Aihe: Tauski
1 2 3 4 514 15 16 17 18 19 20
vantage
19.02.2017 11:33:13
Tauski osti uuden auton. Nyt lohkeaa vielä enemmän jos suinkaan enään mahdollista.
https://www.seiska.fi/Uutiset/Tausk … t-kuumana-Ferrari-jaa-taustapeiliin
Tympee Huttunen
19.02.2017 15:49:30
vantage: Tauski osti uuden auton. Nyt lohkeaa vielä enemmän jos suinkaan enään mahdollista.
https://www.seiska.fi/Uutiset/Tausk … t-kuumana-Ferrari-jaa-taustapeiliin

On kyllä hieno mies nykyään. Kertoo jotain maan rockpiireistä, että alan kovin tyyppi vetää kusista discoiskelmää.
carmake
19.02.2017 16:01:57

Tympee Huttunen: On kyllä hieno mies nykyään. Kertoo jotain maan rockpiireistä, että alan kovin tyyppi vetää kusista discoiskelmää.

Tauski on genre. Tauski vetää siis tauskia, munakasta tauskia.
Funkånaut
19.02.2017 16:43:35 (muokattu 19.02.2017 16:43:52)

carmake: Tauski on genre. Tauski vetää siis tauskia, munakasta tauskia.

Nimenomaan. Muut vetävät mitä osaavat, Tauno mitä haluaa. Taunoa ei voi lokeroida, Tauno on.

Tauno.
"Mitä? Lasku minun maksettavaksi, mitä? Kuuluu niin huonosti, en saa oikein selvää. Ai minulle konjakkia tulossa? Noo, nyt alkaa kuulua vähän paremmin." - J. Alfred Tanner
Påskägg
20.02.2017 18:43:27
Jatkotarinaa vielä Tauskin kohua herättäneeseen autohankintaan:

Tauskin Hummerissa hirvittävä kulutus - nauraa silti kuluista: Bensa on halpaa!

Bensan lorina kuuluu joka kerta, kun kohulaulaja Tauski Peltonen polkaisee hirviömäisen Hummerinsa kaasupoljinta.

Maantieajossa noin 12 litraa sataa kilometriä kohden ei ole kuitenkaan iskelmätähden mielestä kova kulutus.

- Ei todellakaan siihen nähden, että auto on kaikin mahdollisin tavoin kolme-neljä kertaa tavallista autoa isompi, Tauski huomauttaa ja nauraa perään:

- Sitä paitsi Suomessahan bensa on halpaa!

Itseään myös matemaattisesti lahjakkaaksi kuvaileva Tauski kertoo laskevansa asioita vähän eri tavalla kuin muut suomalaiset.

- Antakaas kun kerron: täällä meillä Suomessa polttoaine on vain 10 senttiä kalliimpaa kuin Virossa, missä yleinen palkkataso on kuitenkin meitä huomattavasti pienempi. Latviassa epäsuhta on vielä hurjempi, Tauski tietää.

- Ja itselleni rakkaassa Gambiassa työmiehen keskipalkka on 70 euroa kuussa vaikka bensa maksaa täsmälleen saman verran kuin Suomessa!
Vertaa vodkapulloon ja hevoseen

Asioista hyvin perillä oleva Tauski penääkin perspektiiviä perisuomalaiseen hintanarinaan.

- Kun vodkapullo kaadetaan kurkusta alas, se ei maksa mitään. Mutta sitten tankillinen bensaa on kustantavinaan kauheasti. Ei hevosenkaan ylläpito ilmaista ole.
INTO THE JUNGLE'S DEPTH,INTO THE DESERT STORM
Kailis
21.02.2017 01:12:08

Itseään myös matemaattisesti lahjakkaaksi kuvaileva Tauski kertoo laskevansa että maantieajossa noin 12 litraa sataa kilometriä kohden ei ole kuitenkaan iskelmätähden mielestä todellakaan kova kulutus siihen nähden, että auto on kaikin mahdollisin tavoin kolme-neljä kertaa tavallista autoa isompi, Tauski huomauttaa ja nauraa perään: - Ei todellakaan!
JuhaHo: Pien yrittäjän kohdalla tämä näkyy, kun pöydän vastapuolelle sattuu oman elämänsä huutoneuvoskeisari, joka teeskentelee sydänhalvausta hintoja kuullessaan, oli ne posi- tai negatiivisia.
Epämuusikko
21.02.2017 09:35:17
Tauski on varmaan matemaattisen lahjakkuutensa ohella myös melkoinen finanssinero. Eikö sillä ollu kosolti velkaa vai kuittasiko se ne etelän ravintolabisneksillä tuosta vaan?
"Thank you for the music, white boy". 6-stroke troll #1
Funkånaut
21.02.2017 09:36:40

Epämuusikko: Tauski on varmaan matemaattisen lahjakkuutensa ohella myös melkoinen finanssinero. Eikö sillä ollu kosolti velkaa vai kuittasiko se ne etelän ravintolabisneksillä tuosta vaan?

Velkavipua, velkavipua. Peruskauraa finanssiasioita tunteville.
"Mitä? Lasku minun maksettavaksi, mitä? Kuuluu niin huonosti, en saa oikein selvää. Ai minulle konjakkia tulossa? Noo, nyt alkaa kuulua vähän paremmin." - J. Alfred Tanner
Dinorocker
21.02.2017 17:16:53
Ja mitä kyseinen monilahjakkuus oikeasti itse omistaa, se on toinen tarina. Kaverit jeesaa.
Jucciz
21.02.2017 20:08:57
carmake: Tauski on genre. Tauski vetää siis tauskia, munakasta tauskia.

Winamp-ohjelmassa sai aikanaan määritellä ID3-metatietoja mp3-kappaleille. Yksi genreistä oli ihan aiheellisesti "Primus", miksei siis myös Tauski voisi olla genre?
Angra Mainyu
23.02.2017 00:58:18 (muokattu 23.02.2017 01:01:40)
10-12 litraa ajossa ei oo paljoo.
tärkeintä on että polttoainetta vielä myydään, jossain vaiheessa ne pistää hanat kiinni vielä.

ja jos ymmärrätte autoista jotain, niin tiedätte varmaan että mitä enemmän polttoainetta auto vie, niin sitä parempi ja mukavampi se on, joka suhteessa.

huvittaa kun jotkut sanoo että mun auto vie 4l/100km, sehän on ihan mikki hiiri, mut ajappas autolla joka vie vähintään tuplasti enempi niin nautinto on triplasti enempi.
ymmärrän toki perustelut että kauppakassi, polkupyörä jne.
mut entäs jos pitäs tuolla 4l/100km mopedi autolla lähtee ajaa vaikka puoli suomee halki, niin ei oo kivaa, joku peura painaa enemmän kuin tuo 4l/100km auto
Angra Mainyu
23.02.2017 01:02:11
Jucciz: Winamp-ohjelmassa sai aikanaan määritellä ID3-metatietoja mp3-kappaleille. Yksi genreistä oli ihan aiheellisesti "Primus", miksei siis myös Tauski voisi olla genre?

onko youtupe linkkejä?
Angra Mainyu
23.02.2017 01:04:48
mun kuvaama video, varmaan kohta n.3v vanha, mutta miksi google sanoo että 1v vanha????

https://www.youtube.com/watch?v=mkADg5P9Y2g
carmake
23.02.2017 10:34:43

Angra Mainyu: mun kuvaama video, varmaan kohta n.3v vanha, mutta miksi google sanoo että 1v vanha????

https://www.youtube.com/watch?v=mkADg5P9Y2g

Miksi olit Tauskin keikalla?
Funkånaut
23.02.2017 10:47:29

carmake: Miksi et olisi Tauskin keikalla?

Tämä on se oikea kysymys.
Roadkill
23.02.2017 11:07:01

Helvetin kova taso oli Tauski Bari karaokekisassa eilisen striimin perusteella! Ensi keskiviikkona taas uusiks.
We all like metal and Whiskey! Livin' Hard and chasin' down Hell.
Angra Mainyu
23.02.2017 16:39:50
carmake: Miksi olit Tauskin keikalla?
Hmmmm.... oli lähellä

ja tykkään kuunnella välillä kuumaa kotimaista iskelmää, on tauskilla hyviäkin lauluja ja sitten se että keikoilla on paljon mimmejä, ei aina jaksa olla rok keikalla missä on karvaisia miehiä tai gootti-jonneja
Angra Mainyu
23.02.2017 16:40:23
Funkånaut: et si

Tämä on se oikea kysymys.

juuri näin,
Kailis
23.02.2017 18:25:54 (muokattu 23.02.2017 18:26:41)

Tauskin yleisöstä löytyykin se potentiaalisin kumppani, varsinkin jos ajelet Hummerilla.
JuhaHo: Pien yrittäjän kohdalla tämä näkyy, kun pöydän vastapuolelle sattuu oman elämänsä huutoneuvoskeisari, joka teeskentelee sydänhalvausta hintoja kuullessaan, oli ne posi- tai negatiivisia.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)