Muusikoiden.net
19.04.2024
 

Media ja viihde »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Leijonan Luola USA (+Kanada)
1 2 3
Angra Mainyu
23.02.2017 15:25:25
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Joku aika sitten molemmista alkoi uudet kaudet, katoin männä viikolla ruutu.fi
hyvää kamaa, seuraako joku muukin teistä?
 
toi canada ei oo niin hyvä kuin usa
 
jp8000
23.02.2017 16:02:30 (muokattu 23.02.2017 16:03:19)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Olen katellu jo jonkin aikaa, hyvä sarja on kyseessä
 
"It was totally worth it" -homer simpson in the episode "fraudcast news"
vantage
23.02.2017 16:58:00
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Todella hyvä sarja.
Yleensä laitan krapulassa pyörimään tai sitten jos olen jossain missä on televisio niin tuota tulee joka ilta aika paljon. Takuuvarmaa viihdettä!
 
ps3t
23.02.2017 17:28:04
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ehdoton suosikki. Parasta on tyypit jotka pääsee rikastumaan jollain todella simppelillä ja arkielämää helpottavalla keksinnöllä. Ja sitten nämä jotka ovat haaskanneet miljoonia tyyliin hammastikkuun joka ei ole vielä tuottanut killinkiäkään. Harmi kun Suomen leijonan kidasta ei löydy kunnon jaksoja mistään.
 
"the only winning move is not to play"
Secreterial
23.02.2017 18:15:05
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Oon näitä seurannut jo pitkään satunnaisesti. Hyviä ja koukuttavia ohjelmia kyllä. Kanadan versio tuli ensin sillo joskus jimillä ja sekin oli ihan hyvä niin kauan, kunnes Herjavec ja O'Leary häippäsivät. Jenkkiversio on kyllä todella hyvä, mukavaa katseltavaa.
 
"I never bluff" - Cordell Walker
FatSam
23.02.2017 20:24:32
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Juuri katottiin pari jaksoa nauhalta, hyvää viihdettä tosiaan, eikä mitenkään aivotontakaan.
 
"Chillaa, senkin läskisami." -M4ss3 m/
Angra Mainyu
23.02.2017 20:47:56
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ihmetyttää miksi luolassa olevat eivät katso vanhoja jaksoja, lähes aina sama juttu että yliarvioivat yrityksensä, mut jenkithän ovatkin monesti aika tyhmiä.
kevin oleury on suosikkini ja mark cuban.
 
onneksi niitä suomi jaksoja ei näy missään enää, pari jatkoo katsoin aikanaan 0/5 pistettä, sama homma leijonanluola uk.
 
basisti1971
24.02.2017 04:54:50
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Moi.
 
Angra Mainyu: Ihmetyttää miksi luolassa olevat eivät katso vanhoja jaksoja, lähes aina sama juttu että yliarvioivat yrityksensä...
 
Eipä käsikirjoituksesta passaa kamalasti lipsua, voi jäädä TV-näkyvyys saavuttamatta.
 

 
Angra Mainyu: onneksi niitä suomi jaksoja ei näy missään enää, pari jatkoo katsoin aikanaan 0/5 pistettä....
 
Äläs ny, Höyrytorni-nuorukaisen näyttelijäsuoritus hakkasi 6-0 suurimman osan silloisistakin ammattinäyttelijöistä.
Nykyään voittosuhde lienee jo lähempänä 20-0 ;).
 
Pelkän käsikirjoituksen voimin ei tuollaista hittiä aikaiseksi saa, vaaditaan erikoislahjakkuus hoitamaan homman kotiin.
 
Seikka joka ei pikaisella nettisurffauksellakaan kyllä selvinnyt: Miksi Sony on tuon(kin) videon blokannut copyright-syistä?
 
T:Samuli
 
Sergei Fallinen
24.02.2017 08:08:25
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tuleehan tätä katsottua, jos osuu paikkaan, jossa on TV. Parasta tosi-TV:tä. Ei mua haittaisi, vaikka tekisivät lisää suomi-jaksojakin.
 
DirtyFingers
24.02.2017 08:36:40
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

O'leary on paras. Oikea kapitalisti.
 
Come with me for fun in my buggy
MV
24.02.2017 15:01:53
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mr. Wonderful on vitun kova.
 
"You're dead to me!"
 
HaloOfFlies
24.02.2017 23:59:51
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Wipebook oli kyllä nerokas idea. Ihmettelen, että miksi se sai nuivan vastaanoton. Arlene toki innostui heti.
 
Out on the street for a living, picture's only begun. Got you under their thumb.
öl m
25.02.2017 09:35:19
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

HaloOfFlies: Wipebook oli kyllä nerokas idea. Ihmettelen, että miksi se sai nuivan vastaanoton. Arlene toki innostui heti.
 
50 kirjoitus- ja pyyhkimiskertaa, ja on ostettava uusi Wipebook -> ei jatkoon.
 
(Käytännössä) tuhansia kirjoitus- ja pyyhkimiskertoja yhdellä Wipebookilla -> jatkoon niin, että pölisee.
 
"Voidaan varmaankin olla yhtä mieltä siitä, että te tarvitsette tällaisen laitteen."
Sergei Fallinen
25.02.2017 13:52:57
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tosifanit menevät toki kuulemaan, kun Mr. Wonderful tulee Suomeen:
 
https://increase.fi/
 
Angra Mainyu
25.02.2017 17:56:59
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

MV: Mr. Wonderful on vitun kova.
 
"You're dead to me!"

 
Kyllä. "Big companies crush you like cockroach"
 
"Mikä estää minua perustamasta $100.000:lla samanlaisen yrityksen, jolla myyntiä on saman verran, mitä sinä pyydät 10% + $100.000 ???" "Omistaisin 100% samalla rahalla koko yrityksestä mitä sinä pyydät"
 
HaloOfFlies
12.03.2017 11:35:16 (muokattu 12.03.2017 11:40:45)
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Olipa noilla Magic Moments-tyypeillä paljon uhoa ja vähän näyttöjä. En minä ainakaan kehtaisi mennä tuonne esittelemään jotain valokuvaussovellusta joka ei myy yhtään. Älypuhelimella toimiva ovikello on puolestaan jo ideana sen verran puistattava, etten yhtään ihmettele miksi kukaan ei siihen lähtenyt mukaan.
 
Out on the street for a living, picture's only begun. Got you under their thumb.
Hargon
13.03.2017 18:14:09
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tää on kyllä ihan paras. Sitä en tajua, että kaikki haluavat aina Barbaran tai sen QVC-Lorin mukaan, vaikka joltain toiselta (yleensä Kevin) olisi parempi tarjous.
 
Kanadan versio ei jotenkin toimi mulle. Siinä on ihan liikaa huumoriyrittäjiä. Jenkit enemmän tosissaan.
 
Kaikki yllä esitetyt mielipiteet ovat fiktiivisiä. Viittaukset todellisiin asioihin tai henkilöihin ovat täysin sattumanvaraisia.
Secreterial
13.03.2017 19:54:07
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hargon: Kanadan versio ei jotenkin toimi mulle. Siinä on ihan liikaa huumoriyrittäjiä. Jenkit enemmän tosissaan.
 
Mun mielestä siinä Kanadan versiossa oli hyviä ne kaudet, kun mukana oli Herjavec ja O'Leary...katsoin nyt sitä Kanadan versiota joku viikonloppu takaperin eikä kyllä vakuuttanut enää.
 
"I never bluff" - Cordell Walker
Angra Mainyu
15.03.2017 09:29:42 (muokattu 15.03.2017 13:14:22)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kevin Oleayryllä palo pinna uusimmassa jaksossa:
 
https://www.youtube.com/watch?v=in4mAqHn_d4
 
Angra Mainyu
16.03.2017 14:16:32
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Eilen tuli ruutu.fi Leijonan Luola Usa Kausi 8
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «