Tuomoo 02.03.2017 15:03:39 | |
---|
Olen valmis tukemaan Kadurian valmistumista jos Krice laittaa rahoituskampanjan pystyyn. Puhun sillä varmuudella jonka täydellinen tietämättömyys antaa. |
Turmo 02.03.2017 15:08:26 (muokattu 02.03.2017 15:08:36) | |
---|
Tuomoo: Olen valmis tukemaan Kadurian valmistumista jos Krice laittaa rahoituskampanjan pystyyn. Joo tähän kyllä osallistutaan, milloin on kampanja pystyssä? |
heviäijä 02.03.2017 16:18:33 | |
---|
Turmo: Joo tähän kyllä osallistutaan, milloin on kampanja pystyssä? GUYS WE NEED YOUR HELP. I AM NOT ABLE TO LET MY VISIONS COME TRUE WITHOUT A PROPER PLACE TO FINISH MY GAME. I HAVE SERIOUS PROBLEM WITH MY GROUNDINGS AND CONSTRUCTION ZONE BEHIND MY WINDOW AS WELL. THAT'S WHY I ASK YOU TO GIVE ME 750K€ TO BUILD A STUDIO WHERE MY GAME WILL BE FINISHED. Splash One |
Flow 02.03.2017 16:27:49 | |
---|
Miten tuo nyt on. 750 000€ on viimeinen tavoite ja sinne pitäisi päästä kolmella kampanjalla. Jokaisessa kampanjassa julkaistaan uusi levy? Fanejenhan ei kannata siis tässä tilanteessa ylimääräisiä lahjoittaa että varmistuu ne kaksi muutakin levyä nopeammalla aika taululla. Kilisee kilisee varpuset saatana.
-Kukkis 77 |
ÄrGee 02.03.2017 16:32:03 | |
---|
Flow: Miten tuo nyt on. 750 000€ on viimeinen tavoite ja sinne pitäisi päästä kolmella kampanjalla. Jokaisessa kampanjassa julkaistaan uusi levy? Fanejenhan ei kannata siis tässä tilanteessa ylimääräisiä lahjoittaa että varmistuu ne kaksi muutakin levyä nopeammalla aika taululla. Jos 750k täyttyy niin saadaan ne seuraavatkin levyt julkaistua nopeammin, koska se studio. Kahden seuraavan mahdollisen kampanjan yksityiskohdista ja niihin liittyvistä julkaisuista ei ole annettu vielä tässä vaiheessa mitään lisätietoa. Ibanez-pervo, kamarunkkari kitaristi. |
Krice 02.03.2017 16:36:56 | |
---|
Turmo: Joo tähän kyllä osallistutaan, milloin on kampanja pystyssä? En usko, että se toimisi. Ihan vain sen vuoksi, että ihmisiä jotka tietävät mikä on roguelike on 3 maailmassa. Toisekseen peli tulee olemaan ilmainen, joten joukkorahoituksessa pitäisi varmaan myydä jotakin ekstraa. T-paita? Ei kuulosta kovin houkuttelevalta. Ei ollut tarkoitus puhua Kaduriasta sen enempää, esitin sen vain esimerkkinä sellaisesta tapauksesta, joka ei tule saamaan rahallista tukea esim. joukkorahoituksesta. Olen muutenkin hyväksynyt sen asian, että tämä maailma ei voi antaa minulle mitään, mutta minä voin antaa sille luovuuteni. |
heviäijä 02.03.2017 16:51:40 | |
---|
Splash One |
Perro Stupido 02.03.2017 17:35:53 | |
---|
Krice: En usko, että se toimisi. Ihan vain sen vuoksi, että ihmisiä jotka tietävät mikä on roguelike on 3 maailmassa. Toisekseen peli tulee olemaan ilmainen, joten joukkorahoituksessa pitäisi varmaan myydä jotakin ekstraa. T-paita? Ei kuulosta kovin houkuttelevalta. Ei ollut tarkoitus puhua Kaduriasta sen enempää, esitin sen vain esimerkkinä sellaisesta tapauksesta, joka ei tule saamaan rahallista tukea esim. joukkorahoituksesta. Olen muutenkin hyväksynyt sen asian, että tämä maailma ei voi antaa minulle mitään, mutta minä voin antaa sille luovuuteni. Ei vittu ::::::D |
ÄrGee 02.03.2017 18:38:58 | |
---|
heviäijä: https://www.youtube.com/watch?v=hBnZnLBxgFc Olisi varsin hauskaa, jos alussa näkyvää line6:sta kuultaisiin Forest Seasonilla. Eihän siinä vaikka kuultaisiinkin, mikä tosin on hyvin epätodennäköistä... kyseisen laitteen kaappimallinnukset voisi kyllä työntää helvetin syvälle jonnekin. Kuulosti aivan Dissectionilta, kuten joku jo mainitsi kommenteissa. Ibanez-pervo, kamarunkkari kitaristi. |
TTV 02.03.2017 18:54:45 | |
---|
ÄrGee: Kuulosti aivan Dissectionilta, kuten joku jo mainitsi kommenteissa. Sama tuli itellekin mieleen, jospa se biisi myös jatkuisi Dissectionin viitoittamalla tiellä :-) "Keep the metal scene alive" - Charles Schuldiner (R.I.P.),
"You Love Me" - Dave Mustaine (Long live the King) |
Nuages 02.03.2017 19:05:22 | |
---|
Krice: En usko, että se toimisi. Ihan vain sen vuoksi, että ihmisiä jotka tietävät mikä on roguelike on 3 maailmassa. Toisekseen peli tulee olemaan ilmainen, joten joukkorahoituksessa pitäisi varmaan myydä jotakin ekstraa. T-paita? Ei kuulosta kovin houkuttelevalta. Ei ollut tarkoitus puhua Kaduriasta sen enempää, esitin sen vain esimerkkinä sellaisesta tapauksesta, joka ei tule saamaan rahallista tukea esim. joukkorahoituksesta. Olen muutenkin hyväksynyt sen asian, että tämä maailma ei voi antaa minulle mitään, mutta minä voin antaa sille luovuuteni. Kyllä minä voisin Kaduria-paidan ostaa. |
the-Antero 02.03.2017 19:06:18 | |
---|
Tuli tällainen mieleen että mites kun Jarihan käsittääkseni elää tuilla. Mites Wintersunin keikoista tulevat palkkiot. Mihin nää kampanjan rahat menee? Onko Wintersunilla yhtiö? Jos on niin eikös Jartsa ole silloin yrittäjä? Kuulostaa hieman hämärältä tää rahahommeli nyt :D (((MORE FUZZ))) |
Perro Stupido 02.03.2017 19:19:11 | |
---|
the-Antero: Tuli tällainen mieleen että mites kun Jarihan käsittääkseni elää tuilla. Mites Wintersunin keikoista tulevat palkkiot. Mihin nää kampanjan rahat menee? Onko Wintersunilla yhtiö? Jos on niin eikös Jartsa ole silloin yrittäjä? Kuulostaa hieman hämärältä tää rahahommeli nyt :D Joo ne ei oo varmaan miettiny tätä loppuun asti.. |
ÄrGee 02.03.2017 19:19:51 | |
---|
the-Antero: Tuli tällainen mieleen että mites kun Jarihan käsittääkseni elää tuilla. Mites Wintersunin keikoista tulevat palkkiot. Loppuvat silloin aika varmasti, jos jotain saa. Mihin nää kampanjan rahat menee? Joukkorahoituksen tavoite sivun alaosassa. https://www.indiegogo.com/projects/wintersun-crowdfunding--3#/ Onko Wintersunilla yhtiö? Jos on niin eikös Jartsa ole silloin yrittäjä? Kuulostaa hieman hämärältä tää rahahommeli nyt :D Todennäköisesti ei ole yhtiö, suoraan bändiltä/levy-yhtiöltä ostaminen tarkoittaa sitä että siitä maksetaan arvonlisävero. Eli ei ollenkaan hämärää. Ibanez-pervo, kamarunkkari kitaristi. |
texan 02.03.2017 19:50:13 (muokattu 02.03.2017 19:54:20) | |
---|
the-Antero: Tuli tällainen mieleen että mites kun Jarihan käsittääkseni elää tuilla. Mites Wintersunin keikoista tulevat palkkiot. Mihin nää kampanjan rahat menee? Onko Wintersunilla yhtiö? Jos on niin eikös Jartsa ole silloin yrittäjä? Kuulostaa hieman hämärältä tää rahahommeli nyt :D Kyllä verottaja varmasti oman osansa ottaa ja tuet loppuvat heti kun musiikista ja keikkailusta tulee tuloja. Eiköhän suurin osa muusikoista ole nykyään käytännössä yrittäjiä. |
ÄrGee 02.03.2017 19:59:00 | |
---|
Miksi täällä on niin paljon bändistä tai metallimusiikista ylipäätään tietämättömiä henkilöitä valittamassa, joiden mielessä on päälimmäisenä verotus. Meno vitun Suomi ja iskärokkareiden.net. Ibanez-pervo, kamarunkkari kitaristi. |
ÄrGee: Todennäköisesti ei ole yhtiö, suoraan bändiltä/levy-yhtiöltä ostaminen tarkoittaa sitä että siitä maksetaan arvonlisävero. Eli ei ollenkaan hämärää. Normaalit firmat ja yksityishenkilöt maksavat muutakin kuin ALV:n. Miten Jarin poppoo on onnistunut kiertämään ihan normaalin tuloverotuksen/ennakonpidätyksen? |
Jucciz 02.03.2017 20:10:50 | |
---|
Mää en voi lakata miettimästä, paljonko 750000 eurolla saisi studioaikaa tai tuottajan vinkkejä levyjen julkaisemiseen aikataulussa. Aika moni muu bändi pystyy huomattamasti vaatimattomammallakin budjetilla aika koviin juttuihin, historia tuntee montakin esimerkkiä. Vai onko nyt tosissaankin kysessä ennakkotapaus bändistä, jonka musiikkia ja muutakaan toimintaa ei voi verrata tavallisten kuolevaisten tekemiin touhuihin? Toki tietyssä mielessä ei voikaan, mutta tarkoitin siis hyvällä tavalla... |
the-Antero 02.03.2017 20:22:46 | |
---|
ÄrGee: Todennäköisesti ei ole yhtiö, suoraan bändiltä/levy-yhtiöltä ostaminen tarkoittaa sitä että siitä maksetaan arvonlisävero. Eli ei ollenkaan hämärää. Lähinnä mietin että kun rahat tilitetään indiegogosta niin meneekö ne Jartsan tilille? Vai oisko Wintersunilla oma tili jos on firma? Jokatapauksessa kytkös Jartsaan on pakko olla ja jos sieltä nyt yhtäkkiä tuliskin 180 000 - 750 000 niin tuet menee loppuelämäks... no ei ehkä ihan mutta melkeen koska nythän on tienattu aikamoinen summa... sossua ei varmaankaan kiinnosta mitä varten, niitä kiinnostaa käykö se taha sun tilillä... (((MORE FUZZ))) |
varpio 02.03.2017 20:28:06 | |
---|
ÄrGee: Miksi täällä on niin paljon bändistä tai metallimusiikista ylipäätään tietämättömiä henkilöitä valittamassa, joiden mielessä on päälimmäisenä verotus. Meno vitun Suomi ja iskärokkareiden.net. Koska onhan se jännittävää jos pystyy myymään satojentuhansien edestä tiedostoja tietokoneelle maksamatta kuluja tai veroja. Jarin laskelmien mukaan 750 000:sta eurosta menee Indiegogolle, luottolaitokselle ja veroihin 250 000. Minusta noin isoilla tuloilla kuuluisi kyllä olla isompi veroprosentti, mutta en tiedä onko. |