Teme.H: Yleensä on mennyt tavara hyvin kaupaksi, jos ei rahalla niin vaihdolla. Nyt näyttää huonolta vaikka on hintakin kohdallaan. Saattaa olla et pitää viedä Tokai kaniin vähäks aikaa jos ei mee kaupaksi. Ei viittis ihan ilmaseksikaan siitä luopua. Myin LC-105n 780 eurolla, joten ehkä kannattaisi pudottaa hintaa ainakin 50? (Lausutaan elämään kyllästyneellä äänellä): "Jos ei kiinnosta niin ei tiällä mikkää pakko oo olla. Työ tiijättä missä on ovet." |
Teme.H 12.03.2017 19:51:43 | |
---|
LaMotta: Myin LC-105n 780 eurolla, joten ehkä kannttaisi pudottaa hintaa ainakin 50? Noissa Lc-85:ssa on viimeaikoina hinnat vaihdellut torilla 620-800 välillä, ja laitoin 600 käteishinnaksi, niin kyl se pitäis olla ihan ok. Tietty uutena noita ei enää saa, kun se halvin japanilainen LC on Lc-107, joka on vähän kalliimpi mitä noi 85 oli silloin kun niitä vielä sai. Spekseiltään noissa ei muuta eroa pitäis olla kuin kaulaliitos oon uudessa pitkää mallia. |
Laulava Kylätohtori 12.03.2017 20:02:36 | |
---|
LaMotta: Myin LC-105n 780 eurolla, joten ehkä kannattaisi pudottaa hintaa ainakin 50? 600 on kyllä halpa hinta. Uutenahan nuo ovat reilusti toista tonnia. Vaikka uskot itseesi, voit silti olla ihan paska. |
Laulava Kylätohtori 12.03.2017 20:04:28 | |
---|
Teme.H: Noissa Lc-85:ssa on viimeaikoina hinnat vaihdellut torilla 620-800 välillä, ja laitoin 600 käteishinnaksi, niin kyl se pitäis olla ihan ok. Tietty uutena noita ei enää saa, kun se halvin japanilainen LC on Lc-107, joka on vähän kalliimpi mitä noi 85 oli silloin kun niitä vielä sai. Spekseiltään noissa ei muuta eroa pitäis olla kuin kaulaliitos oon uudessa pitkää mallia. Samoja kitaroitahan ne. Tuo isompi mallimerkintä johtuu inflaation nostamasta hinnasta, ei siitä, että se kitara olisi yhtään sen parempi... Vaikka uskot itseesi, voit silti olla ihan paska. |
Teme.H 12.03.2017 20:27:13 | |
---|
Laulava Kylätohtori: Samoja kitaroitahan ne. Tuo isompi mallimerkintä johtuu inflaation nostamasta hinnasta, ei siitä, että se kitara olisi yhtään sen parempi... Joo, kyllä toi mallimerkintäasia tiedossa on. |
Laulava Kylätohtori 12.03.2017 20:34:10 | |
---|
Teme.H: Joo, kyllä toi mallimerkintäasia tiedossa on. LaMotta ei ilmeisesti tiennyt, kun ehdotteli hinnan alentamista... Vaikka uskot itseesi, voit silti olla ihan paska. |
LaMotta 12.03.2017 20:49:03 | |
---|
Laulava Kylätohtori: LaMotta ei ilmeisesti tiennyt, kun ehdotteli hinnan alentamista... On tiedossa karkeasti. (Lausutaan elämään kyllästyneellä äänellä): "Jos ei kiinnosta niin ei tiällä mikkää pakko oo olla. Työ tiijättä missä on ovet." |
Kontiak 12.03.2017 20:51:16 | |
---|
Teme.H: Noissa Lc-85:ssa on viimeaikoina hinnat vaihdellut torilla 620-800 välillä, ja laitoin 600 käteishinnaksi, niin kyl se pitäis olla ihan ok. Tietty uutena noita ei enää saa, kun se halvin japanilainen LC on Lc-107, joka on vähän kalliimpi mitä noi 85 oli silloin kun niitä vielä sai. Spekseiltään noissa ei muuta eroa pitäis olla kuin kaulaliitos oon uudessa pitkää mallia. Chapmanin ML-2 Thomannilta ilmaisella kuljetuksella ja kolmen vuoden takuulla n. 400 euroa. Ja parin viikon sisään tulee 2017 mallit. Miksi tuo hinta on kohdallaan? "If you dig it, you must learn it."
http://www.truthinshredding.com |
Teme.H 12.03.2017 23:04:31 | |
---|
Kontiak: Chapmanin ML-2 Thomannilta ilmaisella kuljetuksella ja kolmen vuoden takuulla n. 400 euroa. Ja parin viikon sisään tulee 2017 mallit. Miksi tuo hinta on kohdallaan? Miten jonkun uuden chapmanin hinta tähän liittyy? Jos joku haluaa 400,- hintasen Chapmanin niin siitä vaan sitten. Se on kuitenkin ihan erilainen soitin, ja muutenkin jos uutta haluaa niin niitä on kauppojen hyllyt väärällään. |
Ikihonka 13.03.2017 05:25:11 | |
---|
Kontiak: Chapmanin ML-2 Thomannilta ilmaisella kuljetuksella ja kolmen vuoden takuulla n. 400 euroa. Ja parin viikon sisään tulee 2017 mallit. Miksi tuo hinta on kohdallaan? Oli kyllä tyhmin kommentti ikinä... Samaa logiikkaa käyttäen miksi ostaa joku 400 euron Chapman kun saa Harley Bentonin lespan 80 eurolla. -Absoluuttinen puukorva- |
Krice 13.03.2017 09:15:38 (muokattu 13.03.2017 09:17:36) | |
---|
J2280: Samaa logiikkaa käyttäen miksi ostaa joku 400 euron Chapman Muistaakseni Chapsit ja LTD:t tehdään samalla tehtaalla. Tosin vaikka olisikin niin, niin onhan ne silti erilaisia kitaroita. Käsittääkseni jenkkikitaroissa on näkynyt selkeää hinnan nousua, mutta syytä siihen en tiedä. Edit: ai, kyse olikin Tokaista.. |
Iskariot 13.03.2017 10:29:28 | |
---|
Kylläpä torilla taas pääsi ylimääräisistä kamoista eroon suhteellisen kivuttomasti, mutta ehkä aiempaa vähemmän tuli yhteydenottoja. Ne harvat mitä tuli johtikin sitten lähes kaikki kauppoihin. No niin... No ei! |
masterhat 13.03.2017 11:28:32 (muokattu 13.03.2017 11:32:07) | |
---|
Itselläni on varman parikymmentä myytyä ja yhtä monta ostettu efektipedaalia, muuutamia vahvistimia, pa-kamat, studiomonitoreja, nauhoituskamaa, ja aina on tavara liikkunut. Joskus menee päivässä, joskus vie viikkoja. Olen suht höveli kauppamies hinnan suhteen, ja valmispudottamaan hintaa, toki itsekin yleensä kysyn suoraan"tiukkaa myyntihintaa ". Kovin usein ei tule enää uutena musakamaa ostettua, torilta löytyy hyvin tavaraa laidasta laitaan. Pyrin hoitamaan kaupat jämäkästi, määrätietoisesti ja nopeasti, kun yhteys myyjän/ostajan kanssa on saatu |
hallu 13.03.2017 16:22:27 | |
---|
Jostain viime lokakuusta alkaen olen myynyt joutilaaksi jäänyttä kamaa ja nyt lähti viimeinenkin vahvistin ja multa loppu myytävä...... ainakin hetkeksi :-). Niinpä tein laskelman mitä olen myynyt ja mitä ostanut viime lokakuusta alkaen. Olen myynyt kaikkea aika edullista kamaa pedaaleja, pari vahvaria, pari kitaraa, etc. sekalaista kamaa yhteensä noin 2500 euroa olen saanut niistä. Mutta samaan aikaan olen ostanut tilalle kamaa (torilta toki, jotain minäkin olen vuosien varrella oppinut :-D ), johon olen käyttänyt 3700 euroa....... ei hyvältä näytä :-D. Pahasti miinuksella siis mennään, mutta olenpahan saanut raivattua tilaa uudelle kamalle ja oikeastaan tässä näyttää tapahtuneen niin, että minulla on nykyisin vähemmän tavaraa, mutta se on vähän laadukkaampaa. Nyt ei tunnu olevan akuuttia tavaraähkyä. Myös tämän kirjoituksen voi linkata liitteeksi kun seuraavan kerran olen jeesustelemassa missä tahansa kuluttamisen turmiollisuudesta :-D . Jos se vaappuu ja vaakkuu, se on ankka |
Shredator 14.03.2017 12:43:05 | |
---|
Teme.H: Yleensä on mennyt tavara hyvin kaupaksi, jos ei rahalla niin vaihdolla. Nyt näyttää huonolta vaikka on hintakin kohdallaan. Tämä. Olisin valmis vaihtamaan kitaran vahvistimeen välirahankin kera mutta hiljaista on. |
Ochmo 14.03.2017 12:48:09 | |
---|
Juu, kyllä nyt tuntuu olevan hiljaista keppien ja vahvistimien osalta. Pari pedaalia ja pedaalisalkku on mennyt, mutta vähänkin hintavampi kama ei rahalla tunnu liikkuvan. Noh, eipä tässä nyt mikään kiirekään itsellä ole asioiden suhteen toisaalta. |
Gary the pine 22.03.2017 15:11:17 | |
---|
Tulin, näin, paskoin housuun. |
V.M.V 22.03.2017 15:18:17 | |
---|
Hyvin meni ylimääräinen Gallien Krueger kaupaksi. Ja hyvä minun kannalta että kellekään ei ollut kelvannut överihalpa Engl e530. Ostinpa sen siis pois roikkumasta. |
Åboensis 22.03.2017 16:37:35 | |
---|
Ihan kohtalaisestihan tuo näyttää menevän. Kaksi kitaraa olen saanut myytyä ja yhden ostettua tässä parin kolmen vkon sisällä... Sellaista kuluneiden vanhojen ritsojen ja romujen siirtelyä Mnettiläiseltä toiselle ;D. "Get some better tone and youre there - volume you dont need." - Scotty Moore Jeff Beckille |
ÄrGee 05.04.2017 02:47:24 | |
---|
Kaksi käyttäjää ovat merkinneet kitarani myynti-ilmoituksen muistiin, mutta mitään yhteydenottoja ei ole näkynyt... Ostakaa pois tai pidän itselläni :D TO THE STARS!!! |