikka maailma, hahmot ja eri rodut saattavatkin olla tutumpia jos on aiempiakin pelejä pelannut. Kannattaahan se kyllä muutenkin koska mielestäni ovat yksiä viime sukupolven parhaista peleistä.
Informaatiokameli
15.03.2017 09:10:32

Milkop: Olen ymmärtänyt että voi hypätä suoraan kehiin vaikka maailma, hahmot ja eri rodut saattavatkin olla tutumpia jos on aiempiakin pelejä pelannut. Kannattaahan se kyllä muutenkin koska mielestäni ovat yksiä viime sukupolven parhaista peleistä.

Komppia tälle.
Everybody loves somebody but nobody loves rumpali.
Milkop
15.03.2017 09:59:25 (muokattu 15.03.2017 10:01:05)

https://www.rockpapershotgun.com/20 … ect-andromeda-review-opening-hours/

No ei vakuuta ainakaan tämän perusteella. Hyllyyn jää(nee). Taidan mieluummin kokeilla lähteekö susiboksi vielä käyntiin ja pelata vanhan trilogian uudelleen läpi.

E: Mikä helvetti noiden hahmojen naamojakin vaivaa? Eisss...
santakasa
15.03.2017 10:08:53
Koska sormeni ovat lyhyet, olen keksinyt omia twistejä omalle motoriikalleni. - mace2691
tomaattiorava
15.03.2017 12:12:56
Vihdoin pääsin käsiksi dark souls III:een ja viitisentoista tuntia takana.
Tiedä sitten oonko niin kova soulsborne-veteraani vai mistä johtuu että tää ei oikee tunnu munissa kuten aikaisemmat. Tähän asti ainakin ollut aivan helevetin helppo. Oisko nyt 5 tai 6 bossia nurin ja kaikki paitsi crystal sage kaatui heti toisella yrittämällä, crystal sage vaati kolme. Eipä ois DS 1:ssä moinen tullut kuuloonkaan.
Ja niitä nuotioita on hyvä tavaton kymmenen metrin välein, jokapaikassa! Bonfires everywhere?!
Eos
15.03.2017 19:01:56

Milkop: https://www.rockpapershotgun.com/20 … ect-andromeda-review-opening-hours/

No ei vakuuta ainakaan tämän perusteella. Hyllyyn jää(nee). Taidan mieluummin kokeilla lähteekö susiboksi vielä käyntiin ja pelata vanhan trilogian uudelleen läpi.

E: Mikä helvetti noiden hahmojen naamojakin vaivaa? Eisss...

Joo-o, mulle Bioware kuoli DAII:n myötä. Kalmaa palasin tökkimään vielä ME3:n kanssa, mikä oli vähän kuin seuraisi vierestä läheisen ihmisen antautumista kuolettavalle taudille.

Monesti tekisi itselläkin mieli palata aiempien pariin, vaan ajatus kolmosesta tappaa innon alkuunsa.
Kampela77
15.03.2017 20:23:06
tomaattiorava: Vihdoin pääsin käsiksi dark souls III:een ja viitisentoista tuntia takana.
Tiedä sitten oonko niin kova soulsborne-veteraani vai mistä johtuu että tää ei oikee tunnu munissa kuten aikaisemmat. Tähän asti ainakin ollut aivan helevetin helppo. Oisko nyt 5 tai 6 bossia nurin ja kaikki paitsi crystal sage kaatui heti toisella yrittämällä, crystal sage vaati kolme. Eipä ois DS 1:ssä moinen tullut kuuloonkaan.
Ja niitä nuotioita on hyvä tavaton kymmenen metrin välein, jokapaikassa! Bonfires everywhere?!

Hankalat bossit on hyvä asia, mutta kyllä mua Dark Souls 1:ssä alkoi kyrpiä se bossille juoksentelu ja saman roskan siivoaminen aina matkalta uudestaan. Ei siinä ollut haastetta vaan rangaistuksena bossin ryssimisessä oli lähinnä pelaajan ärsyttäminen. Ei se tuonut mitään varsinaista lisähaastetta.
Interviewer: "So Frank, you have long hair. Does that make you a woman?" Frank Zappa: "You have a wooden leg. Does that make you a table?"
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)