Timi 10.02.2017 18:57:37 | |
---|
Pearl Export 14x6,5 snare ilman dempparia.Kun palstalla oli ilmo ja viikonloppu sekä hieman virvoketta.Ostin,roudasin treeniksiin ja basisti tykkäsi soundista minun lisäksi.Yllättävän tanakka ja lyöntikalvo valmiiksi dempattu "Rinkulalla" Slinkulla näyttäis olevan samanlainen myynnissä ja ei ole kallis. Vaikea.Mutta varma! |
statistiÖ 10.02.2017 22:44:21 (muokattu 10.02.2017 22:47:18) | |
---|
janneto: Haitsuteline sen sijaan oli paketista otettuna pettymys. Verrattuna tavalliseen 6000 -sarjan haitsutelineeseen rakenteessa on menty huonoon suuntaan. Alaosan muovirakenne ei vakuuta, samoin alapellin pidikeosa on muovia. Menee palautukseen ja tilalle toinen tavallinen 6000 -sarjan teline. Se tavallinen 6000-hihat on jo melkoinen ritsa, vaikka toimii kaikinpuolin hyvin, ei voi rakennetta keventää. Paitsi ehkä olen saanut rikottua jousensäätösysteemin, en ihan tiedä. Tuo on ainakin made in taiwas. Ei ole tullut vastaan yhtään niin kivasti polkeentuvaa hihat-tellinkiä tai muutakaan pedaalia. Timi: Pearl Export 14x6,5 snare.. Jeah. Exporttibasarista tulee sopivalla vireellä suoraan sama saundi kuin useilla levyillä. Tuleekohan virpelistäkin.. ¤ jos ei soi hiljaa, soi kovaa ¤ olennainen ¤ sidonnainen ¤ puolinainen ¤ moninainen ¤ kokonainen ¤ ainainen ¤ ihanainen ¤ |
statistiÖ: Se tavallinen 6000-hihat on jo melkoinen ritsa, vaikka toimii kaikinpuolin hyvin, ei voi rakennetta keventää. Paitsi ehkä olen saanut rikottua jousensäätösysteemin, en ihan tiedä. Tuo on ainakin made in taiwas. Ei ole tullut vastaan yhtään niin kivasti polkeentuvaa hihat-tellinkiä tai muutakaan pedaalia. Jeah. Exporttibasarista tulee sopivalla vireellä suoraan sama saundi kuin useilla levyillä. Tuleekohan virpelistäkin.. Itse olen tykännyt kovasti ja on kestänyt keikkailua ja käyttöä. |
artsipartsi 11.02.2017 12:28:20 | |
---|
Uudet vanteet 18" tomppaan,nyt sitten kova pähkäily laittasko setin myyntiin vai ei...ääh |
Veksi 11.02.2017 21:57:18 | |
---|
En tiedä, tunteeko kukaan sellaista rumpusettiä kuin Wesper,ehkä varhaisilta vuosilta 60-90 made in Japan? kaikki tieto kullan arvoista?! |
hollmi-5 12.02.2017 09:16:06 | |
---|
Veksi: En tiedä, tunteeko kukaan sellaista rumpusettiä kuin Wesper,ehkä varhaisilta vuosilta 60-90 made in Japan? kaikki tieto kullan arvoista?! Hoshino-yhtiö teki paljon eri merkkisiä halparumpusarjoja ennen Star ja Tama tuotemerkkiä. Wesper oli joidenkin lähteiden mukaan yksi. Soundit, piuhat ja kajarit. |
Kefiiri 12.02.2017 21:13:32 | |
---|
En kehtaa sanoa mitä ostin, mutta oli yllättävän huono :( En ole musiikin asiantuntija. |
Danko 13.02.2017 05:51:38 | |
---|
Krice: Hihatin alapelliksi Meinlin joku halvin mahdollinen 13" setti. Laitoin sen yläpellin alapelliksi ja yläpeltinä on L80. Ehkä edelleenkin hieman äänekäs muuhun settiin verrattuna, mutta on tuo oikeastaan parempi kuin molemmat olisi L80:siä, koska siitä ei lähde kuin kapulan ääntä. Ehkä tuohon alapelliksi voisi kokeilla jotakin ihan ufoa. Oma definitioni kunnolliselle haitsusoundille on, että siitä lähtee enimmäkseen kaikkea muuta "kuin kapulan ääntä", mutta edelleen sitä ääninäytettä odotellessa. "Ei riitä, että seurataan vain musiikkielämän työtä ja saavutuksia, vaan on jatkuvasti pidettävä silmällä kokonaisorganismia ja puututtava ajoissa virheellisen kehityksen oireisiin." - Herman Kretzchmann: Musikalische Zeitgrafen 1903 |
Krice 13.02.2017 09:17:24 | |
---|
Danko: Oma definitioni kunnolliselle haitsusoundille on, että siitä lähtee enimmäkseen kaikkea muuta "kuin kapulan ääntä", mutta edelleen sitä ääninäytettä odotellessa. Odota vähän, opettelen ensin soittamaan rumpuja. |
Jucciz 14.02.2017 11:54:22 | |
---|
|
jarome 14.02.2017 12:08:43 | |
---|
time decorating |
Jucciz 14.02.2017 12:26:59 | |
---|
jarome: Siinä kyllä yksi sietämätön tyyli kaupustella. Sovittu pitää olla sovittu. Jotenkin näin minäkin oon taipuvainen ajattelemaan. Tyyppi sai ehkä vähän paremman hinnan, mutta itte en vaihtaisi reilun kauppakumppanin mainetta muutamaan kymppiin siinä vaiheessa, jos on jo ehtinyt sopia kaupat jonkun kanssa. |
jp351 14.02.2017 14:46:12 | |
---|
Jucciz: Jotenkin näin minäkin oon taipuvainen ajattelemaan. Tyyppi sai ehkä vähän paremman hinnan, mutta itte en vaihtaisi reilun kauppakumppanin mainetta muutamaan kymppiin siinä vaiheessa, jos on jo ehtinyt sopia kaupat jonkun kanssa. Tästä tuli mieleen yksi tapaus, joka sattui muutama vuosi sitten itselle. Huomasin torilla ilmoituksen mielenkiintoisista symbaaleista, joten soitin myyjälle ja kysyin, mikä olisi sopiva hinta koko paketille. Myyjä sanoi hinnaksi 200 euroa ja sovittiin kaupat. Kysyin tilinumeroa, että olisin voinut maksaa tavarat ennakkoon, mutta hän ei siinä vaiheessa sitä muistanut. Sanoi ilmoittelevansa numeron myöhemmin. No, kului muutama tunti ja sain tekstiviestin tyyliin "sori, mutta joku toinen tarjosi symbaaleista 300 euroa". Mietin siinä sitten hetken asiaa ja vastasin hänelle, että voin maksaa sen 300, jos se siitä on kiinni. Sitten kaveri kuitenkin ilmoitti, että se toinen ostaja oli jo maksanut summan tilille. Eli nyt tilinumero olikin sitten löytynyt. Tämmöinen tarina tällä kertaa ja täytyy vielä lisätä, että tämä oli ainoa kerta kun on jäänyt huono fiilis kaupanteosta M.netin torilla. Ihan hyvin sikäli, että kauppoja on kuitenkin tullut vuosien varrella tehtyä yhteensä 50+ kappaletta. |
Kailis 14.02.2017 15:48:59 | |
---|
Mä en viitsi kertoa ettei kaupan peruja syytä vanhan muistelemisesta. JuhaHo: Pien yrittäjän kohdalla tämä näkyy, kun pöydän vastapuolelle sattuu oman elämänsä huutoneuvoskeisari, joka teeskentelee sydänhalvausta hintoja kuullessaan, oli ne posi- tai negatiivisia. |
EJ84 14.02.2017 16:45:46 (muokattu 14.02.2017 16:45:54) | |
---|
Kailis: Mä en viitsi kertoa ettei kaupan peruja syytä vanhan muistelemisesta. Muistatko mikä snare mun piti ostaa sulta joskus? :D |
Kailis 14.02.2017 17:34:54 | |
---|
EJ84: Muistatko mikä snare mun piti ostaa sulta joskus? :D Taidat viitata Bradyyn josta ei varsinaista myynti-ilmoitusta ole ollut mutta olen täällä heittänyt ajatusta ilmaan. JuhaHo: Pien yrittäjän kohdalla tämä näkyy, kun pöydän vastapuolelle sattuu oman elämänsä huutoneuvoskeisari, joka teeskentelee sydänhalvausta hintoja kuullessaan, oli ne posi- tai negatiivisia. |
EJ84 15.02.2017 01:46:19 | |
---|
Kailis: Taidat viitata Bradyyn josta ei varsinaista myynti-ilmoitusta ole ollut mutta olen täällä heittänyt ajatusta ilmaan. 3-ply soundking, mutta en tiedä mitä sitten tapahtui, eikä sen väliä. :) |
Kailis 15.02.2017 11:30:24 (muokattu 15.02.2017 11:41:14) | |
---|
EJ84: 3-ply soundking, mutta en tiedä mitä sitten tapahtui, eikä sen väliä. :) Toivoisinpa omistavani moisen, Soundkingit kun ovat COB-runkoisia. Mutta laitappa pikaviestinä myymisaikeita koskeva kirjeenvaihto, kiinnostaa kun ei ole muistikuvaa. Tämähän ei ole todiste suuntaan tai toiseen =D EDIT Olet oikeassa. Talvella 2011 meillä jäi kaupat vaiheeseen. Saattaa olla että olin matkoilla. JuhaHo: Pien yrittäjän kohdalla tämä näkyy, kun pöydän vastapuolelle sattuu oman elämänsä huutoneuvoskeisari, joka teeskentelee sydänhalvausta hintoja kuullessaan, oli ne posi- tai negatiivisia. |
artsipartsi 15.02.2017 13:08:30 | |
---|
Rogers dynasonic 14x5", joka vielä kulkeutuu kuun lopulla myyjän mukana kotikulmille. Nice! |
Legenda 15.02.2017 16:12:40 | |
---|
Tama Artstar I 12,14,18 setti + Mapex Armory Tomahawk 14x5,5 virppa. |