Aihe: Saara Aalto
1 2 3 4 5233 234 235 236 237277 278 279 280 281
LiemiKuutio
21.02.2017 12:23:14
Kooteevee:

Älykkäät ihmiset pystyvät lyömään kaksi kärpästä yhdellä iskulla, kun vähemmän älykkäälle yksikin voi tuottaa vaikeuksia. Jos Saaralle on yhdentekevää kumppanin sukupuoli, niin miksei hän olisi pyrkinyt etsimään naiskumppania, kun siitä selvästikin on hänelle hyötyä tuon jutun perusteella?

Kyllä tuo olettamus siitä, että kumppanin "etsintä" ja ihmissuhteessa olemisen tarkoitus ja motiivi on optimaalinen hyötymistarkoitus toisesta osapuolesta kertoo enemmän johtopäätöksen tekijästä.

En ainakaan itse pidä Saaraa niin tunnekylmänä opportunistina/narsistina tai Sopaskaa aivottomana hyväksikäytettävänä.

Saara kertoi ettei RAKASTU sukupuoleen vaan ihmiseen. Rakkaus näyttää siis Saarankin omien sanojen mukaan olevan syy olla vapaaehtoisesti toisen ihmisen kanssa.
Kooteevee
21.02.2017 18:49:32
On aina kivaa kun saa tämäntyyppisiä kommentteja kuin nuo edelliset. Siitä tietää että on osunut kohdalleen. Voisiko sitä muuta enää toivoakaan?

Lukemieni juttujen perusteella Saaralla oli tyttöystäviä ennen Meriä, joten haku on ollut päällä. Mutta ei se ole oleellista. Kyllä se oikea voi löytyä heti ensi yrittämälläkin, vaikka ei se kovin todennäköistä ole, mutta riippuu kyllä kriteerien tiukkuudesta.

Saara on kertonut että nuorempana hän ajatteli että kumppanin pitää olla muusikko, mutta nykyään hän pitää ajatusta melkein naurettavana.

Jos ei ymmärrä sitä että rakkauden ja hyödyn voi yhdistää, niin sitten sitä ei ymmärrä, eikä sille voi mitään.

Tai sitten kyseessä oli kasvojenpelastusoperaatio, mikä on ymmärrettävää, sillä kuka nyt haluaisi kasvojaan menettää.

Liemikuutio, taidat olla aika nuori tai sitten vain katselet maailmaa kovin ruusunpunaisten silmälasien lävitse. Yleensä tuollaista romanttisuutta esiintyy enemmän nuorilla miehillä, naiset ovat monasti suhteellisen realisteja.

Nuorena myös monasti sekoitetaan ihastuminen rakkauteen. Jos liitto perustuu ihastumiseen eikä sitä rakkautta sitten olekaan, niin ei se liitto todennäköisesti kestä kovin pitkään. Avioeroja onkin tätä nykyä aika paljon, mikä kertonee osaltaan tuosta.

Et myöskään tunnistanut alkuperäisen viestin kohderyhmää. Sehän oli nämä identiteetiltään epävarmat henkilöt joiden pitää joka välissä osoittaa etteivät he kuulu tuohon omituiseen homoporukkaan. Kun he nyt eivät pysty tuota tunnepuolta mitenkään ymmärtämään, niin sitten ehkä asiapitoiset argumentit voivat olla helpommin ymmärrettävissä. No, voi tietenkin olla turha toivo, mutta kannattaa sitä silti yrittää.

Ja kyllä olen ehdottomasti sitä mieltä että silmälasit lisäävät älykkyyttä. Ilmeisesti jäsen Jäärällä onkin juuri tuon vuoksi silmälasit päässään. Jäsenen viimeaikaisten postausten perusteella voisi olla paikallaan lisätä vielä aurinkolasit tuohon päälle. "--ö--"

Ja kovin pitkiä viestejä ei varmaan Jäärän kannata kirjoittaa, kun niissä tulee sitten todennäköisesti liikaa kirjoitusvirheitä. Viimeisimmässä viestissä onkin kiitettävästi noudatettu tuota neuvoa, siinä kun ei ollut yhtään omaa tekstiä.
Janizio
21.02.2017 20:10:51 (muokattu 21.02.2017 20:37:14)
LiemiKuutio: Sori Janizio, mutta ihmettelen vähän käsitystäsi ihmissuhteista. Harvempi normaalilla tunne-elämällä varustettu laskelmoi, millainen suhde on paras uran kannalta, että kaikki niinku hoituu ja sujuu arkiaskareet. Vai arveletko, että Saara on niin kylmä tyyppi, että pitää Sopaskan kuvioissa ja itsensä lesbosuhteessa vain sen takia, että se hoitaa käytännön asiat niin ettei Saaran tarvi? Minä kun luulin, että nää on rakastuneita. Ei silloin kauheasti laskelmoida uraa, pyykkäämistä tai seksuaalista suuntautuneisuutta. Ainakin Saara muistaakseni kertoi, ettei rakastu sukupuoleen vaan ihmiseen.

"Minäkään en todellakaan usko, että Saara on uudestaan lähdössä heterosuhteeseen"

Sinä et voi mitenkään tietää mitä toisen päässä liikkuu, oikeasti. Vaikka tosissasi tunnut niin kuvittelevan. Tulihan Saaran lesbosuhdekin sulle täytenä yllätyksenä, etkä sitäkään "aistinut" tai tiennyt etukäteen. Miten sitten muka toisinkaan päin?

Tiedät jo itsekin kysymättä että en tarkoittanut tuota, että Saara on mennyt Merin kanssa yhteen pelkästään sen takia, että on hyvä hoitamaan käytännön juttuja. Tottakai he ova rakastuneita. Niinhän hän on sanonutkin ja niinhän sen pitää mennäkin, että rakastutaan ihmiseen ei sukupuoleen.

Ja niin kuin tuossa sulle edellä sanottiinkin hyöty ja rakkaus ja toisesta välittäminen on mahdollista yhdistää ja näin on Saaran ja Merin kohdalla käynyt

En ole väittänytkään että tiedän aukottomasti, mitä Saaran päässä liikkuu, mutta todennäköisesti paljon paremmin kuin sinä
lurkki
21.02.2017 20:33:24 (muokattu 21.02.2017 20:36:29)
Ekaks mä olit et prinsessaleikit - aika kesyy. Mut sit mä muistin että Teemu on tangokuningas ja minulle tuli paha olo.
Ymmärrän, että haluat osallistua keskusteluun, mutta täällä tuo keskustelu on viety paljon pidemmälle ja ymmärrys on paljon korkeammalla tasolla kuin sinulla. Joten - älä tule puhumaan asioista joista et tiedä mitään, vaan ota selvää.
LiemiKuutio
21.02.2017 21:50:56
Janizio:

Minäkään en todellakaan usko, että Saara on uudestaan lähdössä heterosuhteeseen. Kaikki kuullostaa toimivan Merin kanssa niin hyvin, että sellaiset spekulaatiota ovat aika turhia

Laitetaas tämä oma kommenttisi Janizio. Kyllä sinä väität joka käänteessä tietäväsi Saaran asioista enemmän kuin kukaan, enemmän näköjään kuin Saara itsekään. Sinähän spekuloit Saaran juttuja enempi kuin kukaan täällä.

Mistäs tiedät, vaikka tälläkin hetkellä Saaralle ja Merille olisi tullut yks kaks ero kun Saara on tavannut Briteissä jokun karpaasin, joka vei jalat alta? :D Yhtä yllätys se olisi sulle kuin muillekin, kuten se lesbosuhdeuutinenkin.
LiemiKuutio
21.02.2017 21:55:42 (muokattu 21.02.2017 21:57:45)
Kooteevee:

Saara on kertonut että nuorempana hän ajatteli että kumppanin pitää olla muusikko, mutta nykyään hän pitää ajatusta melkein naurettavana.

Sitä se ihastuminen ja rakastuminen teettää. Laskelmoinnit pettää. :)

Liemikuutio, taidat olla aika nuori tai sitten vain katselet maailmaa kovin ruusunpunaisten silmälasien lävitse. .

Otan tämä suurena kohteliaisuutena. :)
Kooteevee
21.02.2017 22:00:55
LiemiKuutio:Otan tämä suurena kohteliaisuutena. :)

My pleasure!
Janizio
21.02.2017 22:19:19
LiemiKuutio: Laitetaas tämä oma kommenttisi Janizio. Kyllä sinä väität joka käänteessä tietäväsi Saaran asioista enemmän kuin kukaan, enemmän näköjään kuin Saara itsekään. Sinähän spekuloit Saaran juttuja enempi kuin kukaan täällä.

Mistäs tiedät, vaikka tälläkin hetkellä Saaralle ja Merille olisi tullut yks kaks ero kun Saara on tavannut Briteissä jokun karpaasin, joka vei jalat alta? :D Yhtä yllätys se olisi sulle kuin muillekin, kuten se lesbosuhdeuutinenkin.

Mä ymmärrän sen täysin, että sä et voi ymmärtää sitä miten olen suhteellisen hyvin kartalla Saaraan liittyvistä asiosta jne. Mun ei oo tarvis rueta selittämään sulle näitä asiota. Asiohin katsos lyötyy yleensä järkevä selitys kun niitä vähän miettii

Se Merin kanssa suhteen julkistaminen mahtaa ollakin viimeisin uutinen joka on tullut täytenä yllätyksenä. Sen jälkeempä ei ole tainnut tulla sellaisia uutisia ja juttuja tai Saara tehnyt sellaisia ratkaisuja, jotka olis ollut täysiä yllätyksiä.
juha_p
21.02.2017 23:39:30 (muokattu 23.02.2017 09:31:28)
LiemiKuutio:
...

Tuollahan he näyttävät raskaan areenaharjoitteluviikon jälkeen vielä yhdessä olevan (Sheffieldissä) pubissa 'chillaamassa' muun XF finalistiseurueen kanssa (huomenna ilmeisesti vapaapäivä ja to käynnistyy sitten kiertue Nottinghamista).

https://twitter.com/MTerry_Daily/status/834151495415320577

Tarkoittaneeko tuo sitä että M.S. olisi mukana kiertueella (missä roolissa? ... siitä ei ole näkynyt mainintoja somessa ...)?
Lennu
22.02.2017 12:52:01

Kooteevee: Sinkkuja löytyy deittipalveluista. Googlella löytyy.

Ei ne oo sinkkuja. Tai ehkä pari epätoivoista voi olla.
"olis niin kova bändi, että vetäis covereinakin vaan omia biisejä"
LiemiKuutio
22.02.2017 13:22:54
lurkki: Ekaks mä olit et prinsessaleikit - aika kesyy. Mut sit mä muistin että Teemu on tangokuningas ja minulle tuli paha olo.

Suomi monarkiaksi, kun on jo prinsessat ja kunkut!
Lunnu
22.02.2017 14:22:27
lurkki: Ekaks mä olit et prinsessaleikit - aika kesyy. Mut sit mä muistin että Teemu on tangokuningas ja minulle tuli paha olo.

Eiks toi Saara ole lähes kolmekymppinen jo? Prinsessaleikkejä? Voi luoja...
Nostalgy is not what it used to be
juha_p
22.02.2017 14:30:43
qal: Eiks toi Saara ole lähes kolmekymppinen jo? Prinsessaleikkejä? Voi luoja...

Veitola on 15 vuotta vanhempi ... ja lähti suosiolla leikkiin mukaan ;)
LiemiKuutio
22.02.2017 14:59:24
juha_p: Veitola on 15 vuotta vanhempi ... ja lähti suosiolla leikkiin mukaan ;)

Eikös se kuulu tohon ohjelmakonseptiin, että hän hörhöilee isäntäväkensä maailmassa ja yrittää mukana olemalla ymmärtää sitä? Ainakin Selänteillä oli näin. Tätä uutta ohjelmaa en ole kyllä katsonut.
Janizio
22.02.2017 16:42:37 (muokattu 22.02.2017 16:43:02)
LiemiKuutio: Eikös se kuulu tohon ohjelmakonseptiin, että hän hörhöilee isäntäväkensä maailmassa ja yrittää mukana olemalla ymmärtää sitä? Ainakin Selänteillä oli näin. Tätä uutta ohjelmaa en ole kyllä katsonut.

Sehän se on juurikin tarkoitus, että Veitola hyppää aina jokaisen käymänsä julkkiksen arkeen mukaan ja samalla tutustuttaa katsojat heihin vähän syvällisemmin.
Kooteevee
22.02.2017 17:45:38
Veitolan ohjelma on käsikirjoitettua tosi-TV:tä. Kannattaa myös katsoa vähän sillä silmällä.
Sjömanni
22.02.2017 17:46:52
Janizio: Sehän se on juurikin tarkoitus, että Veitola hyppää aina jokaisen käymänsä julkkiksen arkeen mukaan ja samalla tutustuttaa katsojat heihin vähän syvällisemmin.

No tokkopa ne prinsessaleikit ovat Aallolle arkea. Vähän hömppää ja klikkiotsikoita vaan. Pukeutuuhan porukka lateksiinkin, mutteivät ehkä mene natsisiwaan kaasunaamari päässä. Jätkä tarttuu jokaiseen koukkuun.

Btw, Maria Veitola ei rumana ihmisenä saa mulkkuam, Anu saagim.
"Pelolla odotan sitä päivää, jolloin Venäjällä tehdään löytö hyljättyjen hanureiden hautausmaasta. Sillä siellähän niitä hanureita varmimmin on, sen ydinkäyttöisten sukellusveneiden hautausmaan vieressä." - Kyllikki
Janizio
22.02.2017 18:09:48
Sjömanni: No tokkopa ne prinsessaleikit ovat Aallolle arkea.
.

Ei tietenkään ole
Seba
22.02.2017 20:42:33

Sjömanni: No tokkopa ne prinsessaleikit ovat Aallolle arkea. Vähän hömppää ja klikkiotsikoita vaan. Pukeutuuhan porukka lateksiinkin, mutteivät ehkä mene natsisiwaan kaasunaamari päässä. Jätkä tarttuu jokaiseen koukkuun.

Btw, Maria Veitola ei rumana ihmisenä saa mulkkuam, Anu saagim.

Mutta Ristomatti sai tarpeeksi anusta ja jätti sen.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)