Aihe: Jääkiekkokausi 2016-17 (Liiga, KHL, NHL, CHL)
1 2 3 4 543 44 45 46 4780 81 82 83 84
Rauzku
08.03.2017 11:07:22 (muokattu 08.03.2017 11:08:40)

santakasa: Koivu iski aikamoisen tykitysmaalin viime yönä.

Oli kyllä kunnon kanuuna. Ei ollut kyllä maalinteko helppoa Wildille viime yönä. Katsoin vain koosteen, mutta aika heikoilta paikoilta usein yritettiin laukoa.
Audi Guatrolla Thaimaaseen
santakasa
08.03.2017 14:52:32
Rauzku: Oli kyllä kunnon kanuuna. Ei ollut kyllä maalinteko helppoa Wildille viime yönä. Katsoin vain koosteen, mutta aika heikoilta paikoilta usein yritettiin laukoa.

Mitä luin muiden kommentteja niin oli aika huono peli Wildilta yleensäkin. Coyle saisi herätä vaisusta kaudestaan. Ollut ihan toinen pelaaja kuin alku kaudesta.
Koska sormeni ovat lyhyet, olen keksinyt omia twistejä omalle motoriikalleni. - mace2691
Funkånaut
09.03.2017 10:07:21

Malkinille Gordie Howen hattutemppu.

Alkaa Winnipegin kohdalla näyttämään vähän kehnolta pudotuspelihaaveet. Eroa vaan viisi pistettä, mutta pelannut kolme peliä enemmän.
"Mitä? Lasku minun maksettavaksi, mitä? Kuuluu niin huonosti, en saa oikein selvää. Ai minulle konjakkia tulossa? Noo, nyt alkaa kuulua vähän paremmin." - J. Alfred Tanner
santakasa
09.03.2017 12:02:13
Funkånaut: Malkinille Gordie Howen hattutemppu.

Alkaa Winnipegin kohdalla näyttämään vähän kehnolta pudotuspelihaaveet. Eroa vaan viisi pistettä, mutta pelannut kolme peliä enemmän.

Raakaa peliä NHL:n pisteissä. Blues voitti Minnesotan ja Winnipeg hävis, joten ero heti meni noin suureksi, jota ei niin vain kurota umpeen kahden pisteen voitoilla. Toisknpäin kun olisi mennyt, ero olisi vain yksi piste. Alkaa taas korostua ettei runkosarjaa hoideta viimeisillä otteluilla vaan jokaisella ottelulla on merkitystä alusta asti.
Koska sormeni ovat lyhyet, olen keksinyt omia twistejä omalle motoriikalleni. - mace2691
santakasa
10.03.2017 10:42:54
Minnesota kärsi ensimmäisen perättäisen tappion sitten marraskuun. Onneksi haukat hävisivät niin Minnesota pysyi edelleen ykkösenä. Vähän kyllä nyt ryhtiä pitää saada tuohon pelaamiseen ja varsinkin puolustusalueen pelaamiseen. Heti ensi yönä pantterit vastassa.

Aho taas vähän jotain sekoili kentällä, kun tuli tehot 2+1. Hattutemppukin oli lähellä, kun meinasi avata maalitilinsä ottelussa 1 vs. 1 -tilanteessa. Siitä vain punnersin itsensä läpiajoon isommasta pelaajasta. Kiva kausi suomalaisittain, kun jo kolme pelaajaa rikkonut 20 maalin rajan: Laine, Granlund ja Aho. Koivu, Barkov ja Ma. Granlund pääsevät todennäköisesti kaikki kolme myös rikkomaan tuon rajan. Viimeksi, kun kuusi suomalaista rikkoi 20 maalin rajan, pitää mennä aina kauteen 88-89 asti. http://www.nhl.com/stats/player?agg … er=gamesPlayed,gte,1&sort=goals
Angra Mainyu
10.03.2017 11:14:14
Mix Jari Kurri pelas yhden kauden italiassa 90 luvun alussa?
diivailiko se ja otti paremman sopimuksen sieltä?
Hetfield
10.03.2017 11:28:30

santakasa: Viimeksi, kun kuusi suomalaista rikkoi 20 maalin rajan, pitää mennä aina kauteen 88-89 asti. http://www.nhl.com/stats/player?agg … er=gamesPlayed,gte,1&sort=goals

Näyttäis olevan kausi 87-88. Mutta juum, kauan on aikaa siis.
Alright, alright, alright!
santakasa
10.03.2017 13:48:11
Hetfield: Näyttäis olevan kausi 87-88. Mutta juum, kauan on aikaa siis.

No katoppa. Jotain sekoilin.

https://fi.wikipedia.org/wiki/Jari_Kurri
Syksyllä 1990 Kurri siirtyi Pohjois-Amerikasta Italiaan ja pelasi kauden 1990-1991 HC Devils Milanon joukkueessa Italian jääkiekkoliigassa. 30 runkosarjaottelussa tehopisteet 27+48=75 kerännyt Kurri oli mukana myös kevään 1991 MM-kisoissa. Kurrin Italiassa viettämää kautta voidaan pitää välivuotena huippukiekkoilusta, tarkoituksena samalla varmistaa myös osallistuminen MM-kotikisoihin Stanley Cupin pudotuspelien sijaan.
DM
10.03.2017 16:33:01
Hieman eissss-osaston maalejakin tuli Dubnykille viime yönä, mutta ei se pelikään huonoa ollut. Vasylta ehdottoman kuuma ilta. Isles ja Leafs ottivat myös voitot, joten eroa on edelleen, mutta salama tulee suht hyvällä asenteella. Veikkaan, että viimeistään kuukauden vaihtuessa ollaan noustu viivan oikealle puolelle.
If you find yourself lost in the woods, fuck it, build a house. "Well, I was lost, but now I live here!" -Mitch Hedberg
masterhat
10.03.2017 21:12:45
laittoipa Kuteikin puolesta kentästä aikamoisen häkin äsken Koskirannan selän taa :D
SKA tasoitti voitot, harmi :(
vantage
10.03.2017 22:46:48
masterhat: laittoipa Kuteikin puolesta kentästä aikamoisen häkin äsken Koskirannan selän taa :D
SKA tasoitti voitot, harmi :(

Juuri nämä kaksi samaa asiaa olin tulossa sanomaan!
santakasa
11.03.2017 05:28:07
Onneksi Minnesotan tappioputki kesti vain sen kaksi ottelua. Mukavaa myös, kun haukat hävisivät.
santakasa
12.03.2017 17:11:27
19:30 aikoihin alkaa Minnesota-Chicago. Itseltä jää ainakin ensimmäinen erä väliin työmatkan takia. Iso peli pudotuspelejä ajatellen.
Hetfield
12.03.2017 17:24:10

santakasa: 19:30 aikoihin alkaa Minnesota-Chicago. Itseltä jää ainakin ensimmäinen erä väliin työmatkan takia. Iso peli pudotuspelejä ajatellen.

18.30 paikkeilla näyttäisi jo alkavan. Itelläkin menee ohi säbätreenien takia.
Alright, alright, alright!
santakasa
12.03.2017 18:09:11
Hetfield: 18.30 paikkeilla näyttäisi jo alkavan. Itelläkin menee ohi säbätreenien takia.

Äh, kylläpä mä nyt sekoilen noiden lukujen kanssa.
santakasa
12.03.2017 20:10:03
Yhtä maalia, mutta ne maalit ratkasee.
Stradlin
13.03.2017 08:00:45
Angra Mainyu: Mix Jari Kurri pelas yhden kauden italiassa 90 luvun alussa?
diivailiko se ja otti paremman sopimuksen sieltä?

Halusi siirron Gretzkyn seuraksi Kingsiin, mihin Oilers ei suostunut. Italiassa vietetyn kauden jälkeen Oilers taipui ja kauppa saatiin sitten junailtua. Jotenkin erikoisesti nuo Tdzeneral Mänidzerin pelaajaoikeudet menivät lopulta Edmontonista Philadelphian(?) kautta Losiin.
"Voi kun täällä onnistuisi älykkäästi keskustella avaruusliskoista ynnä sun muista. Mutta tervettä keskustelua ei synny minnekään kun heti hyökätään ad hominem viesteillä päälle." - Anonymous-jazz
Brian May jr.
13.03.2017 08:59:18
http://yle.fi/urheilu/3-9505284

Varmaan ihan hyviä pointteja. Floridan pitäisi olla solmimatta jatkosopimusta Jagrin kanssa ensi kaudella, päättääpä jälkimmäinen tehdä mitä hyvänsä. En mä edes tajunnut, että se on jo 45- vuotias, kyllähän tuon on pakko näkyä peliotteissa, vaikka olisi maailman yksi kaikkien aikojen kiekkoilijoista.
Vettä!
vantage
13.03.2017 10:09:11
Stradlin: Halusi siirron Gretzkyn seuraksi Kingsiin, mihin Oilers ei suostunut. Italiassa vietetyn kauden jälkeen Oilers taipui ja kauppa saatiin sitten junailtua.

Ehkä ei ihan näin maanantaiaamuna leikkaa mutta tuli mieleeni, että kuinka ne päästi Jarpan pelaamaan Italiaan sitten jos hän halusi Kingsseihin.
Oliko sillä sopimus kuitenkin päällä tai jotain jos Oilerssilla on jotain sanavaltaa?
Voihan sitä kait olla myymättä/vastaanottamatta rahaa pelaajasta jonka periaatteessa omistaa mut sopimus on päättymässä...
Vaikeita kuvioita kyllä.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)