Epämuusikko 13.02.2017 12:25:13 (muokattu 13.02.2017 12:26:05) | |
---|
Zed: Tässä pahinta on se laulufraaseja kommentoiva karjahtelu ja haukahtelu taustalla. "RRauh! JJe! Hähää! Hop-hop-hop!". Olisipa rasittavaa olla reissussa moisen rauhattoman apinalauman kanssa. Tuommoiset taustalla urheiluhenkeä lietsovat uliulit ovat sietämätöntä. Yhtä matala toleranssi mulla on "hei mitäs mitäs mikä meininki mitä täällä tapahtuu hei" - mukamasteilu johon sinänsä hieno muusikko Marvin Gayekin on syyllistynyt. Myös aiemminkin makuaspektiltaan parjaamani Stevie Wonderin hassunhauskat keskustelut Don't you worry 'bout a thingissä menevät samaan kategoriaan. Ja sekavat lattari-ilottelunonsenset jotka kuuluvat ...no, eivät kuulu kyllä mihinkään. Mutta sokerina pohjalla aplodeihin ja jee jee hyvä jätkät -ölistelyaplodiselkääntaputtelulopetukset, joihin ovat syyllistyneet niin Tears for Fears kuin Janne Pekkala. "Thank you for the music, white boy". 6-stroke troll #1 |
Nelisormimangusti 13.02.2017 12:32:04 | |
---|
Epämuusikko: uliulit Olen hautausmaa: duubiduubit sinällään ovat kamalia, mutta lopussa olevat ölinät ovat aivan sietämättömiä. On mahdoton käsittää miksi ne on pitänyt levylle jättää. Outo luku on luonnollinen luku, joka on runsas mutta ei puolitäydellinen. |
jyrivaan 14.02.2017 12:03:26 | |
---|
Novalla vahvassa soitossa oleva ja ei ole paljoa sanoissakaan säästelty. You want a one thing in my way, you want a one thing in my way, you want a one thing in my way ja sama jatkuu lähes koko biisin verran. Oliko tämä nyt sitten Calvin Harrisia muistaakseni. Ei sillä, että itsekään hyvä sanoittaja olisin ja varmasti tulisi jotain samankaltaista jos yrittäisin biisiä väsätä. |
Epämuusikko 15.02.2017 17:17:45 | |
---|
Nelisormimangusti: Olen hautausmaa: duubiduubit sinällään ovat kamalia, mutta lopussa olevat ölinät ovat aivan sietämättömiä. On mahdoton käsittää miksi ne on pitänyt levylle jättää. Tarkistin. eiss. Toinen paha on "karismaattinen lausahtelu". Niin Elvis kuin se mimmi joka lauloi yhden lempparibiiseistäni "It's the end of the world"in ovat syyllistyneet siihen. äh. "Thank you for the music, white boy". 6-stroke troll #1 |
Kefiiri 15.02.2017 17:56:13 (muokattu 15.02.2017 17:57:58) | |
---|
Nelisormimangusti: Olen hautausmaa: duubiduubit sinällään ovat kamalia, mutta lopussa olevat ölinät ovat aivan sietämättömiä. On mahdoton käsittää miksi ne on pitänyt levylle jättää. Ne edustavat ironista duubiduubia ja -mölinää ja kuuluvat asiaan. (Aina kun tätä keskustelua kurkkaa, joutuu puolustelemaan biisejä!) En ole musiikin asiantuntija. |
Nelisormimangusti 15.02.2017 22:06:44 | |
---|
Kefiiri: Ne edustavat ironista duubiduubia ja -mölinää ja kuuluvat asiaan. (Aina kun tätä keskustelua kurkkaa, joutuu puolustelemaan biisejä!) Kyllä ölinä on ölinää. Ei erilainen mielipiteesi minua tietenkään haittaa. Outo luku on luonnollinen luku, joka on runsas mutta ei puolitäydellinen. |
Kefiiri 16.02.2017 14:21:25 (muokattu 16.02.2017 14:21:46) | |
---|
Nelisormimangusti: Kyllä ölinä on ölinää. Ei erilainen mielipiteesi minua tietenkään haittaa. Hyvä ettei haittaa. Ölinä haittaa toki itseänikin, mutta sehän osoittaa, että vaivaannuttava ölinä toimii. En ole musiikin asiantuntija. |
Epämuusikko: Tuommoiset taustalla urheiluhenkeä lietsovat uliulit ovat sietämätöntä. Yhtä matala toleranssi mulla on "hei mitäs mitäs mikä meininki mitä täällä tapahtuu hei" - mukamasteilu johon sinänsä hieno muusikko Marvin Gayekin on syyllistynyt. Varsinkin, kun tämä mukamasteilu ei ole edes orkkis vedoista mikkeihin tarttunutta vaan jälkikäteen ympätty mukaan. Spontaaniutta nolla. "Mitä? Lasku minun maksettavaksi, mitä? Kuuluu niin huonosti, en saa oikein selvää. Ai minulle konjakkia tulossa? Noo, nyt alkaa kuulua vähän paremmin." - J. Alfred Tanner |
Dave Dangerous 21.02.2017 06:01:36 | |
---|
hiljaisuus on näkymätöntä liimaa |
Zed 21.02.2017 07:22:54 (muokattu 21.02.2017 11:36:02) | |
---|
Jokin Haloo Helsinki! -yhtyeen stratosfääriä kurottelevassa ilmaisussa on aina vieroksuttanut minua suunnattomasti. Nyt on kuitenkin ehkä saavutettu saturaatiopiste, jota vahvemmaksi seos ei enää voi mitenkään liuottua. Nimittäin kaikilla mahdollisilla radiokanavilla soi päivittäin yhteensä satoja kertoja kappale, jonka kertosäkeessä melskataan jotakin tyyliin: "...rakasta minua hiiooooljaaa, kiskotaan yhdessä kaaoooljaa, niin kuin nuo perhosetkin!" Kertosäkeen oksettavuuteen saakka ikävystyttävää sointukiertoa, ja kuin yöllisen ukkosmyrskyn armoilla kalliolla kaatosateessa kontallaan kohti taivasta tuskaansa huutavaa melodiaa alleviivaa olennaisesti sen laulusolistina toimivan pikkulikan rasittavan teatraalinen ja melodramaattisesti mesoava, huoaten huutava laulutapa ihmeellisine äänenvääntelyineen. Pahoittelut kaikille, mutta tämä on pöyristyttävän kornia ja ärsyttävän kirkasotsaista sysimustaa umpipaskaa. Elämäni on toisen kerroksen huoneisto, jonka avonaisesta ikkunasta heitellään huonoja CD-levyjä lumihankeen. |
Dave Dangerous 21.02.2017 19:19:15 | |
---|
olen kanssai 100% samaa mieltä , sysipaskaa yksinkertaisille, musiikillisesti lahjattomille ihmiselle , tomppeleille, laumasieluille. mutta minkäs teet , kansa tietää . hiljaisuus on näkymätöntä liimaa |
Antti1997 21.02.2017 19:57:41 | |
---|
Dave Dangerous: sysipaskaa yksinkertaisille, musiikillisesti lahjattomille ihmiselle , tomppeleille, laumasieluille. mutta minkäs teet , kansa tietää . Tää vois olla Radio Rockin slogan. Pasi on nähny Frederikin Linnatuulessa. |
Kefiiri 21.02.2017 20:01:39 (muokattu 21.02.2017 20:02:12) | |
---|
Taas tänään tuli radiosta Beatlesin Back In the USSR. Olen huumorintajuton, eikä koko kyhäelmässä huvita mikään. Sen sijaan kokonaisuus kuulostaa kiusallisen väkinäiseltä. Kanavaa ei jaksa vaihtaa, toivoo vain että renkutus loppuisi. En ole musiikin asiantuntija. |
Lautuma 21.02.2017 20:03:27 | |
---|
Dave Dangerous: olen kanssai 100% samaa mieltä , sysipaskaa yksinkertaisille, musiikillisesti lahjattomille ihmiselle , tomppeleille, laumasieluille. mutta minkäs teet , kansa tietää . Sitä kun on ensin repeilty Suomipopin aamupoppoon leikinlaskulle ja nauramiselle omille jutuilleen, on hyvä muistaa Haloo Helsingin(!) myötä, että elämässä on vakavampikin puoli. Ja joo, ei ole pakko kuunnella kumpaakaan, paitsi että on, kun soi töissä heti seiskasta eteenpäin. I'm sorry to differ with you sir, but you are the caretaker. You've always been the caretaker. I should know sir - I've always been here. |
Epämuusikko 21.02.2017 20:30:30 | |
---|
Kefiiri: Taas tänään tuli radiosta Beatlesin Back In the USSR. Olen huumorintajuton, eikä koko kyhäelmässä huvita mikään. Sen sijaan kokonaisuus kuulostaa kiusallisen väkinäiseltä. Kanavaa ei jaksa vaihtaa, toivoo vain että renkutus loppuisi. Itsehän en pidä A day in the lifen keskiosasta. "Thank you for the music, white boy". 6-stroke troll #1 |
Prophet 24.02.2017 11:34:47 | |
---|
Joku kotimainen naisartisti esittää biisiä, joka plagioi samaa säveltä kuin Kirkan Surun pyyhit silmistäni. Säveltäjä/sovittaja, stanan tunarit! |
aivokuolio 24.02.2017 14:12:24 (muokattu 24.02.2017 14:12:59) | |
---|
Radiosta kuului joku versio Paratiisista missä oli pelkkä Baddingin lauluraita ja taustalla raivostuttavan "kekseliästä" ja "raikasta" acapella-ölinää. Asialla pakko olla joku Rajaton vai mitä näitä älinäporukoita on. Ei mene jakeluun että kuka saatanan hullu tuommoisesta kädenlämpösestä vanhojen hittien steriilistä ja hajuttomasta lallattelusta välittää kun ne alkuperäisetkin on vielä saatavilla. Hyi helvetti. |
Prophet 24.02.2017 20:51:23 | |
---|
aivokuolio: Radiosta kuului joku versio Paratiisista missä oli pelkkä Baddingin lauluraita ja taustalla raivostuttavan "kekseliästä" ja "raikasta" acapella-ölinää. Asialla pakko olla joku Rajaton vai mitä näitä älinäporukoita on. Ei mene jakeluun että kuka saatanan hullu tuommoisesta kädenlämpösestä vanhojen hittien steriilistä ja hajuttomasta lallattelusta välittää kun ne alkuperäisetkin on vielä saatavilla. Hyi helvetti. Samat mietteet tuosta. |
Bullitt 25.02.2017 03:11:31 (muokattu 25.02.2017 03:11:45) | |
---|
aivokuolio: Radiosta kuului joku versio Paratiisista missä oli pelkkä Baddingin lauluraita ja taustalla raivostuttavan "kekseliästä" ja "raikasta" acapella-ölinää. Asialla pakko olla joku Rajaton vai mitä näitä älinäporukoita on. Ei mene jakeluun että kuka saatanan hullu tuommoisesta kädenlämpösestä vanhojen hittien steriilistä ja hajuttomasta lallattelusta välittää kun ne alkuperäisetkin on vielä saatavilla. Hyi helvetti. Voin olla samaa mieltä tästä. Kuulemattakin. "Joka sunnuntai sitten maksaisin Vesa Keskisen heittelemään muoviämpäreitä tuulivoimalan huoltoluukusta alla lepakkomössössö möyrivälle rahvaalle." -jra |
carnation 25.02.2017 09:12:07 | |
---|
aivokuolio: Radiosta kuului joku versio Paratiisista missä oli pelkkä Baddingin lauluraita ja taustalla raivostuttavan "kekseliästä" ja "raikasta" acapella-ölinää. Asialla pakko olla joku Rajaton vai mitä näitä älinäporukoita on. Ei mene jakeluun että kuka saatanan hullu tuommoisesta kädenlämpösestä vanhojen hittien steriilistä ja hajuttomasta lallattelusta välittää kun ne alkuperäisetkin on vielä saatavilla. Hyi helvetti. Tällainen a cappella -musiikki on juuri sitä elämän huilu - koululaisten "korkeakulttuuria." Pentatonix on toinen, tämä Hallelujah esimerkiksi: https://www.youtube.com/watch?v=LRP8d7hhpoQ Vihaan sydämeni kyllyydestä. "Silpomisia, saatanismia, fundamentalismia, moninaista kanibalismia, mielisaiden heiteelle jättöä. Sekoavaa höyrypäistä kapitalismin mätänevää loppua." |