sussene 15.02.2017 21:00:19 | |
---|
Eli, mitkä kappaleet liikuttavat kansaa vielä tanssimaan häissä? Settiin pitäisi muutama sellainen vielä raapaista.. |
Misiu 16.02.2017 11:20:23 | |
---|
Raappanan Kaksi onnellista, jos löytyy huumoria niin kans Perutaan häät ja Kuningaslohi "Ei mitään hätää! Kyllä se ehitään soundcheckissä harjotella!" |
TiVe 16.02.2017 14:33:36 | |
---|
Valssit toimii aina häissä. Meillä "tapana" soittaa joka setin alkuun valssit ja aina on parketti täynnä. On nuoret ja vanhat. 2+2=~5, hyvin suurilla kakkosen arvoilla. |
EP 16.02.2017 18:44:42 | |
---|
sussene: Eli, mitkä kappaleet liikuttavat kansaa vielä tanssimaan häissä? Settiin pitäisi muutama sellainen vielä raapaista.. Mä oon seurannu tuota tämän päiväistä Eduskunnan täysi-istuntoa ja näyttää siltä, että kannattaa varautua neutraalimpiin biiseihin 1.3 alkaen. |
pelkonen 17.02.2017 01:06:05 | |
---|
EP: Mä oon seurannu tuota tämän päiväistä Eduskunnan täysi-istuntoa ja näyttää siltä, että kannattaa varautua neutraalimpiin biiseihin 1.3 alkaen. Jaa että "Meit oli raitilla poikia viis, oli tyttöjä myös mut ei välitetty niist"? :) "Soittaminen on kuin Kenoa pelaisi: yksi osuu kohdalleen ja loput viereiseen". |
pelkonen: Jaa että "Meit oli raitilla poikia viis, oli tyttöjä myös mut ei välitetty niist"? :) Siltä se alkaa vähän vaikuttamaan! :) |
rintapek 18.02.2017 15:54:40 | |
---|
TiVe: Valssit toimii aina häissä. Meillä "tapana" soittaa joka setin alkuun valssit ja aina on parketti täynnä. On nuoret ja vanhat. Miksei toikin toimis. Oleellisempaa on kumminkin se, että hääpari saa jokseenkin semmoisen bändin jonka tilasikin. Yksittäisiä biisejä on vaikeempi alkaa luettelemaan, koska joka keikalla jää soittamatta viistuhatta hyvää biisiä eikä kukaan tiedä mitkä ne oli. Sen mä aikanaan huomasin, että jengi tykkäs kuunnella ja pomppia semmoisia biisejä jotka on aikanaan soinu radiossa, mut ei enää. Lambada veti lattian täyteen aina. Jos maailma olis mun suunnittelema, niin hyttyset söis porkkanoita. |