nimipuuttuu 22.02.2017 00:51:53 (muokattu 22.02.2017 01:34:44) | |
---|
Ei nyt mene ihan täysin aiheeseen, mutta en tiedä mihin muualle postaisin. Onko kellään mitään tietoa, miten katsoa poistuneita tori-ilmoituksia? Tässä ihan muutaman viikon sisään katselin yhtä kitaraa, joka kiinnosti, mutten kuitenkaan ottanut myyjään yhteyttä. Kohde oli sekä M.netin torilla ja tori.fi:ssä. Molemmat ilmoitukset olivat laitettu päättyviksi ~10.2. (en muista tarkalleen). Nyt kiinnostus heräsi uudelleen, mutten tiedä miten löytää tämä jantteri jolla kitara on. Ilmoitukset löytyvät google-haulla, mutta linkin avatessa tulee "Ilmoitusta ei löydy", joka ihan loogista koska on jo poistunut. Auttaako tässä muu, kun odottaa, että tulee takaisin myyntiin? Edit: Ongelma ratkaistu. Googlen välimuistista löytyi alkuperäinen versio. |
Lifelover 22.02.2017 01:21:30 | |
---|
nimipuuttuu: Ei nyt mene ihan täysin aiheeseen, mutta en tiedä mihin muualle postaisin. Onko kellään mitään tietoa, miten katsoa poistuneita tori-ilmoituksia? Tässä ihan muutaman viikon sisään katselin yhtä kitaraa, joka kiinnosti, mutten kuitenkaan ottanut myyjään yhteyttä. Kohde oli sekä M.netin torilla ja tori.fi:ssä. Molemmat ilmoitukset olivat laitettu päättyviksi ~10.2. (en muista tarkalleen). Nyt kiinnostus heräsi uudelleen, mutten tiedä miten löytää tämä jantteri jolla kitara on. Ilmoitukset löytyvät google-haulla, mutta linkin avatessa tulee "Ilmoitusta ei löydy", joka ihan loogista koska on jo poistunut. Auttaako tässä muu, kun odottaa, että tulee takaisin myyntiin? Jos googlella siinä linkin vieressä on vihreä kolmio niin klikkaa sitä ja sitten klikkaa "välimuistissa". Ei |
Lifelover: Jos googlella siinä linkin vieressä on vihreä kolmio niin klikkaa sitä ja sitten klikkaa "välimuistissa". Jep, näinhän se löytyi. Ehdin jo ratkaista, mutta kiitos kumminkin. |
Jukka Häikiö 22.02.2017 11:21:37 | |
---|
klobasa: Piti tarkistaa, noutohommana näköjään myyt tota teleäkin. Eikö tolla vaihtokaupan vaivalla olis jo kerran käyny matkahuollossa ja myyny jonku noista romppeesta jolleki ulkopaikkakuntalaiselle? ;) ...totta turiset, mut yksi pointti asiassa on oleellinen:saa testata kepin rauhassa ja todeta paikan päällä mitä on ostamassa, näin ostajaa ajatellen. On siinä myös myyjän pointti:ei tule turhia ulinoita siitä, ettei keppi ollut sellainen, millaisena sitä kaupattiin. Se noissa postitteluissa on probleemana, että ihmisten käsitykset esim. kunnosta vaihtelee, se mikä on toiselle priima, on jonkun mielestä jotain muuta, eikä asioissa tarvitse olla edes mitenkään epärehellinen. Ja joo, oppirahat kitaroiden vaihtokaupoista matkiksen välityksellä, kun välimatkaa oli 900km, on maksettu, tappiolle jäänyt osapuoli olin minä. Siinä käsitykset hyväkuntoisesta ei oikein kohdanneet. Kyllä joo eräskin vempeles on ollut hidas myydä sen noutohomman takia ja ymmärrän sen, että se voi jotain kauempana asuvaa ostajaehdokasta ottaa pannuun. Noita pedaaleita nyt voi lähetellä, mut kitarat ja vaffarit kyl mieluiten testaten ja noutona. Nää on vähän näitä jokainen tyylillään juttuja...vähän sama kun mielellään itse asioi puhelimen välityksellä mieluummin, kuin näppistä näpytellen ja naamatusten hommien hoitaminen on kanssa mieleen, ehkä mä oon vähän, tai ei siis mitään ehkä, vaan oonhan mä vähän kivettynyt näine kuvioineni, minkäs teet, onhan tässä jo vähän setä.... Pelimanni pizzerian nurkasta päivää... |
hallu 22.02.2017 12:38:11 | |
---|
No nyt meni äkkiä kitara kaupaksi. Vuorokausi ilmoituksen jättämisestä ja ekat kyselyt minuuttien sisällä. Eli jos bajatelen hintaa mietitään turvonneissa hintaketjuissa, niin nyt voi todeta, että 550 euroa (on mielestäni hyvä hinta sille) on raha jolla se menee, mutta nuo yli kuudensadan pyynnit näyttävät odotuttavan eli jos suunnittelet bajasi myyntiä, niin 500 - 650 väliin kandee se hinta laittaa, on mun suositukseni. Jos se vaappuu ja vaakkuu, se on ankka |
kekkuliheikki 24.02.2017 11:46:43 | |
---|
En allekirjoita. |
Krice 24.02.2017 11:51:15 | |
---|
kekkuliheikki: Toi ei mene millaan. Eventide on rikkaiden soittajien lelu. Tolkuttoman kallis ja tuo algoritmien ostaminen vielä siihen päälle on vastenmielistä rahastusta. Silti tuollekin löytyy markkinat. |
Antti1 24.02.2017 11:55:31 | |
---|
Krice: Eventide on rikkaiden soittajien lelu. Tolkuttoman kallis ja tuo algoritmien ostaminen vielä siihen päälle on vastenmielistä rahastusta. Silti tuollekin löytyy markkinat. Johtunee siitä, että se kuulostaa niin perhanan hyvältä. |
Shredator 24.02.2017 12:04:38 | |
---|
Antti1: Johtunee siitä, että se kuulostaa niin perhanan hyvältä. Hmm...tästäkin voi olla eri mieltä. Loopissa H9 toimii ihan ok, mutta kyllä siitä huomaa että on digiefekti käytössä. "If everyone is thinking alike, then somebody isn't thinking." |
Kontiak 24.02.2017 12:34:45 (muokattu 24.02.2017 12:35:44) | |
---|
Miksi ei pudoteta hintaa, jos ei myytävä mene kaupaksi? Tinkiminen on noloa. "If you dig it, you must learn it."
http://www.truthinshredding.com |
kekkuliheikki 24.02.2017 13:20:33 | |
---|
Kontiak: Miksi ei pudoteta hintaa, jos ei myytävä mene kaupaksi? Tinkiminen on noloa. Ma olen pudottanut 200 kahdessa paivassa. En allekirjoita. |
Ochmo 24.02.2017 14:59:50 | |
---|
Kontiak: Miksi ei pudoteta hintaa, jos ei myytävä mene kaupaksi? Tinkiminen on noloa. Eikä oo noloa! Kuuluu basaari-kaupankäyntiin niin kuin reikä juustoon. Tinkivaraa pitää aina olla. Tiukka hinta = tiukka pipo. |
pappasfin 24.02.2017 15:56:08 (muokattu 24.02.2017 15:57:09) | |
---|
Ochmo:.. Tiukka hinta = tiukka pipo... Voihan tiukka hinta = edullinen,josta ei tarvi tinkiä ;D Itellä kun olen hinnan asettanut myytävälle niin se on jo valmiiksi niin halpa, että siitä ei ole edes tarvis tinkiä ja jos menis halvemmalla niin se olis jo ryöstöä :D Itellä siis hinnan asetus niin alas että sillä menee ja tiedoksi olen aina laittanu "tiukka" PappaSFin |
antnis 24.02.2017 16:37:04 | |
---|
Köyhät tinkii, tinkiminen on noloa. Rahat tiskiin jos tavara kiinnostaa ja menoksi. |
Metalkallo 24.02.2017 17:10:59 | |
---|
antnis: Köyhät tinkii, tinkiminen on noloa. Rahat tiskiin jos tavara kiinnostaa ja menoksi. Tinkiminen on ihan ok mun mielestä, mutta joka tilanteeseen se ei sovi, esim. jos tuote on jo sen hintainen että tinkivaraa ei ole ja sen vielä esittää tuotteen selostuksessa. Itse en yleensä ole tinkinyt oikein koskaan, mutta jos tarpeen olisi niin tinkisin. Vähemmän on nykyään enemmän |
Ochmo 24.02.2017 18:02:21 | |
---|
antnis: Köyhät tinkii, tinkiminen on noloa. Rahat tiskiin jos tavara kiinnostaa ja menoksi. Kyllä mä väittäisin päinvastaista. Mitä omiin kokemuksiin perustan niin yleisesti rahamiehet tinkaavat useammin. Taitavat ymmärtää paremmin rahan arvon kuin mainitsemasi köyhät. Se nyt on vaan tyhmää maksaa liikaa. On kyllä itselläkin tullut niin edullisia kamppeita täälläkin vastaan, että niistä tinkaaminen olisi ollut jo röyhkeää. Pelisilmää kannattaa käyttää. |
sustain65 24.02.2017 18:07:47 | |
---|
Shredator: Hmm...tästäkin voi olla eri mieltä. Loopissa H9 toimii ihan ok, mutta kyllä siitä huomaa että on digiefekti käytössä. Ei kai sitä kannata muutoin laittaakaan kuin looppiin. Ja ne efektit on kyllä soundeiltaan aika viimeisen päälle. Ei tietty sopiva peli, jos digitaalisuus aiheuttaa näppyjä. |
high_society 24.02.2017 18:11:34 | |
---|
Rahamiähet saa myös laatupillua. King for a day. |
kekkuliheikki 24.02.2017 18:12:27 | |
---|
high_society: Rahamiähet saa myös laatupillua. Juuri nain! Suljetaan ja arkistoidaan. En allekirjoita. |
Shredator 24.02.2017 18:22:08 | |
---|
sustain65: Ei kai sitä kannata muutoin laittaakaan kuin looppiin. Ja ne efektit on kyllä soundeiltaan aika viimeisen päälle. Ei tietty sopiva peli, jos digitaalisuus aiheuttaa näppyjä. Kyllä mun mielestä tällä saralla Fractal ja Strymon vie Eventidea vielä toistaiseksi. Nykyään myös Source Audio. "If everyone is thinking alike, then somebody isn't thinking." |