Aihe: Saara Aalto
1 2 3 4 5231 232 233 234 235277 278 279 280 281
Kampela77
17.02.2017 19:09:25
Janizio: Eiköhän se olla jo suuressa kuvassa nähty mikä se Saaran tyyli on esiintyä, laulaa ja tehdä asiota. Ei se ole mihinkään muuttunut suuressa kuvassa missään vaiheessa. Eikä varmasti muutu nytkään, jotain pieniä viilauksia voi tulla.

Kyllä. Sekä suuressa kuvassa, että pitkässä juoksussa.
Interviewer: "So Frank, you have long hair. Does that make you a woman?" Frank Zappa: "You have a wooden leg. Does that make you a table?"
Hamsteri Kukkonen
17.02.2017 19:14:22

Mun tyyli perustuu kans just asioiden tekemiseen. Ajoittain myös ilman hengittämiseen ja ajattelemiseen.
You have KELA. Don't worry. -Kiko Loureiro
Janizio
17.02.2017 19:24:00
Bullitt: Eli kotikutoinen eeppinen prinsessaleikki, joka ei oikeasti kiinnosta ketään ennen kuin joku ammattilainen tekee kaiken Saaran puolesta? Siltähän tuo Saaran tyyli ennen X-Factoria on pitkälti näyttänyt.

Mitä ihmeen isoa muutosta sinä muka näit sitten X-Factorin aikana. Tyyli oli sielläkin ihan sellaista, mitä se on ollut ennen sitäkin. Taidot on ollut aina, suurinpiirtein kaikki mitä teki Live-lähetyksissä oli tuttua Saara Aaltoa.

Ja näinpäs se Saara sanoi hyvin jossain radion haastattelussakin, kun kysyttiin jotain tälläistä, että mitä siellä X-Factorissa tapahtui kun puhkesit ihan uuteen kukkaan niin Saaran vastaus oli jotain tämän tyylistä, että minusta tuntuu, että se mitä tein ja millä tyylillä vedin X-Factorissa ei tullut mun pitkäaikaisemmille faneille yllätyksenä ja minä pystyn allekirjoittamaan nuo Saaran sanat täysin. Saara ei X-Factorissa tehnyt siellä mitään isosti uutta ja ihmeellistä tyylillisesti ja laulullisesti. Hän sai siellä Briteissä 100% hyväksynnän sille omalle tyylilleen tehdä asioita ja sai olla 100% oma itsensä ja muuta se ei tarvinnut.
Dirtyh
17.02.2017 20:32:10

Janizio: Mitä ihmeen isoa muutosta sinä muka näit sitten X-Factorin aikana. Tyyli oli sielläkin ihan sellaista, mitä se on ollut ennen sitäkin. Taidot on ollut aina, suurinpiirtein kaikki mitä teki Live-lähetyksissä oli tuttua Saara Aaltoa.

Mä oon tässä sun kanssa samoilla linjoilla että oman osuutensahan Saara hoisi ihan siten miten aina on hoitanutkin. Ohjelman myötä vaan produktio saatiin isolleen. Saaran tyyli on tuollainen isosti vetäminen ja kun puitteet saatiin seuraavalle tasolle niin kai se sitten näytti jonkun silmään siltä että hän olisi löytynyt itsensä tai jotain muuta vastaavaa.

Se mitä itse olin huomaavinani oli se että Saara oli ison yleisön edessä kuin kotonaan. Aikaisemmin hän onkin mielestäni ollut vähän tahmea pienen yleisön edessä. Jokainen itse lavalla ollut tietää mistä puhun. Jää nähtäväksi että tarvitseeko enää pienille yleisöille vetää tai onko se kyky parantunut.
Janizio
17.02.2017 20:54:01
Dirtyh: Mä oon tässä sun kanssa samoilla linjoilla että oman osuutensahan Saara hoisi ihan siten miten aina on hoitanutkin. Ohjelman myötä vaan produktio saatiin isolleen. Saaran tyyli on tuollainen isosti vetäminen ja kun puitteet saatiin seuraavalle tasolle niin kai se sitten näytti jonkun silmään siltä että hän olisi löytynyt itsensä tai jotain muuta vastaavaa.

Se mitä itse olin huomaavinani oli se että Saara oli ison yleisön edessä kuin kotonaan. Aikaisemmin hän onkin mielestäni ollut vähän tahmea pienen yleisön edessä. Jokainen itse lavalla ollut tietää mistä puhun. Jää nähtäväksi että tarvitseeko enää pienille yleisöille vetää tai onko se kyky parantunut.

Noista ensimmäisen kappaleen sanomisistasi olen samaa mieltä. Sä kiteytit asiat todella hyvin, että juuri noin et kun puiteet ja resurssit saatiin ns. artistin taitojen kanssa samalla levelille niin se näytti tuolta mitä siellä nähtiin ja sit se toinen asia tähän lisää josta mainitsin, että Saara sai kokea itsensä hyväksytyksi kaikin puolin 100% sellaisena kun hän todella aidosti on asiassa sitten se toinen juttu mitä siellä tapahtui

Sehän ei ole ainakaan minulle minkään sortinen yllätys, että kun lavat kävi isommiksi ja valot kirkkaamiksi niin Saara vain puhkea isompaan ja isompaan kukkaan. Se on ollut nähtävissä aina, että mitä isommat puitteet sitä parempi Saara oikeastaan on. Mut en mä niinku silti mitään isompaa ongelmaa näe pienelle yleisöllekään vetämisessä
Lunnu
17.02.2017 22:14:03 (muokattu 17.02.2017 22:22:29)
Ei varmaan pitäis näihin faniketjuihin kirjoittaa, mutta sanottakoon nyt omakin näkemykseni. S. A. on teknisesti lahjakas laulaja, mutta tämän shown käsikirjoittaa, ohjaa ja tuottaa isommat pojat ja Saara on siinä päänäyttelijä, joo, mut nothing more.

Edit: siis ajatuksena se että Saaran vaikutusmahdollisuudet ehkä hippasen välilä yliarvioidaan ottaen huomioon toi koneisto taustalla. Cheers ja moido
Nostalgy is not what it used to be
Kooteevee
17.02.2017 22:25:00
A week till the #XFactorTour begins! Is your favourite here @saaraaalto @MattTerry93 @emilymiddlemas_ @SamLavery_ @RyanLawrie_ @The_Honey_G (pari nimeä jätetty pois ilmeisesti siksi että lähettivät erikseen oman twitter-viestinsä)
https://pbs.twimg.com/media/C42bZKQXAAAnWQA.jpg
ErkkiErakko
18.02.2017 02:43:45
"Last night with my beautiful girl"

Jo vain, on sillä Merjatalla nyt helmi kätösillään.
ErkkiErakko
18.02.2017 02:55:11
qal: Ei varmaan pitäis näihin faniketjuihin kirjoittaa, mutta sanottakoon nyt omakin näkemykseni. S. A. on teknisesti lahjakas laulaja, mutta tämän shown käsikirjoittaa, ohjaa ja tuottaa isommat pojat ja Saara on siinä päänäyttelijä, joo, mut nothing more.

Edit: siis ajatuksena se että Saaran vaikutusmahdollisuudet ehkä hippasen välilä yliarvioidaan ottaen huomioon toi koneisto taustalla. Cheers ja moido

Niinhän se meni, että se Thaimaalainenkin täällä Suomen VOF:ssa jätettiin toiseksi, aivan kuten Saara brittein factorissa.
Janizio
18.02.2017 21:48:48
qal: Ei varmaan pitäis näihin faniketjuihin kirjoittaa, mutta sanottakoon nyt omakin näkemykseni. S. A. on teknisesti lahjakas laulaja, mutta tämän shown käsikirjoittaa, ohjaa ja tuottaa isommat pojat ja Saara on siinä päänäyttelijä, joo, mut nothing more.

Ainut asia missä olet täysin oikeassa on se että X-Factorissa viimeinen päätäntä valta esitysten suhteen oli tuotantotiimillä. Muun kanssa et ole oikein jäljillä, koska totuus kertoo jotain ihan muutaa jopa X-Factorin kohdalla. Eli kyllä siellä laulajia/kisaajia kuunneltiin ja heidä mielipiteille annetiin sijaa.

Kuten otin tosiaan esimerkiksi Saaran Winner Takes It All esityksen, jonka tuotantotiimi halusi sellaisena menevämpänä versionsa, mutta Sharon ja Saara painostivat sen vaihtumaan siihen muottiin missä se nähtiin ja se oli Saaran idea, johon hän sai Sharonin mielipiteen taakseen ja homma kääntyi. Eli siis kisaajien mielipiteitä kyllä kuunneltiin.

Toisekseen sitten Hartwallin keikka lienee Saaran ja Sony Music yhteistyötä. Tämä saattapi olla osa syyllinen siihen, että Matt Terry on mukana Hartwallilla. Toinen osaa siitä asiasta on sitten heidän ystävystyminen ja Saaran sanat siitä, että hän halusi tuoda sinne keikalle palan X-Factor kisaa. Teemu Roivaisen mukana olo ja hänen roolinsa Hartwallilla on varmasti 100% Saaran tahto ja päätös.
Kooteevee
18.02.2017 22:11:29
Tuosta WTIA-kappaleesta Brian Friedman kertoo näin:

http://www.gaytimes.co.uk/culture/t … s-top-five-moments-from-week-eight/

1. Saara Aalto Winner Takes it All by Abba

With her throne! The honest truth about that number is that it was potentially one of my least favourites to begin with. Thats because they planned for the track to be based on the original which went into an up-tempo version. I listened to the first routine of it and the way she sang the song was so passionate and heartfelt that I immediately reached out to the music team and asked if she could play the piano on this. I know she really wanted to play the piano.

They said yes but it was going to go into an up-tempo bit, and she wouldnt have been playing once that happens, so I asked them if it was possible to keep it as a ballad the whole time. They really didnt want that to happen. They said its such a treasured song with it being the way it is so I spoke to Saara about it staying as a ballad and she fully agreed and then we had to convince Sharon.

Once we get her support, it was finally a go. Thats how I saw it from when I first started creating it a stripped-back ballad. I wanted her to have this moment and it makes me really happy when the stars all line up and we get what we want we make something like that to happen. Thats who Saara is as she has so many different layers. Its important for the public to see her as a credible musician and not just someone who can do over the top performances.

------------

Eli kyllä Saara oli mukana päättämässä, mutta Brianilla oli myös merkittävä osuus.

Oliko tuo sitten "the whole truth and nothing but the truth" on sitten vielä toinen juttu.
Janizio
18.02.2017 22:18:04
Kooteevee: Tuosta WTIA-kappaleesta Brian Friedman kertoo näin:

http://www.gaytimes.co.uk/culture/t … s-top-five-moments-from-week-eight/

1. Saara Aalto Winner Takes it All by Abba

With her throne! The honest truth about that number is that it was potentially one of my least favourites to begin with. Thats because they planned for the track to be based on the original which went into an up-tempo version. I listened to the first routine of it and the way she sang the song was so passionate and heartfelt that I immediately reached out to the music team and asked if she could play the piano on this. I know she really wanted to play the piano.

They said yes but it was going to go into an up-tempo bit, and she wouldnt have been playing once that happens, so I asked them if it was possible to keep it as a ballad the whole time. They really didnt want that to happen. They said its such a treasured song with it being the way it is so I spoke to Saara about it staying as a ballad and she fully agreed and then we had to convince Sharon.

Once we get her support, it was finally a go. Thats how I saw it from when I first started creating it a stripped-back ballad. I wanted her to have this moment and it makes me really happy when the stars all line up and we get what we want we make something like that to happen. Thats who Saara is as she has so many different layers. Its important for the public to see her as a credible musician and not just someone who can do over the top performances.

------------

Eli kyllä Saara oli mukana päättämässä, mutta Brianilla oli myös merkittävä osuus.

Oliko tuo sitten "the whole truth and nothing but the truth" on sitten vielä toinen juttu.

Se lienee ollut Sharonin, Saaran ja Brianin yhteistyön tulos, että se käännettiin takaisin ballaadiksi ja hyvä niin
LiemiKuutio
18.02.2017 23:56:22
ErkkiErakko: Niinhän se meni, että se Thaimaalainenkin täällä Suomen VOF:ssa jätettiin toiseksi, aivan kuten Saara brittein factorissa.

Toiseksi tulleet TVOF:ssa

2012 Saara Aalto
2013 Emilia Ekström
2014 Emma Schnitt
2015 Jani Klemola
2016 Riikka Jaakkola

Kuka näistä on thaimaalainen?
Pop Corn
19.02.2017 01:19:05
LiemiKuutio: Toiseksi tulleet TVOF:ssa

2012 Saara Aalto
2013 Emilia Ekström
2014 Emma Schnitt
2015 Jani Klemola
2016 Riikka Jaakkola

Kuka näistä on thaimaalainen?

No toi on helppo testata. Toimi näin:

Käy pitkällesi rentoon asentoon makuulle. Kutsu kukin vuorollaan puoleksi tunniksi luoksesi. Anna vapaat kädet.

Kun kasvoillasi on onnellinen pitkä hymy, tiedät että hän, joka juuri poistui, on thaimaalainen.

Emmä noista muista tiedä, mutta Saara nyt ainakin.
Boom Chicka Pop.
Epämuusikko
19.02.2017 12:05:26
Pop Corn: No toi on helppo testata. Toimi näin:

Käy pitkällesi rentoon asentoon makuulle. Kutsu kukin vuorollaan puoleksi tunniksi luoksesi. Anna vapaat kädet.

Kun kasvoillasi on onnellinen pitkä hymy, tiedät että hän, joka juuri poistui, on thaimaalainen.

Emmä noista muista tiedä, mutta Saara nyt ainakin.

Tämä oli paras teksti mitä olen lukenut.
"Thank you for the music, white boy". 6-stroke troll #1
carmake
19.02.2017 16:05:31

Tulis nyt se sinkku...
FatSam
19.02.2017 16:19:20

Mitä minä juuri luin?
"Chillaa, senkin läskisami." -M4ss3 m/
öl m
19.02.2017 16:23:53
FatSam: Mitä minä juuri luin?

Varmaan, notta: "Tulis nyt se sinkku..."
"Voidaan varmaankin olla yhtä mieltä siitä, että te tarvitsette tällaisen laitteen."
Sjömanni
19.02.2017 16:24:19
carmake: Tulis nyt se sinkku...

Vedonlyönti pystyyn: Tuleeko ensin sinkku Saaralta vai Saarasta?
"Pelolla odotan sitä päivää, jolloin Venäjällä tehdään löytö hyljättyjen hanureiden hautausmaasta. Sillä siellähän niitä hanureita varmimmin on, sen ydinkäyttöisten sukellusveneiden hautausmaan vieressä." - Kyllikki
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)