Aihe: Saara Aalto
1 2 3 4 5228 229 230 231 232277 278 279 280 281
Alfons Åberg
15.02.2017 17:52:35
Janizio:
Ja joo mä lopetan näille ns. paskan jauhajille täällä puhumisen kokonaan ja keskustelen vain teidän kanssa, jotka osaa puhu järkevästi

Onko tää lupaus?
"Jos johtaisin levy-yhtiötä, niin nakkaisin kaikki kolme hiuksista vittuun ja ottaisin oikeita talentteja tilalle. Sellaisia jotka osaavat oikeasti säveltää." -danny-
Hamsteri Kukkonen
15.02.2017 18:54:33

Janizio: Ja joo mä lopetan näille ns. paskan jauhajille täällä puhumisen kokonaan ja keskustelen vain teidän kanssa, jotka osaa puhu järkevästi

"Pot, meet Kettle."
You have KELA. Don't worry. -Kiko Loureiro
Vessajono
15.02.2017 19:19:53
HulluNieminen: "Pot, meet Kettle."

https://youtu.be/zbRQ-PGQeQ4?t=20s
Zed: Parasta mitä ihminen mielestäni voi tehdä, on tuijottaa synkkänä ulos asuntonsa ikkunasta ja pelätä tulevaisuutta saatanasti. Nobelanereita juotu vuonna 2017: 64
Hamsteri Kukkonen
15.02.2017 20:56:12 (muokattu 15.02.2017 20:57:13)

Vessajono: https://youtu.be/zbRQ-PGQeQ4?t=20s

Mikä sää oot sormees heilutteleen? Oot ollu kyl jossain ihan muis maailmois.

E: Jos toi tubekanava kieltää tekemästä jotain, niin se on erittäin hyvä syy tehdä niin.
You have KELA. Don't worry. -Kiko Loureiro
LiemiKuutio
15.02.2017 22:53:59 (muokattu 15.02.2017 22:54:44)
Vessajono: Absolutistit on vähän niinku uskovaiset: molemmissa on jotain epäilyttävää.

Niissä harvoissa absolutisteissa, joita tunnen on kyllä sellaista mustavalkoista ja fanaattisuuteen taipuvaa asennetta muuhunkin kuin alkoholiin liittyen. Useat on entisiä alkoholisteja, joilla samantyyppistä kontrollifriikkiyttä kuin ruokanatseissa ja riippuvuus on vaan vaihtunut toiseen. En uskalla yleistää, sillä en kovin useita raivoraittiita edes tunne. Muutenkin elämänfilosofiat poikkeaa toisistaan tosi paljon, ettei törmäillä usein vapaaehtoisesti.

Jos pitää Saara Aaltoon joku aasinsilta vetää, kun hänen ketjussaan ollaan, niin muistaakseni hän ei taida olla ihan raivoraitis, mutta esiintyy raakaruoan, hyvinvointivalmisteiden ja sen sellaisten profeettana?

http://aijaa.com/Smu6JS
LiemiKuutio
15.02.2017 23:16:55
Janizio: Tottakai olen. Eihän sitä voinut edes kuvitella jättävänsä välistä tota Hartwallille menemistä.

Ja joo mä lopetan näille ns. paskan jauhajille täällä puhumisen kokonaan ja keskustelen vain teidän kanssa, jotka osaa puhu järkevästi (...)

Eli nyt siellä on Matt Terry ja Teemu Roivanen

No Roivaisen esiintyminen ei ollut varmaan kellekään epäselvää ja Matt Terryn mukanaolosta tulee mieleen v. 2012 Idols, Diandra Flores ja se kolmanneksi tullut nuori poika Kokkolasta, Torsten.

Torsten pääsi tekemään levyä, ja levyllä on kolme biisiä Diandran kanssa. Torstenin gloria kuitenkaan ei yksistään riittänyt? Mattin avulla saadaan ehkä vedettyä teinityttöjä mukaan tuonne Saaran keikalle. Saaran prinsessakeijujutut ja Saaran maailma on varmaan teineille aika vieraita.

https://www.stara.fi/2012/06/25/torsten-borg-sai-levytyssopimuksen/

Ja muuten samana vuonna Ina Forsman oli mukana, ja nyt hän keikkailee vähän muissa ympyröissä. Ei kelvannut kuulemma TVOF:iinkaan. Hmmmm.

http://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000002897076.html
Janizio
16.02.2017 07:53:14 (muokattu 16.02.2017 07:59:23)
LiemiKuutio: Mattin avulla saadaan ehkä vedettyä teinityttöjä mukaan tuonne Saaran keikalle. Saaran prinsessakeijujutut ja Saaran maailma on varmaan teineille aika vieraita.

Ajatus sulla varmaan tavallaan oikean suuntainen jollain tapaa, mutta ongelma sun ajatuksessasi on se, että suhteellisen iso osa lipuista oli jo myyty siihen menessä kun Matt Terryn mukana olo julkistettiin. Jos nyt tässä olen yhtään aistinut asiaa niin ei Matt Terry kyllä ainakaan lisä vauhditanut siinä vaiheessa vielä jäljelllä olleiden lippujen myymistä.

Et teoriasi on periaattessa ihan hyvä, mutta näyttäisi, että se ei päde tämän Saaran Hartwallin konsertin kohdalla
Dirtyh
16.02.2017 08:02:18

Janizio: Ajatus sulla varmaan tavallaan oikean suuntainen jollain tapaa, mutta ongelma sun ajatuksessasi on se, että suhteellisen iso osa lipuista oli jo myyty siihen menessä kun Matt Terryn mukana olo julkistettiin.

Entäs jos se on niin että 80% lipuista myytiin mummoille ja heidän alle 10 vuotiaille lapsenlapsilleen. Sitten järjestäjä havahtui että mukaan pitäisi saada myös se mummon 15 vuotias lapsen lapsi ja lisäsi Terryn listoille.

"Koko kansan laulaja suosikki"... Juu näin on. Musiikkibisnes on nykyisin niin pirstaloitunut että suosituinkin artisti on vain 5%:n suosikki. Saara ei ole Suomen suosituin artisti (ainakaan ennen sinkun julkaisua, toimitus lepyttelee Janitziota).

Vakavammin puhuen, mä vähän luulen että ainoat syyt miksi Terry on mukana on se että X-Factor sopimus velvoittaa niin tekemään tai vaihtoehtoisesti X-Factor organisaatiolta on saatu konsertille taloudellista tukea sillä ehdolla.

Kauanko niillä nyt muuten oikeen kestää julkaista se eka sinkku? Aikamoinen tekeminen että momemtumia saadaan pidettyä yllä. Briteissä, Suomessa ei ole ongelma.
juha_p
16.02.2017 09:49:32
Dirtyh: Entäs jos se on niin että 80% lipuista myytiin mummoille ja heidän alle 10 vuotiaille lapsenlapsilleen. Sitten järjestäjä havahtui että mukaan pitäisi saada myös se mummon 15 vuotias lapsen lapsi ja lisäsi Terryn listoille.

"Koko kansan laulaja suosikki"... Juu näin on. Musiikkibisnes on nykyisin niin pirstaloitunut että suosituinkin artisti on vain 5%:n suosikki. Saara ei ole Suomen suosituin artisti (ainakaan ennen sinkun julkaisua, toimitus lepyttelee Janitziota).

Vakavammin puhuen, mä vähän luulen että ainoat syyt miksi Terry on mukana on se että X-Factor sopimus velvoittaa niin tekemään tai vaihtoehtoisesti X-Factor organisaatiolta on saatu konsertille taloudellista tukea sillä ehdolla.

Kauanko niillä nyt muuten oikeen kestää julkaista se eka sinkku? Aikamoinen tekeminen että momemtumia saadaan pidettyä yllä. Briteissä, Suomessa ei ole ongelma.

Sori 2 sei mutta nyt kyllä olet noine päätelminesi ulkona ja pahasti.
S.A.:n osalta XF sopimus velvoitti vain kaksi keikkaa (G-A-Y Heaven (kaikki 10 finalistia) ja The Buttermarket (S.A. ja 5AM), jotteivät ihan tyhjän päälle jää heti kisan jälkeen) sekä XF kiertue (jos ilmoittautui mukaan).
Viimeksi eilen S.A.:n Hartwall Areena keikasta puhuivat kun olivat GMB aamuteeveen haastattelussa - https://www.youtube.com/watch?v=dPQyeeMgAf8

Ei artisti tai järjestäjä siitä piittaa ketä tulee tai tuleeko ketään kunhan vaan liput saadaan myytyä (tapahtuman taloudelliset riskit saadaan kumottua). Kun tieto Matt Terryn osallistumiseta tuli julki (NTA gaalan punaisn maton haastateluiden kautta) oli Areenalla pelkästään permantopaikkoja enää myynnissä (en tarkkaan muista olisiko joitakin satunnaisia istumapaikkoja vielä ollut silloin vapaana mutta jos oli niin alle 40kpl).

EMMA galan aikana tehdyssä haastattelussa (en nyt muista oliko IS, IL, MTV vai joku muu haastattelijana) S.A. itse ilmoitti että 1. sinkku julkaistaan kunhan oikeanlainen biisi löytyy (kyseessä ns. 'debyytti' single). Toivoi itse että jo ennen Hartwallin konserttia olisi julkaistuna.
Dirtyh
16.02.2017 10:04:51

juha_p: Sori 2 sei mutta

Sori 2 sei mutta vaikutat tuntevan viihdebisnestä aika helvetin heikosti.
juha_p
16.02.2017 10:23:43
Dirtyh: Sori 2 sei mutta vaikutat tuntevan viihdebisnestä aika helvetin heikosti.

Senverran kuitenkin että S.A. sai jokseenkin loppuunmyytyä Hartwall Areena konserttinsa ilman että oli yhtään tukiartistia ilmoitettuna.
Dirtyh
16.02.2017 10:32:07

juha_p: Senverran kuitenkin että S.A. sai jokseenkin loppuunmyytyä Hartwall Areena konserttinsa ilman että oli yhtään tukiartistia ilmoitettuna.

Tiedätkö millainen prosessi on saada edes järjestettyä tuollainen tapahtuma?

"Sopasen Meri tässä päivää, me ollaan Saaran kanssa ajatelltu että me varattais se teidän halli pariksi iltaa huhtikuussa"..

Kuule, tapahtuma ei välttämättä tarvitse yhtään tukiartistia myydäkseen lippuja mutta se vaatii taakseen ihan kunnollisen organisaation että tuon koko luokan tapahtuman pystyy edes järjestämään. Siinä tarvitaan fyrkkaa ja myös taloudellisesti vastuussa olevilla tahoilla on omat intressinsä. Jos se intressi oli saada Matt Terry tuonne esiintymään niin sitten se oli.

Musiikkibisneksessä musiikki on hyvin marginaalisessa asemassa ja yhä marginaalisemmaksi se koko ajan muuttuu.
Burn
16.02.2017 10:39:05

juha_p: Senverran kuitenkin että S.A. sai jokseenkin loppuunmyytyä Hartwall Areena konserttinsa ilman että oli yhtään tukiartistia ilmoitettuna.

Sehän oli ihan puhtaasti tämän X Factor -kiiman vanavedessä, kun rauta oli vielä kuumaa. Nyt peuhataan kuukauden päivät Briteissä kilpailumenestyksen jälkiliukkailla ja Suomessa pöly tuntuu oikeastaan laskeutuneen kokonaan yhtä m.netin topiccia lukuunottamatta.
Vessajono: Tämä vetää kyllä ohi jopa siitä kaverista joka aikanaan kun piti kirjoittaa aine jostain tunnetusta romaanista, kirjoitti aineen Mulkosilmä-Asserista.
juha_p
16.02.2017 10:41:26
Dirtyh: Tiedätkö millainen prosessi on saada edes järjestettyä tuollainen tapahtuma?

"Sopasen Meri tässä päivää, me ollaan Saaran kanssa ajatelltu että me varattais se teidän halli pariksi iltaa huhtikuussa"..

Kuule, tapahtuma ei välttämättä tarvitse yhtään tukiartistia myydäkseen lippuja mutta se vaatii taakseen ihan kunnollisen organisaation että tuon koko luokan tapahtuman pystyy edes järjestämään. Siinä tarvitaan fyrkkaa ja myös taloudellisesti vastuussa olevilla tahoilla on omat intressinsä. Jos se intressi oli saada Matt Terry tuonne esiintymään niin sitten se oli.

Musiikkibisneksessä musiikki on hyvin marginaalisessa asemassa ja yhä marginaalisemmaksi se koko ajan muuttuu.

S.A. valotti ko. konsetin aikaansaannin taustoja muistaakseni silloin kun julkisti levytyssopimuksen. Kertoi ettei olisi ollut mahdollista toteuttaa yksin hänen ja M.S.:n voimin mutta onneksi löytyi taho (Kaiho Republic) joka halusi sen heidän puolestaan tehdä.

Mikä taho mielestäsi olisi 'vaatinut' Matt Terryn mukaanottamista ko. konserttiin?
Dirtyh
16.02.2017 10:48:02

juha_p: Mikä taho mielestäsi olisi 'vaatinut' Matt Terryn mukaanottamista ko. konserttiin?

Esimerkiksi Matt Terryn management. Eikä sitä vaadita vaan se paikka ostetaan. Ihan normihommaan, viihdeteollisuudessa.
Janizio
16.02.2017 11:05:47 (muokattu 16.02.2017 11:12:41)
Dirtyh:

Juuri näin niinku tuossa edellä jo tulikin, että sinkku julkaistaan ku oikea biisi siksi sinkku julkaisuksi saadaan valittua/tehtyä. Hyvä veikkaus on, että se sinkku tulee X-Factor kiertueen ja Hartwallin keikan välissä ulos. Ainakin Saaran puheissa on ollut sellaista halua, että sinkku tulisi ulos ennen Hartwallin keikkaa

Tiedä sitten mikä on koko totuus Matt Terryn tulon kanssa, mutta ainakin ovat ystävystyneet hyvin eli sillä voi olla myöskin osansa asiassa ja tuossa eilen Brittien Aamu TV:ssä Saara sanoi sellaisen pointin, että hän halusi tuoda Hartwallille palan X-Factoria.

Mä en usko, että Matt Terryllä on Suomessa sellaista vaikutusta teinityttöihin mitä kuvittelet. Olisi eri asia jos se menisi niin, että Saara ottaisi hänet jollekin Britteissä tekemälleen keikalle niin tämä vaikutus voisi suuremmin toteutua tai sitten jos Saara olis ottanut jonkun Robinin tai muun kotimaisen teinitähden sinne niin tämä vaikutus teinityttöihin toteutuisi varmastikin
mrk
16.02.2017 11:32:22
Täällä on tehty Dannyt?
"Short On Long Term Goals"
juha_p
16.02.2017 11:32:57
Dirtyh: Esimerkiksi Matt Terryn management. Eikä sitä vaadita vaan se paikka ostetaan. Ihan normihommaan, viihdeteollisuudessa.

Kaikkihan on mahdollisia mutta...

Luultavasti M.T. kuitenkin hyödyntää tulevan vierailunsa täällä esim TV/Radio haastattelujen muodossa ja ehkäpä fanitapaamisilla.
LiemiKuutio
16.02.2017 11:36:45
En ole lukenut pitkään aikaan tätä ketjua joten luettuani ketjua taaksepäin kommentoin vanhaan juttuun eli Janizion tuohtumukseen Vihdin keikan uutisiointia koskien.

Iltasanomien linkki juttuun tässä:

http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-2000005065269.html

Tuossa Saara sanoo, ettei ole ollut kisan aikana kipeä ruokavalionsa ansiosta. Itse muistan lukeneeni toisin...

"Muut kilpailijat söivät aamiaiseksi sokerimuroja, ja ihmettelivät, että miksi syön niin terveellisesti. No minä en sairastellut kisan aikana, he sairastelivat, Saara hymyilee."

Eli Saaralla on alkava dementia, tai sitten valehtelee jossain kohtaa. Hyvä muisti on valehtelijalle ensisijainen ominaisuus, kun pitäisi edes omat juttunsa muistaa.

http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-2000005013529.html

Olen tosi kipeä

"Aalto valitteli jo viime viikolla orastavaa kurkkukipua ja nyt nainen on vuoteen omana."

"Mutta pari viikkoa kestänyt flunssani paheni sen takia. Olimme ulkona punaisella mattoa pienissä vaatteissa. Nyt minulla on lämpöä, kurkkuni on kipeä ja ääni on pois."

Itse en flunssaisena jaksaisi alkaa poseeraamaan valokuvaajille täydessä meikissä, kuten muistan Saaran tehneen, mutta flunssaa on kai aikaa montaa lajia. Ja sitä raakaruokavaliota, jota noudatetaan Mäkkärissä Big Macin äärellä.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)