Aihe: S-TOOL
1 2 3
Angra Mainyu
04.03.2017 18:16:14
S-tool:
Ville Laihiala - vocals & guitar
Sami Leppikangas - guitar
Kimmo Hiltunen - bass
Aksu Hanttu - drums

Tuossa julkaistut videot: https://www.youtube.com/channel/UC1wXjjDE4O8vJFWkQyyg0FQ/videos

Miksi hiivatissa, tästä orkusta ei ole keskustelua täällä?
Onko tietoa miksi Ville Laihiala lopetti Poisonblackin ja perusti uuden orkun joka soittaa samanlaista musiikkia?
Fantasmic
04.03.2017 19:52:42
Angra Mainyu:Onko tietoa miksi Ville Laihiala lopetti Poisonblackin ja perusti uuden orkun joka soittaa samanlaista musiikkia?

Tuleeko yllätyksenä motivaation puute?
S-Tool tuli kyllä yllättävän äkkiä PB:kin lopettamisen jälkeen ja PB:n lopettaminenkin tuli yllätyksenä sen jälkeen kun viimeisin levynsä oli heittämällä paras
ja viimeisen vuoden keikatkin veivasivat helvetin lujasti.

Minulle tosin AssTool ei kuulosta Poisoblackilta Villen ääntä lukuunottamatta mikä nyt aina kuulostaa samalta. Yhtä kaikki, pääasia että miehellä joku pumppu on.
Angra Mainyu
04.03.2017 19:58:35 (muokattu 04.03.2017 20:02:55)
Fantasmic: Tuleeko yllätyksenä motivaation puute?

Ei, mutta pitääkö silti alottaa discografia, maine ja kunnia taas nollasta. Ja tuskin oli kyse motivaatiosta jos heti noin nopeasti tuli uusi bändi.

Ja jos kyse oli jostain muusta, en tiedä kuka omisti Poisonblack-brändin, luulisin että Villellä on enemmistö osakkeista niin olisi voinut potkia sitten muut jäsenet pois
Fantasmic
04.03.2017 20:04:45
Angra Mainyu: Ei, mutta pitääkö silti alottaa discografia, maine ja kunnia taas nollasta. Ja tuskin oli kyse motivaatiosta jos heti noin nopeasti tuli uusi bändi.

Ja jos kyse oli jostain muusta, en tiedä kuka omisti Poisonblack-brändin, luulisin että Villellä on enemmistö osakkaista niin olisi voinut potkia sitten muut jäsenet pois

No itsehän Ville sen tauon perusteli kyllästymisellä. En sitten tiedä mikä on se lopullinen syy mutta eihän Poisonblackilla ollut niin kauheasti nimeä tai fanikuntaa
että siinä olisi hajotettu ihan samanlaista laivaa kuin senareiden kanssa.

Voihan se motivaatio hyvinkin helposti loppua jos ne ympärillä olevat naamat kyllästyttää.
Angra Mainyu
04.03.2017 20:16:43 (muokattu 04.03.2017 20:18:28)
Itse biisithän oli hyviä suurimmaksi osaksi, siinä ois varmaan pitäny olla parempi Tseneral mänizer ja joku toinen tunnettu muusikko Villen lisäksi.

Poisonblack - Pain Becomes Me (Live At Gloria): https://www.youtube.com/watch?v=LUKtTsGSrUM

6/5 veto ikinä.
-Spade-
05.03.2017 12:49:48
Kyllähän tuo toimii. Astetta raskaampaan suuntaan on menty edeltävistä bändeistä, mutta melodisuus on kuitenkin säilytetty. Hanttu on pirun kova rumpali.

Itse katson Sentencediä aika vahvojen fanilasien läpi, mutta jotenkin tuntuu, että siinä bändissä oli kaikki palaset niin kohdillaan, ettei Villelle samanlaista enää osu kohdalle. Sellainen saattaa helposti turhauttaa näiden uusien bändien kanssa.
Ohan se varma.
sustain65
05.03.2017 12:57:49
-Spade-: Kyllähän tuo toimii. Astetta raskaampaan suuntaan on menty edeltävistä bändeistä, mutta melodisuus on kuitenkin säilytetty. Hanttu on pirun kova rumpali.

Itse katson Sentencediä aika vahvojen fanilasien läpi, mutta jotenkin tuntuu, että siinä bändissä oli kaikki palaset niin kohdillaan, ettei Villelle samanlaista enää osu kohdalle. Sellainen saattaa helposti turhauttaa näiden uusien bändien kanssa.

Eipä hassumpaa kamaa, täytyypä kuunnella enemmän!

Riekin kirjasta tuli kyllä minulle se käsitys, että Sentencedissä tehtiin kaksi käsin töitä sen eteen että homma menisi persiilleen jossakin vaiheessa. Valitettavasti niin.
-Spade-
05.03.2017 13:09:13
sustain65: Riekin kirjasta tuli kyllä minulle se käsitys, että Sentencedissä tehtiin kaksi käsin töitä sen eteen että homma menisi persiilleen jossakin vaiheessa. Valitettavasti niin.

Juu, tuo on kyllä totta. Tarkoitin tuossa, että palaset olivat kohdallaan nimen omaan musiikillisesti.
Ohan se varma.
sustain65
05.03.2017 14:06:17
-Spade-: Juu, tuo on kyllä totta. Tarkoitin tuossa, että palaset olivat kohdallaan nimen omaan musiikillisesti.

No niin kyllä arvelinkin. Ja samaa mieltä!
Angra Mainyu
05.03.2017 15:11:42
Deg: Mikset turbo kysy Villeltä itse, etkös sä oo sen kuopion ryyppykaveri numero yksi?

mmmmjuuum..........
Angra Mainyu
05.03.2017 15:12:07
sustain65: Eipä hassumpaa kamaa, täytyypä kuunnella enemmän!

Riekin kirjasta tuli kyllä minulle se käsitys, että Sentencedissä tehtiin kaksi käsin töitä sen eteen että homma menisi persiilleen jossakin vaiheessa. Valitettavasti niin.

kerro tarkemmin?
Decadetroll
05.03.2017 16:20:29
Pitäis varmaan joskus tutustua tähänkin bändiin. Se radiossa soitettava despiser number one tjsp on kyllä aivan uskomattoman tylsä ja ärsyttävä renkutus.
I am therefore leaving immediately for Nepal, where I intend to live as a goat. Master of Teräskäsi 2016
Fantasmic
05.03.2017 17:35:24
Decadetroll: Pitäis varmaan joskus tutustua tähänkin bändiin. Se radiossa soitettava despiser number one tjsp on kyllä aivan uskomattoman tylsä ja ärsyttävä renkutus.

Onhan se Shovel Man:kin julkaistu.
Saisi alkaa sitä levyä pukata jo pihalle kun se joukkorahoituskin päättyi aikaa sitten.
Ja kunnon rokkilevyhän tehdään vaan kuudella tonnilla kun on ammattilaiset tekemässä. ;)
Fantasmic
05.03.2017 17:36:49
sustain65: Eipä hassumpaa kamaa, täytyypä kuunnella enemmän!

Kyllä sen kirjan useamman kerran lukemalla pitäisi jo tajuta miten tosissaan niitä hommia tehtiin.. Toki pitkillä kiertueilla meininki ei ollut mikään paras mahdollinen.
Saunatakki
05.03.2017 17:51:36
Eivät nuo tajuntaa räjäytelleet, mutta ihan ok-tason matskua kumminkin. Kun levy ilmestyy, niin tarkistaahan se pitää totta kai.
"Lapsikin näkee, että tämä on malliesimerkki postmodernista primitivismistä."
sustain65
06.03.2017 17:04:13
Angra Mainyu: kerro tarkemmin?

Se on paras lukea itse. Ja menisi liian off-topiciksi. Ja lisäksi, näyttäähän tuossa olevan toisenlainen näkökanta jo ylempänä. Kontrasti kuitenkin omasta mielestäni on melkoinen kun vertaa vaikka Amorphikseen (Laakson kirjan perusteella), jossa menestystä vastaan ei ilmeisesti ole taisteltu niin vahvasti.
Angra Mainyu
11.03.2017 18:45:17
Kyllä Ville on suomen parhaimpia runoilijoita ja laulajia
Angra Mainyu
25.03.2017 16:03:37 (muokattu 25.03.2017 16:20:17)
Kyllä lähtee, tässä kuunnellaan biisejä!

https://www.youtube.com/watch?v=AfJn9OmgQUg // Marce iski kätensä S-tooliin. Nyt kävi näin!

Minkä takia S-TOOL facebook sivusta on tykätty ja jaettu vähemmän kuin Jounin kaupan sivusta? https://www.facebook.com/stoolofficial/?pnref=story
Raabjørn Speiler Draugheimens Skodde
Saunatakki
16.09.2017 00:44:45
Huom! Olet kirjoittamassa yli 174 päivää vanhaan aiheeseen!

Nyt haisee paskalle!

Uutta levyä olen tässä pyöritellyt muutaman kerran ja eipä tässä pettyä tarvinnut; kymmenen (10) raidan ja 36 minuutin verran tanakkaa toimitusta ilman kommervenkkeja tahi muuta kikkailua. Parhautta edustavat tällä hetkellä aloitus- ja päätösnumerot sekä "And You Call Yourself Sane".
"Jos olisin täti, tekisin heti rikosilmoituksen. Ompelukoneen käyttö vittuilun välineenä on ompeluseuroja halventavaa." - Kefiiri
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)