santa 13.02.2017 18:38:01 | |
---|
haters gonna hate. niin kuin hc fanit yleensä. biisihän oli vallan mainio veto. gaga oikeasti osaa laulaa ilman taustanauhoja ja pystyy revittelemään äänensä kanssa ihan mitä vaan. gagan pisteet nousi. toisin kuin metallican. ne nouse. |
Tympee Huttunen 13.02.2017 19:42:17 | |
---|
Gagalta hiton kova veto ja miuluusti kuulisi enemmänkin tuollaisen parissa. Esitys oli varsin salonkikelpoista showta stagediving-koreografioineen ja alun tanssijoiden moshauksen. |
Hetfield 13.02.2017 20:10:46 | |
---|
Alright, alright, alright! |
krautio 13.02.2017 20:39:30 | |
---|
Tykkäsin Gagan äänestä. Hänhän pystyy vetämään livenä ihan mitä tahansa, kun vertaa muihin vastaaviin taustanauha-artisteihin. Hetfield: https://www.facebook.com/RoLoadChapter/videos/1750248998334329/ Tossa on vielä video missä kaikki laulut kuuluu. Itelle kyllä toimii ihan hemmetin hyvin. Kolme vuotta sitten Grammyissä Lang Langin kanssa vedetty One ei lähtenyt, mutta tää on kova.Hey Ho, Let's Go! |
Arkka 13.02.2017 20:49:57 | |
---|
krautio: Tykkäsin Gagan äänestä. Hänhän pystyy vetämään livenä ihan mitä tahansa, kun vertaa muihin vastaaviin taustanauha-artisteihin. Gaga on ollut mulle kuulematta paskaa kun oon aatellut, että se osaa lähinnä liimata pihevejä, mut näköjään osaakin laulaa ja viihdyttävä versiohan toi oli. |
texan 13.02.2017 21:09:39 | |
---|
Raumlaissii jaarituksi - Gyl Gaga rääkyy ossa ja Hedukka gitaraa paiskoo. |
Hetfield 13.02.2017 21:55:33 | |
---|
Arkka: Gaga on ollut mulle kuulematta paskaa kun oon aatellut, että se osaa lähinnä liimata pihevejä, mut näköjään osaakin laulaa ja viihdyttävä versiohan toi oli. Gagahan lauleskeli nuorempana Metallicaa ja Iron Maidenia ja veteli myös Zeppelin-covereita: https://www.youtube.com/watch?v=nNow_5yzwL0 Joku joka on enempi seuraillut osaa varmaan heittää jotain hyviä vetoja, mutta tää ainakin on hyvä pelkän pianon kanssa esitetty uudelta levyltä: https://www.youtube.com/watch?v=mrsO0B0LVbA Alright, alright, alright! |
Arkka 13.02.2017 22:07:28 | |
---|
|
Henri Henri Olavi 14.02.2017 11:14:52 | |
---|
Hetfield: https://www.facebook.com/RoLoadChapter/videos/1750248998334329/ Tossa on vielä video missä kaikki laulut kuuluu. Tykkäsin Gagan meiningistä ja itse asiassa koko bändin energiasta. Biisi on ihan paska, mutta eipä se haittaa mitään. Metallican ja Gagan kandeis tehdä levy yhdessä. Sellaista raskampaa ABBA-kamaa, vähän niinku jotku uudemmat Satyriconit kohtais Blondien ja Gagan oman matskun. Vois toimia. Sen jälkeen Gaga ja Hetfield tekevät country-levyn yhdessä, joka voittaa ensi vuoden Grammyissä viidessä kategoriassa. K.F.S. is the Only Law |
öl m 14.02.2017 11:26:06 | |
---|
Henri Henri Olavi: Tykkäsin Gagan meiningistä ja itse asiassa koko bändin energiasta. Biisi on ihan paska, mutta eipä se haittaa mitään. Metallican ja Gagan kandeis tehdä levy yhdessä. Sellaista raskampaa ABBA-kamaa, vähän niinku jotku uudemmat Satyriconit kohtais Blondien ja Gagan oman matskun. Vois toimia. Sen jälkeen Gaga ja Hetfield tekevät country-levyn yhdessä, joka voittaa ensi vuoden Grammyissä viidessä kategoriassa. Plussan pistin. Valitettavasti Gagallica-tiimeillä tuskin on kykyä tämän tasoiseen visiointiin. "Voidaan varmaankin olla yhtä mieltä siitä, että te tarvitsette tällaisen laitteen." |
Regalis Apertura 14.02.2017 15:34:28 | |
---|
Voiko nyt alkaa pelonsekaisin tuntein odottelemaan Metallica ft. Gaga Lulu pt.2 (tjsp.)-tyylistä yhteislevyä? |
santakasa 14.02.2017 15:50:30 | |
---|
Henri Henri Olavi: Biisi on ihan paska Älä ole tuommoinen : ( Koska sormeni ovat lyhyet, olen keksinyt omia twistejä omalle motoriikalleni. - mace2691 |
Henri Henri Olavi 14.02.2017 15:55:44 | |
---|
santakasa: Älä ole tuommoinen : ( No en kai minä sitä voi muuksi muuttaa, vaikka kuinka yrittäisin. Pahoittelen, että biisi on mielestäni aivan paska, mutta samaan hengenvetoon huomautan, että maailmassa on myös hyviä biisejä. Ei siis kannata vaipua murheen alhoon, vaikka yksi henkilö ei pitäisikään jostain biisistä. Tärkeintä on, että sinä pidät siitä biisistä - muu on triviaalia. K.F.S. is the Only Law |
Henri Henri Olavi 14.02.2017 15:57:36 | |
---|
Regalis Apertura: Voiko nyt alkaa pelonsekaisin tuntein odottelemaan Metallica ft. Gaga Lulu pt.2 (tjsp.)-tyylistä yhteislevyä? No jos Lulu oli parasta, mitä Metallicalta on tullut ulos 1984 jälkeen, niin luultavasti tuo olisi vielä parempaa. Onhan se toki pelottavaa. K.F.S. is the Only Law |
santakasa 14.02.2017 16:00:09 | |
---|
Koska sormeni ovat lyhyet, olen keksinyt omia twistejä omalle motoriikalleni. - mace2691 |
Regalis Apertura 14.02.2017 18:31:03 | |
---|
Hehhehee melkoisia humööriäijiä nuo Metukat... Mitähän keksivät seuraavaksi? |
Tympee Huttunen 14.02.2017 21:54:16 | |
---|
Regalis Apertura: Voiko nyt alkaa pelonsekaisin tuntein odottelemaan Metallica ft. Gaga Lulu pt.2 (tjsp.)-tyylistä yhteislevyä? MetalliGa. Toi voisi olla oikeasti kova levy. |
HaloOfFlies 14.02.2017 23:54:09 | |
---|
Metallica voisi seuraavaksi tehdä yhteislevyn Katy Perryn kanssa. Out on the street for a living, picture's only begun. Got you under their thumb. |
HaloOfFlies: Metallica voisi seuraavaksi tehdä yhteislevyn Katy Perryn kanssa. I kissed the Thing that should not be... Kilisee kilisee varpuset saatana.
-Kukkis 77 |
Hetfield 15.02.2017 05:17:30 | |
---|
Tympee Huttunen: MetalliGa. Toi voisi olla oikeasti kova levy. Kyllä. Tiedä sitten mitä keksivät, mutta ihan hieno juttu ettei jää pelkkään Grammy-esiintymiseen ainakaan: With Metallica gearing up for the North American leg of their WorldWired Tour and Gaga prepping for her Joanne world tour, a reunion may not happen for a while. But Ulrich hopes last week's performance was more than an one-off. "We already started fast-forwarding to the next chapter when we can do more of this," he says. "It's not one of those '20 lawyers, strategists and managers trying to force two people from two different worlds to figure out how to spend four minutes together on a national telecast.' Of any of these undertakings, this is about as organic and authentic as there's ever been one. We're just getting started." http://www.rollingstone.com/music/n … grammy-snafu-lady-gaga-duet-w466959 Alright, alright, alright! |