Aihe: Towards dead end
1 2
Metallica mies
11.06.2004 17:50:40
Näin itse olen kuullut. Eikä se niin nopea ole, etteikö olisi mahdollista; Steve Morsekin tekisi niin.

niin no tosiaan, eihän se nyt mahdotonta tosiaan ole.
BLACKENED!
sarkjan
11.06.2004 20:17:11
niin no tosiaan, eihän se nyt mahdotonta tosiaan ole.

Rohkenen kuitenkin epäillä tässä tapauksessa.
Kauppojen aukioloajoista keskusteltava myös sunnuntaisin.
Defrayer
11.06.2004 21:03:08
Mutta eiköhän se ihan norm. sweepillä vetäse sen :/ En minä ainakaan jaksaisi alkaa vaikeimman kautta vetämään tuollaista.
"This is gonna suck for sure, so don't stress over it" -kuultu eräällä foorumilla.
sarkjan
11.06.2004 21:04:28
Mutta eiköhän se ihan norm. sweepillä vetäse sen :/ En minä ainakaan jaksaisi alkaa vaikeimman kautta vetämään tuollaista.

Just näin ;)
Kauppojen aukioloajoista keskusteltava myös sunnuntaisin.
Metallica mies
11.06.2004 22:18:43
Rohkenen kuitenkin epäillä tässä tapauksessa.

ei se mahdotonta ole mutta on se kyllä vaikeeta.
BLACKENED!
Metallica mies
12.06.2004 11:56:46
Ei kyllä taida vetää. Sweeppaa ihan normaalisti. Ainakin mitä oon joskus nähny.

kai se yleensä sweeppaa, mutta kyllä Laiholla on sen verran kova tekniikka että varmasti voi soittaa alternatella.
BLACKENED!
skinkarde
12.06.2004 12:06:26
uskokaa vaan unelmiinne, kyllä se laiho sweeppaa.
"Siitä puhe mistä puhutaan"
JS
12.06.2004 12:15:52
kai se yleensä sweeppaa, mutta kyllä Laiholla on sen verran kova tekniikka että varmasti voi soittaa alternatella.

Mikä kumma siinä on että Laihoa niin jumaloidaan? IMHO CoBin musiikki on ihan toimivaa ja niinpäinpois eikä Laiho ole missään nimessä huono kitaristi mutta CoB-faneilla tuntuu olevan aikamoisia harhakäsityksiä idolistaan. En puutu nyt siihen voiko Laiho ko. kuvion alternatepikata vai ei, mutta olen katsonut Laihon oikeaa kättä tarpeeksi voidakseni sanoa, että jos vaikka Laiho nämä arpeggiot alternatepikkaakin niin aika tiukkaa se tekee.
"Aivan hirveetä. Tommonen hevimeininki: Tää on sairasta, kaikki kuolee, hrahraahrhaaar! Galaksit räjähtää...Tuomipäivä..."-hessurf
Metallica mies
12.06.2004 14:39:10
Mikä kumma siinä on että Laihoa niin jumaloidaan? IMHO CoBin musiikki on ihan toimivaa ja niinpäinpois eikä Laiho ole missään nimessä huono kitaristi mutta CoB-faneilla tuntuu olevan aikamoisia harhakäsityksiä idolistaan. En puutu nyt siihen voiko Laiho ko. kuvion alternatepikata vai ei, mutta olen katsonut Laihon oikeaa kättä tarpeeksi voidakseni sanoa, että jos vaikka Laiho nämä arpeggiot alternatepikkaakin niin aika tiukkaa se tekee.

Korjaan en ole Cob-fani, pidän vain heidän musiikistaan ja Laiho on hyvä kitaristi.
mene ja tiedä sitten että miten laiho sen (osaa) soittaa.
BLACKENED!
JS
12.06.2004 14:58:54
Joo... Sori. Mulla taas alko vähän kuumentua :)
Kaulamikki on efekti. Efekteillä peitetään virheitä.
Metallica mies
12.06.2004 16:18:03
Joo... Sori. Mulla taas alko vähän kuumentua :)

eipä tuo haittaa.
BLACKENED!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)